AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Hei. Jeg hadde noe jeg trodde skulle være en ONS med en gutt. Etter vi hadde sex, forsatte vi å ha kontakt og han bedde meg ut på kafe og diverse. Vi har begynt å vøre mye med hverandre og leier hender osv. Jeg hadde egentlig aldri trodd det skulle bli noe mer, da gutter ofte mister interessen etter sex men han virker ut som han vil ha noen seriøst med meg. Jeg fikk øynene opp for han også og så at han faktisk kan være en potensiell Saken er at en dag ringte han meg og sa han var hos legen fordi han har fått kjønnsvorter! Det betyr at jeg også må sjekke meg nå. (Jeg leste om dette på nett og det kan ta flere mnd før det bryter ut, så han har neppe hatt sex med noen andre mens han har datet meg. Jeg sitter her litt paff og vet ikke helt hvordan jeg skal reagere. Han sier han alltid har brukt kondom og kan ikke fatte hvordan han har fått dette. Vi har møttes gjevnlig over 3 uker nå. (Bare hatt sex en gang, pga jeg vil ta det rolig om det skal utvikle seg til forhold) Er litt paff nå... hva tenker dere om dette?
Frøken S Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Han har altid brukt kondom, dvs med deg også da? Da skulle du vel være trygg.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Vil iallefall si han er ærleg som sier fra til deg da. 1
Gjest Iah Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Kjønnsvorter kan smitte selv ved bruk av kondom.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Han har altid brukt kondom, dvs med deg også da? Da skulle du vel være trygg. Vi hadde desverre ikke kondom. Ville dere forsatt å date han eller hadde dette vært en "deal breaker"? Når jeg tenker meg om så har han en del kondomer liggende på rommet sitt.. Er litt redd han kan være player av seg. Han sa tidligere at han ikke har ligget rundt, og så har han en annen gang sagt at han var en typisk bad boy før.. Er redd for å ha sex med han igjen nå.. ubeskyttet liksom..
NovaFlare Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Vi hadde desverre ikke kondom. Og da tror du på at han har brukt det med alle andre enn deg? Hehehehe Men dealbreaker?... Det er jo din egen feil at du har blitt smittet av en kjønnsykdom da.. 1
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Kjønnssykdommer er noe man bør ha i bakhodet når man har sex uansett hvem fyren måtte være, og enten det er ons eller et slags forhold. Kjønnsvorter smitter når man ikke bruker kondom også, så at dere brukte kondom er ubetydelig i denne sammenheng. Men du bør vel egentlig helst dra til legen å sjekke etter andre kjønnssykdommer....
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 Kjønnsvorter kan smitte selv om man bruker kondom.
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. juli 2011 #9 Skrevet 24. juli 2011 Kjønnsvorter kan smitte selv om man bruker kondom. Noe som forsåvidt er ei opplysning en seksuelt aktiv person burde vite.
NovaFlare Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg forresten vært overlykkelig over at det kun var kjønnsvorter og dratt og tatt en HIV-test med det samme... 1
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Hadde jeg vært deg hadde jeg forresten vært overlykkelig over at det kun var kjønnsvorter og dratt og tatt en HIV-test med det samme... TS Hvorfor? Bare fordi han hadde kjønnsvorter? Eller fordi han er en "fremmed"? (Er forsåvidt veldig vanlig å få klamydia, kjønnsvorter ect.) Du skremmer meg!
Tears.of.the.Sun Skrevet 24. juli 2011 #12 Skrevet 24. juli 2011 Har han gitt deg en kopi av helsesjekken hans?! Hvis ikke kan han ha alt mulige slags kjønnssykdommer. Man vet aldri. Derfor er den en risiko hver gang man har sex med en person man ikke kjenner helsehistorikken til.
Daniel84 Skrevet 24. juli 2011 #13 Skrevet 24. juli 2011 TS Hvorfor? Bare fordi han hadde kjønnsvorter? Eller fordi han er en "fremmed"? (Er forsåvidt veldig vanlig å få klamydia, kjønnsvorter ect.) Du skremmer meg! Fordi dere hadde sex uten kondom, vil jeg tro vedkommende mente
NovaFlare Skrevet 24. juli 2011 #14 Skrevet 24. juli 2011 (endret) TS Hvorfor? Bare fordi han hadde kjønnsvorter? Eller fordi han er en "fremmed"? (Er forsåvidt veldig vanlig å få klamydia, kjønnsvorter ect.) Du skremmer meg! Fordi du hadde sex med en fremmed uten kondom! Klamydia og kjønnsvorter er ingenting å være redd for. HIV derimot er litt verre å bli kvitt. Siden du ikke brukte kondom, kan du faktisk være HIV-smittet nå... og du beskymrer deg over kjønnsvorter?! Folk tror visst de er udødelige når det kommer til ONS i Norge... Endret 24. juli 2011 av NovaFlare 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå