smurffi Skrevet 26. juli 2011 #1 Skrevet 26. juli 2011 (endret) Hei, jeg skal lage mat som inneholder kokos, og jeg lurte på hvor får man kjøpt kokosfett, kokosmelk og revet kokos? Vet du om noen plasser?? Hilsen desperat kokos elsker Endret 26. juli 2011 av smurffi
kissi Skrevet 26. juli 2011 #2 Skrevet 26. juli 2011 Vet at Meny/Ultra har kokos i alle former. Ellers vet jeg at jeg har sett det på større Rema-butikker og lignende også, men kan ikke garantere at alle har det hele tiden.. Kokos er nam!
Djungelvrål Skrevet 26. juli 2011 #3 Skrevet 26. juli 2011 Du får kjøpt alt på f.eks kiwi. Delfiafett er kokosfett, ligger i melkekjøla. Kokosmelk er på boks og revet kokos ligger ved mel og andre bake-ingredienser.
smurffi Skrevet 26. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 26. juli 2011 Takk, men er ikke delfiafett noe som ikke er anbefalt?
Djungelvrål Skrevet 26. juli 2011 #5 Skrevet 26. juli 2011 Hvorfor ikke? Det er rent kokosfett og ikke transfett. Det er ikke bahandlet for å gjøres mykere.
Gjest Chevy Skrevet 27. juli 2011 #6 Skrevet 27. juli 2011 Jeg tror du mener cocosa, det er riktig som du sier at det ikke anbefales og bruke delfiafett istedet. Cocosa finnnes på helsekost:) spør dem i kassa:)
Tears.of.the.Sun Skrevet 27. juli 2011 #7 Skrevet 27. juli 2011 Alt dette har de på alle vanlige matbutikker f.eks. Rema 1000. Der ligger kokosfettet i kjøla sammen med smøret, revet kokos ligger i bakehylla sammen med bakepulver og kokesjokolade og kokosmelk bruker å ligge i hyllene med hermetikk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå