Gå til innhold

Hva er gjestenes rolle i ditt bryllup?

Fremhevede innlegg

Gjest Tirkes
Skrevet

Det synes jeg var det "verste" med vårt bryllup, at det liksom ikke passer seg at vi selv åpner opp gavene, for jeg ELSKER Å ÅPNE GAVER! :fnise:

Jaaaa.. julaften er herlig. Få rive og røske i papir og se herlige overaskelser på innsiden. Derfor har vi satt av en time til brudeparet ved gavebordet i "programmet", mellom velkomstdrink og middag... Her skal det åpnes! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa.. julaften er herlig. Få rive og røske i papir og se herlige overaskelser på innsiden. Derfor har vi satt av en time til brudeparet ved gavebordet i "programmet", mellom velkomstdrink og middag... Her skal det åpnes! :gjeiper:

Leste i en bryllupsbok at et forslag var å be om få gavene sendt hjem til seg, noe som hadde vært supert, å åpne gavene dagen etterpå i ro og mak, men da satte forskjellig familie ned foten, må jo la gavene stå så alle kan se hva andre har kjøpt, må skjønne!

AnonymBruker
Skrevet

Gjestenes rolle i mitt bryllup er at vi skaper opplevelser og minner sammen, og at de har det gøy! :D jeg tror jeg kun får en flott dag hvis mine gjester koser seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...