Gjest under Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Når jeg onanerer, altså fingrer meg selv, så blir det jo en ganske sterk lukt av fingrene. Denne går jo ikke bort om man vasker hendene med såpe- noen som har noen triks?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Når jeg onanerer, altså fingrer meg selv, så blir det jo en ganske sterk lukt av fingrene. Denne går jo ikke bort om man vasker hendene med såpe- noen som har noen triks? Kjøp melkesyrebakterier på apotekeet, siden da har du en ubalanse i floraen i underlivet. Kan komme av tampongbruk eller andre ting, men altså kjøp noe som gjenoppretter balansen. Ellers så er det et tips å vaske og skylle av fingrene dine i springen med rent vann uten såpebruk til lukta går av, før du vasker med såpe. 1
Gjest Hovedinnlegger Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Men, det lukter jo "bare fitte", er ikke det normalt altså? Trodde det var helt normalt med lukt jeg....?
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Men, det lukter jo "bare fitte", er ikke det normalt altså? Trodde det var helt normalt med lukt jeg....? Litt lukt er altså helt normalt, ja. Og skylles altså best av med rent, lunkent vann i springen før man bruker såpe på henda. Men siden du la ut tråd trodde jeg det var snakk om sterk lukt som var plagsom, og da er det tegn på en vaginal ubalanse som jenta ofte ikke har merket selv, siden det kan være som med hvitløksånde-> Den som har den merker den ikke selv.. Altså at det har oppstått en ubalanse i floraen din så langsomt og umerkelig at du mener det er normaltilstanden din. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #5 Skrevet 28. juli 2011 Men, det lukter jo "bare fitte", er ikke det normalt altså? Trodde det var helt normalt med lukt jeg....? Det er absolutt ikke normalt dersom det lukter sterkt og lukta attpåtil ikke kan skylles bort med vann. Kom deg til legen. 1
Gjest HunterLady Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Lukta blir jo sittende en stund. Er helt normalt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå