Gå til innhold

P-stav og kviser.

Fremhevede innlegg

Gjest bazibaz
Skrevet

For halvannet år siden fikk jeg satt inn en p-stav. Dette har egentlig fungert helt strålende, frem til for noen måneder siden. Jeg begynte få kviser. Først begynte det så smått på ryggen, før det ble verre og nå popper det også frem i ansiktet. Noen av de vil jeg nesten klassifisere mer som byller enn kviser. Disse er hovedsaklig da på ryggen, men det er en eller to som har dukket opp i ansiktet.

Vet det er flere som har fått slike bivirkninger av p-staven, deriblant både min søster og kusine. De fikk riktignok en del blødninger i tillegg, så de tok den ut igjen. Jeg har bare kvisene.

Jeg har aldri hatt noen problemer med kviser, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal angripe dette problemet. For jeg vil helst ikke ta ut p-staven igjen, men om det blir mye verre og jeg ikke får bukt med problemet ser jeg ikke noe annet valg.

Er det noen som har noen tips til å bli kvitt kvisene? Og er det i det hele tatt mulig å få de bort dersom det er en bivirkning av p-staven?

• 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ei venninne av meg hadde samme problemet. Ho hadde nydelig, ren hud uten noen urenheter og kviser frem til ho fikk p-staven. Det startet slik du forklarer det, så ble det verre og verre. Store byller i ansiktet som gjorde det vondt å sove. Ho tok til slutt ut p-staven og fikk piller mot acne. Nå har ho store, synlige arr i hele ansiktet. Ho begynte senere med østrogenfrie p-piller og fikk ingen plager av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...