Gå til innhold

hårfjerning underlivet

Fremhevede innlegg

Gjest befridd
Skrevet

Kan man bruke hårfjerningskrem der nede??? I såfall, hvilken bør man bruke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kan man bruke hårfjerningskrem der nede??? I såfall, hvilken bør man bruke?

Kremer skal du være forsiktig med siden du har slimhinner i underlivet ditt som ikke tåler de sterke kjemikaliene som løser opp hår.

Så du kan faktisk få brannsår av kjemisk hårfjerning i underlivet med krem/skum osv.

Kjøp et produkt som i tilfelle er beregnet spesielt på underlivet.

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring med hårfjerningskrem er at den blir for svak, siden hårene der er mye kraftigere enn på andre steder av kroppen. Prøvde en gang og kjøpte høvel istedet :)

Gjest Kathpus
Skrevet

Av og til bruker jeg hårfjerningskrem der nede, men jeg kjenner at det brenner litt, og jeg vet det ikke er bra. Jeg bruker krem i stedet for høvel, ettersom jeg lettere unngår "kviser", og synes det gir et godt resultat. Det kan lønne seg å vaske seg med varm vann før man påfører kremen, og etterpå kjøle ned ved kaldt vann.

Jeg bruker kremen fra Veet. :)

Gjest HunterLady
Skrevet (endret)

Jeg anbefaler voksing framfor hårfjerningskremer. Hårveksten nedentil er mye grovere enn annet kroppshår, så det ender likevel opp med at du må barbere vekk restene som kremen ikke tar. Dessuten er de kremene veldig sterke og du risikerer infeksjoner og "brannskader".

Endret av HunterLady
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler voksing framfor hårfjerningskremer. Hårveksten nedentil er mye grovere enn annet kroppshår, så det ender likevel opp med at du må barbere vekk restene som kremen ikke tar. Dessuten er de kremene veldig sterke og du risikerer infeksjoner og "brannskader".

Hva slags voks bruker du? Fins det noen spesielt til underlivet?

Gjest HunterLady
Skrevet

Hva slags voks bruker du? Fins det noen spesielt til underlivet?

Ja, det finnes. Du får blant annet kjøpt brazilian på Vita. Merket heter Andrea. Jeg foretrekker å gjøre det hos profesjonelle, men denne voksen fungerer også. Er bare det at det er litt lettere å få andre til å gjøre det.

Husk at du også kan bruke epilator i bikinilinja, også barberer du venusberget og de ytre kjønnsleppene. Dette hjelper veldig, fordi du føler deg mindre hårete når det begynner å vokse ut igjen, siden epilatoren tar hårene ved roten.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det finnes. Du får blant annet kjøpt brazilian på Vita. Merket heter Andrea. Jeg foretrekker å gjøre det hos profesjonelle, men denne voksen fungerer også. Er bare det at det er litt lettere å få andre til å gjøre det.

Husk at du også kan bruke epilator i bikinilinja, også barberer du venusberget og de ytre kjønnsleppene. Dette hjelper veldig, fordi du føler deg mindre hårete når det begynner å vokse ut igjen, siden epilatoren tar hårene ved roten.

Har prøvd det, og det gjør jo pissvondt med epilator! grøss. Har ikke prøvd å vokse enda, men det gjør kanskje like vondt det.. ;(

Gjest HunterLady
Skrevet

Har prøvd det, og det gjør jo pissvondt med epilator! grøss. Har ikke prøvd å vokse enda, men det gjør kanskje like vondt det.. ;(

Gjør vondt, men ikke like vondt som epilator, siden du får tatt større områder med voksen og det er lettere å dandere voksen slik at hårfjerningen går raskt. Epilator er vanskelig å bruke nedentil.

Gjest BalleBrent
Skrevet

Dessuten er de kremene veldig sterke og du risikerer infeksjoner og "brannskader".

STØTTES!

Veet hårfjerningskrem ble forsøkt ên gang.

Aldri mer! Au au au!

Skrevet

Hvis du skal vokse for første gang - ikke gjør det hjemme! Man kan prøve hjemme etter man har vært hos profesjonelle et par ganger, de fleste har mye mindre hårvekst da og hårene er litt mindre robuste.

Er jo selvfølgelig litt individuelt hvor mye hårvekst man har, men stort sett kan første gangen kan være vondt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...