AnonymBruker Skrevet 26. juli 2011 #1 Del Skrevet 26. juli 2011 Etter bl.a intimbarbering får jeg lett små "kviser" der hårene skal komme opp igjen. Noen som har noen tips til hva man kan gjøre for å motvirke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Green Lady Skrevet 26. juli 2011 #2 Del Skrevet 26. juli 2011 Er det ikke dette som kalles inngrodde hår(sekker)? Uansett, på kondomeriet får du kjøpt sånn til å ha på etter barbering, men om du har kuttet deg, svir det helt vanvittig mye. Eller så kan du prøve å barbere med hårene, ikke mot. Hadde samme problem før, men etter jeg begynte med det fra kondomeriet, og barberte med hårene, har det ikke skjedd mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. juli 2011 #3 Del Skrevet 26. juli 2011 Leste i en annen tråd noen som anbefalte blant annet zinksalve (sånn man bruker på babyrumper) eller Jojobaolje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 26. juli 2011 #4 Del Skrevet 26. juli 2011 Her fant jeg den andre tråden, se i den for flere tips! Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå