Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! jeg prøver å bli gravid og jeg har nå ventet med å få mensen før jeg prøver igjen.

fikk mensen den 14 juli og hadde samleie 26 juli. Altså den 13 dagen etter første mensen dag.

Sist gang jeg ble gravid hadde jeg samleie dag 9 etter første mensen dag, og jeg kan tenke meg at jeg hadde eggløsning rundt den 12-13 dagen.

Jeg har fulgt med på underlivet i det siste og sjekket hver dag siden mensen ble ferdig om jeg fant eggløsning, dag 12 var jeg veldig bløt inni skjeden og det så ut som jeg hadde hatt eggløsning?

Lurer på om det er noen som kan dele erfaringer? tror du jeg kan ha blitt gravid? jeg sjekket på dagen i går og da var skjeden litt mer " lukket " men fortsatt nesten like bløt/ våt.. hadde sex samme dag på kvelden!

har regelmessig mensen hver mnd som varer i 7 dager. HJELP NOEN !? :):rodmer: setter pris på svar :*

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og dette ligger på "Aktuelle saker" fordi..?

AnonymBruker
Skrevet

EDIT:

ble rotete innlegg ! men hadde altså samleie i går kveld ( dag 13 ) merket det jeg tror var eggløsning dag 12. ! :)

AnonymBruker
Skrevet

Og dette ligger på "Aktuelle saker" fordi..?

haha sorry, merket dt nå ... :S

Gjest lillevill
Skrevet

Om du hadde sex dagene før EL og på selve EL dagen så kan det godt være du har blitt gravid ja. Er selv i samme situasjon akkurat nå, og lurer veldig :)

Det er ca en uke siden jeg hadde EL og har forunderlig nok blitt veldig humørsyk.

AnonymBruker
Skrevet

Om du hadde sex dagene før EL og på selve EL dagen så kan det godt være du har blitt gravid ja. Er selv i samme situasjon akkurat nå, og lurer veldig :)

Det er ca en uke siden jeg hadde EL og har forunderlig nok blitt veldig humørsyk.

Hadde bare sex i går kveld :| har ikke hatt sex dagene før p.g.a det som har skjedd i oslo ;/ .. lysten var ikke akkurat der ! hehe. Men får håpe at jeg ikke har hatt samleie for sent og gått glipp av EL !

Ja uff det er slitsomt å vente ! masse lykke til ! :klemmer::)

Skrevet

Dersom du faktisk hadde eggløsning og alt annet er i orden med både deg og han, og dere hadde sex en av de to dagene før eggløsning eller selve eggløsningsdagen (sæd lever noen dager, egget lever i 24 timer) er sjangsen for graviditet 25%.

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du faktisk hadde eggløsning og alt annet er i orden med både deg og han, og dere hadde sex en av de to dagene før eggløsning eller selve eggløsningsdagen (sæd lever noen dager, egget lever i 24 timer) er sjangsen for graviditet 25%.

takk for svar ! da får jeg håpe at jeg har hatt eggløsning den 12-13 dagen.. er faktisk helt "tørt" der nede nå, i dag er det den 14 dagen, så vet ikke helt om jeg har rukket å bli gravid, hadde jo samleie i går kveld og i dag er det allerede tørt der ;| men håper på det beste!

Skrevet

Kjøpt EL-tester, så vet du helt sikkert når du har EL. :)

AnonymBruker
Skrevet

Må også legge til at jeg har en veldig uvanlig varm " brennende " følelse i magen akkurat nå, til tross for at jeg ikke har spist eller drukket noe varmt, og spiser nå cornflakes.. vet ikke om det kan være et lite tegn eller om jeg bare er innbilsk :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpt EL-tester, så vet du helt sikkert når du har EL. :)

Det er planen om det viser seg at jeg ikke rakk EL denne måneden! :) men er det ikke sånn at en test kan vise at du har eggløsning når den akkurat har vært? har lest om mange som har hatt dårlige erfaringer med dt. :snurt:

Skrevet

Det er planen om det viser seg at jeg ikke rakk EL denne måneden! :) men er det ikke sånn at en test kan vise at du har eggløsning når den akkurat har vært? har lest om mange som har hatt dårlige erfaringer med dt. :snurt:

De testene jeg tok, var positivte da jeg hadde EL. :)

AnonymBruker
Skrevet

De testene jeg tok, var positivte da jeg hadde EL. :)

Ok men da skal jeg prøve meg på det ! :) men håper jeg slipper det nå hehe !

Skrevet

De er positive 12-48 timer før EL, altså da du er inne i din mest fruktbare periode.

Når det gjelder brenning i magen og andre symptomer; Du kommer til å kjenne alt mulig av symptomer fremover, alle nye prøvere gjør dette. Man blir obs alt ved kroppen på en helt annen måte. Det er viktig å huske at det aller, aller vanligste er å ikke kjenne noe som helst før uteblitt menstruasjon. Symptomer dukker som regel opp i uke 6.

AnonymBruker
Skrevet

De er positive 12-48 timer før EL, altså da du er inne i din mest fruktbare periode.

Når det gjelder brenning i magen og andre symptomer; Du kommer til å kjenne alt mulig av symptomer fremover, alle nye prøvere gjør dette. Man blir obs alt ved kroppen på en helt annen måte. Det er viktig å huske at det aller, aller vanligste er å ikke kjenne noe som helst før uteblitt menstruasjon. Symptomer dukker som regel opp i uke 6.

Ja det er sant.. ! Takk for svar =) !

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er gravid. Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, du er gravid. Lykke til.

HÅPER DET ! tusen takk :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...