AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Det er veldig mange som mistet en eller flere av sine kjære den 22.07., og det gjenspeiler seg i Facebookstatuser. Så, kan man "tillate" seg å kondolere på en oppdatering? Jeg har en del bekjente som jeg er venner med på Facebook, men ikke kjenner godt nok til å ringe eller sende en SMS (ei heller har jeg nummeret til dem det gjelder). Flere av dem har "hvil i fred"-statuser, eller en tekst til minne om den/de døde. Jeg har veldig lyst til å vise min medfølelse, men tenker at det blir litt feil å gjøre det over nettet. På den andre side er det vel bedre enn ingenting?
Gjest Pzzt Skrevet 28. juli 2011 #2 Skrevet 28. juli 2011 Bekjente, Ja. Venner, Nei. Har noen som har mistet noen 22.07. De vennene jeg sjeldent ser/venn jeg ikke snakker med mer osv får kondolanse på facebook. Men en kamerat sendte jeg en melding til, da han ikke tok telefonen.
~*~Catch~*~ Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Du kan jo sende dem en personlig melding på Facebook, litt mer personlig enn å kommentere på en statusoppdatering.
Gjest Elyssa Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Jeg kondolerer på statusen til de jeg ikke kjenner så godt.. Er mange som gjør det i min krets i hvert fall..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå