Gå til innhold

Siv Jensen advarer mot snikislamisering.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Innlegget representerer det Siv Jensen mener i dag. Hun har gjentatt og gjentatt påstandene om "snikislamisering"

Jeg synes det ville vært fint om Jensen hadde tatt avstand fra det verste tankegodset i sitt eget parti i stedet for å hevde at det ikke finnes. Det ville vært modig og overbevisende.

Hva er det som er galt med å være mot "snikislamisering"?

Hvorfor skal hun ta avstand fra det? Hvorfor bør noen ta avstand fra det i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget representerer det Siv Jensen mener i dag. Hun har gjentatt og gjentatt påstandene om "snikislamisering"

Jeg synes det ville vært fint om Jensen hadde tatt avstand fra det verste tankegodset i sitt eget parti i stedet for å hevde at det ikke finnes. Det ville vært modig og overbevisende.

Jaha, jeg synes det er mange deler av Aps program som er ganske menneskefiendlig . Men jeg regner igrunn ikke med at Jens Stoltenberg er enig med meg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget representerer det Siv Jensen mener i dag. Hun har gjentatt og gjentatt påstandene om "snikislamisering"

Innlegget er bare et patetisk forsøk på å lage bråk ved å trekke frem irrelevante ting.

Jeg synes det ville vært fint om Jensen hadde tatt avstand fra det verste tankegodset i sitt eget parti i stedet for å hevde at det ikke finnes. Det ville vært modig og overbevisende.

Hvilket tankegods?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er TS så løgnaktig og avskyelig at han trekker frem en sak fra 2009 og later som den er fra i dag?

Hun bruker allerede demokratiske midler. Er du drita full, eller har du bare problemer med å vite hva politiske partier driver med?

Så ingenting av det som har kommet fra Frp før 22/7 2011 som omhandler muslimer og innvandring gjelder i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ingenting av det som har kommet fra Frp før 22/7 2011 som omhandler muslimer og innvandring gjelder i dag?

Det gjør det sikkert, men det er patetisk å begynne å ta opp slikt akkurat nå. Det er bare et ufyselig forsøk på å lage bråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det sikkert, men det er patetisk å begynne å ta opp slikt akkurat nå. Det er bare et ufyselig forsøk på å lage bråk.

Det kommer jo fra rette personen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer jo fra rette personen

Det var ikke jeg som tok det opp, lille venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...