Gå til innhold

Ferieromanse?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Når dere jenter/kvinner drar til syden uten partner, er dere da mer "åpne" for en heftig romanse enn ellers hjemme i Norge??

Vennlig hilsen

En eller annen kar icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja...synes ikke noe særlig om de typiske greske eller spanske feriesjarmørene jeg... Så utstuderte og sleske liksom. Sier på ingen måte at alle grekere eller spanioler er sånn, men de som tar kontakt med turistjenter er egentlig bare ute etter penger og et ligg. Nå er jeg forlovet og snart gift, så jeg tror faktisk ikke jeg ville har reist på en sånn feire alene. Ville ha savnet kjæresten for mye icon_smile.gif Men dersom jeg hadde vært single, så hadde jeg kanskje vært mere åpen for en flørt med en annen turist...tror jeg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis jeg har partneren hjemme i Norge, men som single....tja?

Blodet bruser vel litt ekstra i varmen.... icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mer enn om våren her hjemme! icon_wink.gif Sol og varme gjør jo noe med følelsene etter en lang, mørk vinter her hjemme. Nøyer meg dog med å flørte med min kjære, da jeg er lykkelig samboer på 5. året!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mente ikke grekere og spanjoler... Når jeg tenker meg om er det svensker jeg har hatt ferieromanse med. En på ferie selv og en fastboende (jobbet der).... Det er så ubeskrivelig deilig å treffe noen i syden. Jeg får ikke formulert tankene mine over i ord engang....

Kos dere jenter...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Generelt så er vel de fleste mer åpen for en romanse når solen skinner, en har ferie og humøret er på topp; uansett om en er hjemme i Norge eller befinner seg i andre verdensdeler..

Men personlig så syns jeg "Sandormer" (typiske innfødte i syden som kun er ute etter en ting) er direkte frastøtende. Så det er utelukket for min del. Og det er jo andre grunner til at en drar til syden enn å ha en romanse.

Har man kjæreste hjemme og drar alene så er ikke en syden tur noen unnskyldning for å være utro, det kan en jo likså godt være her hjemme, om det er det en vil. Men jeg er nå i mot utroskap, så for min del så spiller det ingenrolle hvor i verden jeg er.

Så svaret mitt blir nei.Håper dette gav svar på spm ditt. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...