Gjest Tirkes Skrevet 27. juli 2011 #21 Skrevet 27. juli 2011 Det synes jeg var det "verste" med vårt bryllup, at det liksom ikke passer seg at vi selv åpner opp gavene, for jeg ELSKER Å ÅPNE GAVER! Jaaaa.. julaften er herlig. Få rive og røske i papir og se herlige overaskelser på innsiden. Derfor har vi satt av en time til brudeparet ved gavebordet i "programmet", mellom velkomstdrink og middag... Her skal det åpnes! :gjeiper:
Niennas Skrevet 27. juli 2011 #22 Skrevet 27. juli 2011 Jaaaa.. julaften er herlig. Få rive og røske i papir og se herlige overaskelser på innsiden. Derfor har vi satt av en time til brudeparet ved gavebordet i "programmet", mellom velkomstdrink og middag... Her skal det åpnes! :gjeiper: Leste i en bryllupsbok at et forslag var å be om få gavene sendt hjem til seg, noe som hadde vært supert, å åpne gavene dagen etterpå i ro og mak, men da satte forskjellig familie ned foten, må jo la gavene stå så alle kan se hva andre har kjøpt, må skjønne!
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #23 Skrevet 27. juli 2011 Gjestenes rolle i mitt bryllup er at vi skaper opplevelser og minner sammen, og at de har det gøy! :D jeg tror jeg kun får en flott dag hvis mine gjester koser seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå