Gjest Hulderjenta Skrevet 30. mars 2004 #201 Del Skrevet 30. mars 2004 Jaja, så ble det nytteløst juleverksted da.. Men det var jo gøy så lenge det varte! Nyttår er jo også en fin tid! Ble litt :o da du skrev at hvis det klaffer nå blir det termin 01.01.05. Dobbelt- :o :o Jaja, vi tar det så det kommer! Alle blåe kryss og alle termindatoer mottas med takk! Dakkar lille jenten din som skal opereres. Ikke noe gøy, men det går helt sikkert bra! Ønsker deg en god dag videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 30. mars 2004 #202 Del Skrevet 30. mars 2004 Takk for koselige hilsener i dagboken min :D Høres ikke noe gøy ut at lillejenta de skal opereres...men det går nok bra skal du se. Du får satse på nyttårsbaby da, siden det ikke ville komme noen julebaby i år. Jeg håper fremdeles på julebaby da... Stor klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 31. mars 2004 Forfatter #203 Del Skrevet 31. mars 2004 2 timer til, så har jeg fri i mange dager! Så har jeg et par vakter i stille uke, før 6 dager Påskeferie. :rosasmil: :rosasmil: Årets Påskespenning (kan vel ikke akkurat kalle det Påskekrim) blir om vi får til noen befruktning på Påsketur Med Lillepia mellom oss i senga... Får ihvertfall "fylle opp tanken" før vi drar. Småsoldatene skal jo være levedyktige en del dager Nyttårsbaby er en veldig god plan ja, Meta. Jeg er veldig flink til å planlegge ihvertfall Juleverksted var visst ikke helt min greie, Hulderjenta Men 01.01.05 var da en usedvanlig fin termindato! Jeg håper Capricorn er flinkere enn meg! Takk for klem og støtte Silja! Alltid godt å få når man trenger det. :rosasmil: Det tar vel sin tid før vi hører noe nærmere fra sykehuset angående Lillepias operasjon. Hvis operasjonen kræsjer med ferien, så tror jeg vi ber om å fa den utsatt til i høst. Jeg vet ikke helt hvor lenge etterpå hun vil være redusert/ ha vondt. Det blir jo ikke noe kos å dra på ferie hvis ikke hun har det helt bra. Dag 6 (tida går jo fort nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 31. mars 2004 #204 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei Murmel. Så deilig med påskeferie! Jeg har to dager igjen - men teller veldig ned nå. Håper dere får kost dere masse på påsketur, og håper at dere får mekka baby også. Ikke noe er som ro og fred, vet du. Slapp av og pust ut! Stor klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 31. mars 2004 #205 Del Skrevet 31. mars 2004 Kan nok bli littegranne vanskelig når hun skal ligge mellom ja Årets påskespenning: Hvordan klarer murmel dette da?? Gleder meg til påskeferie jeg også. Men det er ei hel uke til. Må jobbe til ca halv sju neste onsdag... Blir noen stressende dager tror jeg... Men så er det jo fri i fem dager da :D Ha en fortsatt fin uke. Klem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 1. april 2004 #206 Del Skrevet 1. april 2004 Ha en strålende påske, Murmel, og lykke til med påskespenningen! :klem2: Nå reiser jeg på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. april 2004 #207 Del Skrevet 1. april 2004 Dere får ta dere en tur utenfor skiløypa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 1. april 2004 #208 Del Skrevet 1. april 2004 Juleverkstedet har vært moro, men når vi ikke er flinke nok, så blir det selvsagt ingen resultater... Men nyttårs-party; det kan vi vel forberede! God påske, hvis du plutselig forsvinner til svigers før jeg får sagt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 2. april 2004 #209 Del Skrevet 2. april 2004 Er innom aller raskest for å ønske deg og dine en riktig ... Klem fra Mayamor :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 2. april 2004 #210 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Murmel! Ville bare ønske god helg og god påske! Lykke til med jakten på påskeegg og nyttårsraketter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pludre Skrevet 2. april 