Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #1 Skrevet 28. juli 2011 Hvor veltrent syntes dere en mann bør være? Har to bilder (google images), si litt om hva dere syntes er penest og gjerne litt om hvorfor. Bilde A er et bilde av en trent kropp, men likevel med litt kroppsfett. Bilde B er riktignok bilde av en som også ser ut til å ha litt mer muskler, men poenget er at han er mye mer "rippet" Hva liker dere best? Bilde A: Bilde A Bilde B: Bilde B
Maria M Skrevet 28. juli 2011 #3 Skrevet 28. juli 2011 Jeg for min del stemmer på bilde A. Gutten må vel en myk kropp
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #4 Skrevet 28. juli 2011 Gah, kan ikke fordra utstoppa gymtyper som han på bilde B! Ikke noe mer turnoff en en kar som ser ut som om han tilbringer all sin tid på treningssentret med å pumpe jern og sjekke ut musklene sine i speilet. Litt definasjon og naturlige muskler er pent, men ellers, nei takk! 2
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2011 #6 Skrevet 28. juli 2011 Gutter bør være harde og veltrente (jeg elsker sixpacks), men denne gangen foretrekker jeg A. Han ser da både slank og passe veltrent ut. B blir litt for mye av det gode.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #7 Skrevet 28. juli 2011 Bilde A er jo kun av en vanlig skinny gutt som sikkert ikke har tatt borti en vekt i hele sitt liv, og som garantert har like små armer som de fleste 12-årige jenter har. De fleste småjenter er nok bredere over skuldrene enn han også. Det ser ut som han har antydninger til "magemuskler", av den enkle grunn at han sikkert ligger i kaloriunderskudd for det meste av sitt liv. Han spiller nok mye fotball også. Godt trent? Haha! Det var dagens.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #8 Skrevet 28. juli 2011 Slik som han her i bar overkropp http://www.youtube.com/user/daveywaveyfitness#p/u/2/0HP8TZVlnb4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå