Gå til innhold

Dyretolk på døde dyr?


Leksie

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en venninne som hadde hatt dyretolk på sin døde hest, hun hadde dessverre ikke nr til dyretolken lengre. Er det noen av dere som vet hvor det går an å få tak i en slik dyretolk, eller evt har erfaring med en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når dyra ikke en gang kan komunisere med deg når de lever, hva får deg til å tro at de kan det når de er død?? Jeg blir overasket over hvor naive og lettlurt enkelte er altså... Folk tjener penger fordi folk er dum og det er rett og slett tragisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det jo ikke det trådstarter spurte om..

denne siden står det både kontaktinfo og annet info om en kjent dyretolk (sissel grana). Jeg har aldri prøvd henne (eller noen annen dyretolk for den sakens skyld, da jeg ikke er sikker på om jeg klarer å tro på det, så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg), så jeg vet ikke hvordan hun er, men hun er nå i alle fall kjent for å være dyktig med det hun driver med. :)

Ellers får du sikkert opp mye info ved et søk på google.

Endret av Namine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fascinerende. Spesielt at de kan ta AVSTANDSAMTALE med dyret. Bare send bilde + penger så får du svar på det du lurer på.

Interessant nok, de tilbyr healing (for mennesker) også. Da anbefalesavstandshealing så healeren får gode og rolige arbeidsforhold. Husrens ser jeg også kan tilbys som avstandsprodukt. 1500kr koster det, så får du SMS når huset er rensa!

Med full pakke blir det jo litt penger, men jeg arvet nylig endel millioner av ei enke i Nigeria så snart får jeg råd til ukentlig husrens!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå var det jo ikke det trådstarter spurte om..

denne siden står det både kontaktinfo og annet info om en kjent dyretolk (sissel grana). Jeg har aldri prøvd henne (eller noen annen dyretolk for den sakens skyld, da jeg ikke er sikker på om jeg klarer å tro på det, så der kan jeg desverre ikke hjelpe deg), så jeg vet ikke hvordan hun er, men hun er nå i alle fall kjent for å være dyktig med det hun driver med. :)

Ellers får du sikkert opp mye info ved et søk på google.

Fy faen, jeg blir direkte kvalm av slike svindlere.

Tenk å på en slik måte utnytte kjæledyreieres sorg til å tjene gode penger på svindel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MorAase

Jøss... Bare en er blottet for samvittighet så kan en tjene penger på hva pokker som helst...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen, jeg blir direkte kvalm av slike svindlere.

Tenk å på en slik måte utnytte kjæledyreieres sorg til å tjene gode penger på svindel.

Nei, jeg sier ikke at jeg nødvendigvis er uenig med deg, men det trådstarter lurte på, er hvor en får kontaktet de, og da svarrte jeg på det. ;)

Men har aldri falt meg inn å prøve selv, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at folk har et ansvar for å hjelpe andre til å ikke bli svindlet. Men det er bare meg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...