Gå til innhold

Tenner på gutter som roter!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg at det ikke er noe som er normalt og unormalt når det gjelder hva man tenner på. Men jeg(jente) tenner på gutter som roter. Men ikke hvis jeg vet de er homofile, da blir det ikke det samme. De må være hetrofile. Jeg har flere ganger hatt trekant med to menn, for det tenner meg så sykt å se de rote sammen. Ofte er de ikke helt keene på det selv, men etter litt er de med på det. De kan kline, runke, suge hverandre osv. Jeg blir helt vill av dette! I drikkeleker og sånt med utfordringer får jeg alltid gutter til å kline. Hvis jeg har sex med en fyr, tuller jeg ofte med at jeg vil putte dildoen i rompa hans og sånt. Og får han til å ta på seg selv og runke seg selv. Det er altså slike ting som tenner meg mest. Er dette vanlig? Noen gutter sier jeg er gal i senga som er sånn, noen kan bli litt sure for de tror jeg mener de er homo.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Back in the days ble det en del tungetango med kjekke venner for å kickstarte lysten til jentene... Så du er overhodet ikke alene.

AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å tilby samboeren min ettersom jeg trodde du mente rot i hjemmet. Søren og..

• Liker 3
Skrevet

Skulle til å tilby samboeren min ettersom jeg trodde du mente rot i hjemmet. Søren og..

:fnise: Trodde jeg også.

Så for meg at det dreide seg om ei mildt hjernevaska/veldig innarbeida i tradisjonelt kjønnsrollemønster dame, som likte å pusle og rydde opp etter sin rotete slabbedask av en mann. En mann som hun ble sjarmert av og tent på når han slengte ting rundt seg og trengte henne til å få orden på seg. (Det fins dem også... :roll: )

• Liker 2
Skrevet

Uff, jeg syns at det er skikkelig turn-off!! Men det er selvfølgelig ikke unormalt. Jeg vet flere jenter som syns det er turn-on.

Skrevet

Ja her så jeg for meg et par kompiser som skulle ha god sjans... men feil type roting.

Jeg roter noe jævlig jeg også da..

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Melder meg inn i gjengen som trodde dette var en spennende ny fetisj for skitne sokker og snusbokser på gulvet.

For å svare skikkelig så er det helt normalt =)

• Liker 1
Gjest white tiger
Skrevet

Det er helt normalt i min verden iallfall. Ingenting som tenner meg mer. Hvis jeg ikke var i humør til sex brukte eksen å spørre om vi ikke skulle se på Brokeback mountain, for da ble det alltid noe på ham :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...