Gjest Snowflake Skrevet 20. november 2003 #1 Skrevet 20. november 2003 På tide med et nytt engasjerende tema på KG, tenkte jeg og målte utstyret til gubben. Den er 18 cm lang og 13,5 cm i omkrets. Spent på ha andre kan varte opp med.
Orthia Skrevet 20. november 2003 #3 Skrevet 20. november 2003 Unnskyld meg, men dette syns jeg var en skikkelig kjip tråd. Legge ut størrelsen på kjærestens kjønnsorgan på nett?!? Jeg hadde blitt utrolig skuffet om mannen min hadde informert andre om detaljer om mitt underliv- for moro skyld. Litt respekt får man ha!
Gjest Madam Felle Skrevet 20. november 2003 #4 Skrevet 20. november 2003 Unnskyld meg, men dette syns jeg var en skikkelig kjip tråd. Legge ut størrelsen på kjærestens kjønnsorgan på nett?!? Jeg hadde blitt utrolig skuffet om mannen min hadde informert andre om detaljer om mitt underliv- for moro skyld. Litt respekt får man ha! :applaus smilie:
Irka Skrevet 20. november 2003 #6 Skrevet 20. november 2003 Spent på ha andre kan varte opp med. Lite spenning i tilværelsen tydeligvis...
Barbie Skrevet 20. november 2003 #7 Skrevet 20. november 2003 ******************************************************** ******************************************************** Så lang! Nei vettu hva, det holder jeg for meg selv.
Livets datter Skrevet 21. november 2003 #10 Skrevet 21. november 2003 målte utstyret til gubben. Den er 18 cm lang og 13' date='5 cm i omkrets.[/quote'] Thanks for shearing. Nyttig informasjon... :-?
Gjest Snowflake Skrevet 21. november 2003 #12 Skrevet 21. november 2003 Hadde ærlig talt ikke forventet så mye selvhøytidelighet og snerpethet til noe jeg oppfatter som et muntert tema. I hvert fall opplever jeg stadig vekk at det blir hintet om mannens størrelse når jenter treffes og har det moro. Tydeligvis er det ikke mange slike her.
aline Skrevet 21. november 2003 #13 Skrevet 21. november 2003 Kjærsten og jeg har, etter at jeg har lest her inne at det er heeeelt normalt å måle..., bestemt oss for at vi skal måle utstyret hans!! Problemet hittil har vært at hver gang han er i rett "modus" og i måle-tilstand, så glemmer vi begge alt som har med målebånd og KG å gjøre og roter bort situasjonen på heeeelt andre aktiviteter!!! :-? så, hvor mye jeg en har lyst til å dele alinekjærstens størrelse med deg Snowflake, så har jeg dessverre ikke mulighet! Sorry. Og du.... dersom du synes vi er så mye mer selvhøytidelige og snerpete her inne en jentene du treffer ellers, da kan du jo bare ta en spørrerunde neste gang du møter jentene dine? sant? Her inne er det visst mange som ikke gidder dele kjærstens mål med deg. Og er igrunnen enig i at jeg kanskje ville blitt litt "vanskelig" dersom kjærsten hadde brettet ut info om mitt kjønnsorgan på nettet.... snerpe-aline ville nok syntes kjærsten var tåpelig og dum da ja!!
Gjest GreenSky Skrevet 21. november 2003 #14 Skrevet 21. november 2003 Det er en ganske personlig ting å legge ut på nettet, da! Hadde det vært helt greit for deg om kjæresten din fortalte om hvor lang og trang vaginaen din var på nettet?
sirka Skrevet 21. november 2003 #15 Skrevet 21. november 2003 22 - 15 Det ser ut som du leder på lengden... Gratulererer!
Gjest Felicity Skrevet 21. november 2003 #16 Skrevet 21. november 2003 Herregud, er det virkelig mulig?!?!?!?
Gjest Snowflake Skrevet 21. november 2003 #18 Skrevet 21. november 2003 Det er en ganske personlig ting å legge ut på nettet' date= da! Hadde det vært helt greit for deg om kjæresten din fortalte om hvor lang og trang vaginaen din var på nettet? Helt greit for meg det om han hadde outet mine mål, så lenge ingen vet hvem jeg er. Problemet er hva slags målemetoder som skal brukes. menn er litt enklere på det området også :kgblunk:
Gjest Snowflake Skrevet 21. november 2003 #20 Skrevet 21. november 2003 Den siste var min. Takk igjen Lurven
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå