Gå til innhold

valp i hus om 1 mnd, hva skal den hete?


cecilieUK

Anbefalte innlegg

Hei,

Vil dere komme med forslag til navn på tispe engelsk cocker spaniel?

Har lyst på et moro navn. Gjerne 2-3 navn for "min del" hvor hun lyder det første.

Så langt har jeg hengt meg opp i Wilma. ;) Synes det høres ut som et artig navn på denne type hund. Så vet dere hvilken retning jeg tenker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har småangret på at jeg ikke kalte min egen tispe for Vesla. Kanskje det kan være noe for deg og din tispe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cocker spanielen vi hadde når jeg var liten het Rosita :rodmer: Synes det er ganske fint, jeg. Ellers, Lissie? Shana (kanskje litt vanlig, men)? Gita? Pippi?

Hmm.. Kanskje dårlige forslag, men noen ideer ihvertfall! :)

Åååh, det er en helt aldeles nydelig rase, ble litt misunnelig nå, kjenner jeg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger til forslagene deres i navnelisten jeg har notert meg i dag.

Hva stemmer dere for?

Wilma (Josefine)

Vesla

Rosita

Pippi

Nixie

Norabel

Daisy

Abigail

Duffy

Petra

Maple

Pixy

Chapita (someone who is goofy)

Sookie

Sassy

Molly

Poppy

Berta

Daphne

Dollie

Dottie

Lissy

Izzy

Whoopi

Wilde

Happy Rosita

Det gjenspeiler kanskje at jeg har vært på engelske sider.. ;) Ønsker også litt engelsk navn ettersom jeg har forkjærlighet for England (student der i 5 år).

Jeg var en gang i tiden veldig oppfinnsom på navn til et kosedyr: Julius Elisius Jonas Edgar Hansen... Godt det kosedyret aldri stakk av.. :-p

Haha, Darth Vader. Ser for meg gå ute og rope det høyt om hun skulle finne på å "dra på litt lengre tur" en dag ;) "Daaaaaaaaarth Vader! Koooom hit"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mille..

Står ikke på lista, men syns det er veldig fint

Det er søtt navn :) Jeg oppdaterer listen på arket mitt. Skal vurdere mange navn i sommerferien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mest glad i Wilma også akkurat for øyeblikket (og den siste uken). Høres ut som en hund som er veldig søt men også litt rampete/vill/gal :)

Noen forslag til navn nr 2 og 3 kombinert med Wilma? Prøver å tenke her.. Wilma Josefine er jo en..

Folk skal få le litt om jeg sier hele navnet hennes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...