Gjest pysepusen Skrevet 25. juli 2011 #1 Skrevet 25. juli 2011 Lillegutt har litt strikkeklær som kommer til å bli brukt i barnehagen. Hva kan jeg merke dem med? Følte ikke at strykemerkene var så gode til det... Takk for tips!
Susan Sto Helit Skrevet 25. juli 2011 #2 Skrevet 25. juli 2011 Hva med gode, gammeldagse stoffmerkelapper. Som du enten syr på, eller fester med taggits? http://www.sabo.no/produktkategori/navnelapper-1.aspx Det har jeg brukt på hjemmestrikk, hvertfall. 2
mia83 Skrevet 25. juli 2011 #3 Skrevet 25. juli 2011 Jeg har merket strikkeklær med strykelapper jeg. De smelter fint inn i plagget og de sitter godt føler jeg. Men det er vel ikke så lett å få dem av igjen da, om det skulle være aktuelt.. Har brukt det på både sokker, gensere og ullbukser iallefall. 1
Klematis Skrevet 25. juli 2011 #4 Skrevet 25. juli 2011 (endret) Merker også med strykelapper inni plaget. Smelter som sagt fint inni, men det er lurt å merke et sted plagget ikke strekkes så mye. Om klærne går i arv kommer jeg enten til å skrive på strykelappen med tekstilpenn eller stryke en ny over. Endret 25. juli 2011 av Klematis
Gjest imli Skrevet 25. juli 2011 #5 Skrevet 25. juli 2011 Eg har også brukt strykelappar på strikkeklær, dei sit fint her i alle fall.
Gjest Stinius Skrevet 26. juli 2011 #6 Skrevet 26. juli 2011 Jeg har brukt de samme merkene fra sabo og er kjempefonøyd, men enkle ulltrøyer/ullstilongser har jeg også brukt strykemerker fra askeladden!! Lykke til!
effy Skrevet 26. juli 2011 #7 Skrevet 26. juli 2011 Jeg bruker strykemerker fra Askeladden på ullklærne. Fungerer kjempefint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå