Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2011 #21 Skrevet 27. juli 2011 Alle kvinner er faktisk sånn i utgangspunktet. Noe som er helt naturlig og normalt. Forøvrig er alle menn sånn også. Hvordan tror du kvinner som lever alene, kanskje med mange barn, klarer seg? Hvem snylter de på?
Steinar40 Skrevet 27. juli 2011 #22 Skrevet 27. juli 2011 Hvordan tror du kvinner som lever alene, kanskje med mange barn, klarer seg? Hvem snylter de på? I mange tilfeller hadde det nok ikke gått så veldig bra uten staten, vil jeg tro.
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2011 #23 Skrevet 27. juli 2011 I mange tilfeller hadde det nok ikke gått så veldig bra uten staten, vil jeg tro. Haha, morsomt. Alle med barn får barnetrygd.
Steinar40 Skrevet 27. juli 2011 #24 Skrevet 27. juli 2011 Haha, morsomt. Alle med barn får barnetrygd. Ja, men enslige med mindreårige barn får betydelig mer ved behov. Sånt som bostøtte etc.
Gjest Eurodice Skrevet 27. juli 2011 #25 Skrevet 27. juli 2011 Ja, men enslige med mindreårige barn får betydelig mer ved behov. Sånt som bostøtte etc. Jeg hadde også mindreårige barn, har aldri fått bostøtte. Tror du det er automatikk i det du, kanskje? Bostøtte og andre eventuelle støtteanordninger?
Steinar40 Skrevet 27. juli 2011 #26 Skrevet 27. juli 2011 Jeg hadde også mindreårige barn, har aldri fått bostøtte. Tror du det er automatikk i det du, kanskje? Bostøtte og andre eventuelle støtteanordninger? Enkelte er vel flinkere til å skrike seg til saker og ting enn andre. Og tidene har forandret seg.
Gjest KateW Skrevet 28. juli 2011 #27 Skrevet 28. juli 2011 Jeg traff den perfekte og vi datet i en periode, men på grunn av hennes spesielle livssituasjon akkurat da, måtte vi gi oss. Kanskje vi kan treffes om en stund. Da blir man lei og desillusjonert og går igang med å date noen andre. Og slik kan det fortsette, akkurat som "Tidssone" skriver. Forstår, men to ting slår meg med dette. A) Hadde hun vært drømmedama, så hadde ikke livssituasjonen betydd noe. B) Dersom du fortsatt tenker at det kan bli noe med henne, så stiller du jo de andre du dater forholdsvis bak lyset.... Just my two cents.... Det går nemlig fint an å ha "datepauser" Ellers er jeg helt enig med Tida, jeg har hatt profil noen ganger på samme sted, og når jeg logger på, så er det alltid de samme som er på, med samme bilde og samme navn. Nesten trist, syns jeg.. 1
Steinar40 Skrevet 28. juli 2011 #28 Skrevet 28. juli 2011 Fant akkurat den "perfekte" sangen til denne tråden. http://www.youtube.com/watch?v=gcF9ICgLqi4 Dream on
larsioslo Skrevet 28. juli 2011 Forfatter #29 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Fant akkurat den "perfekte" sangen til denne tråden. Dream on Takk for den Endret 28. juli 2011 av larsioslo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå