AnonymBruker Skrevet 25. juli 2011 #1 Del Skrevet 25. juli 2011 Er busser og t-baner fulle av folk eller kommer man seg relativt greit frem utenfor sentrum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. juli 2011 #2 Del Skrevet 28. juli 2011 Etter min erfaring er det ganske stappfullt på t-banen mellom 1530-1700, men det er overlevbart... Men jeg ville nok ikke tatt banen om jeg hadde hatt klaustrofobi eller problemer med store menneskemengder akkurat i de tidene, i så fall er det lurt å gå på banen noen stopp før sentrum så man får sitteplass (da er alt mye bedre). Men selv om det er fullt kommer man seg jo greit rundt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 29. juli 2011 #3 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg tar linje 5 og den er sjeldent veldig full. Men det kommer selvfølgelig an på hvilken vogn man er i. Jeg pleier å sette meg bakerst og ser at alle andre løper inn på midten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå