Gå til innhold

Hvor mange orgasmer trenger du?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mange orgasmer føler du at du trenger før du føler deg tilfredsstilt. Selv trenger jeg en 3-4 før jeg kan si at jeg føler meg fornøyd :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe.. Jeg trenger èn.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange orgasmer føler du at du trenger før du føler deg tilfredsstilt. Selv trenger jeg en 3-4 før jeg kan si at jeg føler meg fornøyd :)

I beste fall 1.

Er som regel superfornøyd med ikke noen orgasme sammen med en kjæreste. Det er uansett bra!

Synes menn generelt er altfor mye opphengt i kvinners orgasmer...kan de ikke bare si seg fornøyd og passe på seg selv? :filer:

  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Får sjelden store orgasmer der jeg "mister" kontrollen. De har vel skjedd tre ganger i mitt liv. Fikk en slik en i går. :lur:

Men kjenner jo en ekstra god kribling en til to ganger i hvert samleie, men ikke noe sånt helt syke greier. Er uansett bra med kjæresten. Og jeg synes nærheten er viktigere enn at jeg kommer.

Gjest Katten.
Skrevet

Om den bygges opp over tid/er kraftig nok, holder det med én.

Helst vil jeg ha 2-4 orgasmer.

AnonymBruker
Skrevet

Helst vil jeg ha 2-4 orgasmer.

Høres j***** slitsomt ut med slike menn.

Jeezzz...orgasme meg her og der. Bare mas jo. :filer::snurt::kjefte:

  • Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Har heldigvis funnet meg ei som ikke ser på orgasmene mine som et mas - men som heller elsker å få meg til å komme :)

  • Liker 1
Skrevet

Jeg er litt multi-orgasmisk eller hva jeg skal kalle det, så er sjeldent tilfredsstilt etter bare 1-3. Vil helst ha ca. 10 orgasmer i løpet av en runde, men tar gjerne mer også. :) Eller flere ganger om dagen.

AnonymBruker
Skrevet

Holder lenge med 1 orgasme for meg. Har noen ganger fått til 2, men det er sjelden. :sengekos:

Etter å blitt slikket til den deiligste orgasme, kan jeg ri mannen min så det nesten går igjen, men det er litt vanskelig å få det til. :humpe:

Skrevet

Jeg er en av dem som kommer kraftig når jeg kommer, så jeg blir veldig trøtt etter en og blir stort sett også mye tørrere. Så en til to er nok for meg :)

Gjest Sevastra
Skrevet

Jeg kommer veldig lett etter jeg først har kommet en gang. Så det pleier å være alt fra 2-6.

Gjest Consensio
Skrevet

Hvor mange orgasmer føler du at du trenger før du føler deg tilfredsstilt. Selv trenger jeg en 3-4 før jeg kan si at jeg føler meg fornøyd :)

Ingen.

Jeg elsker å få orgasme, men det er ikke det viktigste. Det viktigste er at jeg nyter, at vi har det godt.

Jeg er heldig og kan få ganske mange orgasmer i löpet av et samleie, men andre ganger så hender det at jeg ikke får noen.

Er ikke så fokusert på avslutningen, men på innholdet :)

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinnene på KG er sterkt seksuelle vesener som bare kommer og kommer dagen lang.

Fascinerende :popcorn:

  • Liker 1
Skrevet

Da jeg var 16 fikk jeg orgasmer bare så det stod etter bestandig ved samleie. Gjerne med engang han kom inni. Dette var med min første kjæreste,og jeg brukte ikke p piller på den tiden. Så fikk jeg ny kjæreste,begynte med p sprøyte og har ikke hatt orgasme siden :sjenert: Jeg kan få orgasme nå også,men aldri vaginalt . Må alltid hjelpe til selv,og sjelden det går..

Lurer på hvorfor det er sånn. Da jeg var 16 fikk jeg vaginal orgasmer etter to jukk,nå får jeg det aldri,ikke sjans i havet..

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 16 fikk jeg orgasmer bare så det stod etter bestandig ved samleie. Gjerne med engang han kom inni. Dette var med min første kjæreste,og jeg brukte ikke p piller på den tiden. Så fikk jeg ny kjæreste,begynte med p sprøyte og har ikke hatt orgasme siden :sjenert: Jeg kan få orgasme nå også,men aldri vaginalt . Må alltid hjelpe til selv,og sjelden det går..

Lurer på hvorfor det er sånn. Da jeg var 16 fikk jeg vaginal orgasmer etter to jukk,nå får jeg det aldri,ikke sjans i havet..

Du heter rigelgutten og står oppført som mann...?

  • Liker 1
Gjest Koseklumpen
Skrevet (endret)

Jeg er fornøyd selv om jeg ikke kommer. Jeg elsker sexen i seg selv, orgasme er bare en fin bonus :)

Jeg bruker å få alt fra 2-5 under sex med typen, det inkluderer forspill. Er veldig fornøyd med det. I tidligere forhold jeg har vert i, hørte orgasme til sjeldenheten.

Endret av Koseklumpen
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd selv om jeg ikke kommer. Jeg elsker sexen i seg selv, orgasme er bare en fin bonus :)

Jeg bruker å få alt fra 2-5 under sex med typen, det inkluderer forspill. Er veldig fornøyd med det. I tidligere forhold jeg har vert i hørte orgasme til sjeldenheten.

Når mannen ikke er observant og gir deg oppmerksomhet, og forsøker seg frem, får en kvinne gjerne ikke orgasme med mannen.

Menn som klarer å gi kvinnen orgasme derimot, er gull verdt.

Skrevet

Sammen med typen trenger jeg ikke orgasme for å nyte sexen. Men kommer mange ganger hver gang uansett, så ikke noe problem for meg.

Sliter mer med at jeg kommer "for ofte" - blir utslitt.

Gjest HunterLady
Skrevet

Under én akt så trenger jeg 0-1 orgasme.

Sånn generelt så bør jeg ha orgasmer minst 5 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...