2004 #211 Del Skrevet 2. april 2004 Hei Her kommer Pludre stormende med en liten påskeblomst til deg :blomst_opp: ØNSKER DEG EN RIKTIG GODT PÅSKE !! fra Pludre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 4. april 2004 #212 Del Skrevet 4. april 2004 Vil ønske deg og dine en riktig hyggelig påske! Og lykke til med prøvingen... Påskeklem fra Capricorn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. april 2004 #213 Del Skrevet 5. april 2004 Påskeklemmer herfra også!!! Håper du får en kjempefin påskeuke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 5. april 2004 Forfatter #214 Del Skrevet 5. april 2004 Dette var jo riktig så morsomt å komme tilbake til! Så mange hilsner!!! :rosasmil: Tusen takk! The Supergirls har visst ikke vært bortreist i helga! Vi har vært på hyttetur i strålende før-påske-vær. T.o.m. Lillepia innsmurt i faktor 30 har fått farge. Nå skal jeg jobbe noen dager, og i dag blåser det surt. Håper virkelig finværet fortsetter når vi drar til svigers onsdag. I forhold til årets Påskespenning, så har jeg ennå ikke kommet frem til noen løsning. Vi får bare ta det som det kommer. Det kan jo hende vi klarer å lure Lillepia ut av rommet et øyeblikk mens vi har oss en 2-minutters Å "forville" seg ut av skiløypa tror jeg blir værre dit vi skal Jakten på Påske-egget Det hadde jeg ikke tenkt på Hulderjenta. Jeg er selvsagt med på å planlegge årets Nyttårsparty Lillen. Det er sikkert mye morsommere enn Juleverksted Dag 11 Og Påskeegget nærmer seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 6. april 2004 Forfatter #215 Del Skrevet 6. april 2004 Er det ikke typisk... Lillepia er hos svigers, mannen på jobb... Helt alene hjemme til ei forandring... Også får jeg ikke sove! Vært våken siden kl. 06.00 Det er ikke ofte jeg har slike luksus muligheter. Enten skal jeg på jobb, eller Lillepia våkner tidlig. Må snart seriøst vurdere å skifte navn... Murmeldyr du liksom Ja, ja, da var det vel meningen jeg skulle gjøre noe fornuftig i huset til en forandring I morgen drar vi på Påskeferie. Det er ikke sikkert jeg stikker innom her igjen før mandag/tirsdag. Ønsker alle ei riktig fin Påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 6. april 2004 #216 Del Skrevet 6. april 2004 God påske da, Murmeldyret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 6. april 2004 #217 Del Skrevet 6. april 2004 God påske, Murmel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #218 Del Skrevet 8. april 2004 Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 9. april 2004 #219 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg kjente ikke igjen dagboksiden. Din dagbok var havnet på side 2... Ville bare ha deg fram igjen på side 1... Er bare en aller raskest tur innom (bare nå ble den litt lenger...) Klem fra Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 13. april 2004 Forfatter #220 Del Skrevet 13. april 2004 Takk for Påskehilsner Hulderjenta, Lillen og KalloRilla! Ille å havne på side 2 :-? Jeg har visst vært for lenge borte herfra. Takk mayamor! Påska mi har egentlig vært bra, på tross av mye dårlig vær. Vi har vært sosiale uten å gå på ski, og det er helt greit for meg Og jammen fikk vi ikke til litt baby-mekking også Lillepia har også tilsynelatende hatt det bra. Hun har vært blid og fornøyd det meste av tida. Helt til vi kom hjem... Mandag startet hun dagen med å skrike. Resten av dagen fortsatte med trass, skriking og sutring. Til slutt sovnet hun utmattet i pappas fang ca 18.30. Våknet selvsagt da vi skulle legge henne, og skrek videre den neste halvtimen. Det er lenge siden det har vært så ille. Jeg finner ingen symptomer på at hun er syk. De var vel bare en ekstremt dårlig dag, litt fortullet etter å ha vært borte hjemmefra så lenge. Tror og håper denne dagen blir mye bedre Onsdag er det hormonprøver. 7-8 dager til IKM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå