Gå til innhold

Bedre enn sex!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hos meg er det ingenting som slår GOD sex mellom to personer som er glade i hverandre og som er sprekkferdige av kåthet ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble plutselig usikker på om jeg har et bra sexliv eller et kjedelig hverdagsliv.

Er virkelig ikke mye jeg kan si er "bedre enn sex"! :sjenert:

Skrevet

Ble plutselig usikker på om jeg har et bra sexliv eller et kjedelig hverdagsliv.

Er virkelig ikke mye jeg kan si er "bedre enn sex"! :sjenert:

DU HAR ET KJEDELIG HVERDAGS LIV

Skrevet

Tror det er mange som ikke har særlig god sex når man f.eks setter en brødskive med gulost foran sex?

Såklart må noen andre pimærbehov være dekket noenlunde, jeg kan ikke være stuuuuuptrøtt, eller så sulten at det gnager, jeg kan ikke måtte på noe, slike ting må dekkes først og så tar jeg helt sex foran de fleste andre ting....

Men kan tenke meg at fallskjermhopping er i samme klasse ja, men en helt annen måte.... Må prøver etterhvert tror jeg.

Jeg vil hvertfall heller ha sex enn å se på favorittserien, spise, sove, slappe av på sofaen oav......

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SYNS ALT ER BEDRE, SEX = BORTKASTET TID

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trenger absolut ikke være kjærlighet for at det skal være perfekt sex. Sålenge det er kjemi....

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tror det er mange som ikke har særlig god sex når man f.eks setter en brødskive med gulost foran sex?

Såklart må noen andre pimærbehov være dekket noenlunde, jeg kan ikke være stuuuuuptrøtt, eller så sulten at det gnager, jeg kan ikke måtte på noe, slike ting må dekkes først og så tar jeg helt sex foran de fleste andre ting....

Men kan tenke meg at fallskjermhopping er i samme klasse ja, men en helt annen måte.... Må prøver etterhvert tror jeg.

Jeg vil hvertfall heller ha sex enn å se på favorittserien, spise, sove, slappe av på sofaen oav......

Husk at den med brødskiva kom fra MorAase da, hu er jo trolle-Åse. :gjeiper:

Endret av sjøhest
Skrevet

Får håpe hun bare tuller ja, for det må jaggu være stusselig hvis det hadde vært bedre enn sex, da hadde jeg droppet det jeg også....

Jeg synes sex er veldig godt og sjelden jeg har lyst til å droppe det for en eller annen kjedelig ting.

Sex er sunnere for forholdet enn en eller annen serie er for forholdet hvertfall!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er KG bedre enn sex?

• Liker 1
Skrevet

Er KG bedre enn sex?

NEI!? :nei:

Skrevet (endret)

Er også av dem som syns mange ting er bedre enn sex. :sjenert:

Joda, har hatt digg sex og laaaange orgasmer. Men selv en laaaang orgasme er ganske korte da. Sex er en av mange mange ting jeg krydrer hverdager med for å gjøre livet levelig, men står ikke ut spesielt som det beste. Og sex er iallefall langt fra det mest verdifulle, for meg.

Edit: manglet ett ord gitt.

Endret av fjærestein
Skrevet

Det er ingenting jeg synes - direkte - er bedre enn sex. Men det er jo mye annet i livet jeg ikke ville vært forunt.

Men hvis valget stod mellom å kutte ut for eks sjokolade (eller noe liknende) eller sex resten av livet - hadde valget vært lett. Men skal innrømme at det har vært øyeblikk jeg har hatt lyst på sjokolade og ikke sex.

• Liker 1
Gjest Håpløs
Skrevet

Er mange ting som er bedre enn sex. Alt til sin tid.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg synes egentlig ikke sex kan sammenlignes med å få mat når man er kjempesulten, få vann når man er kjempetørst eller å gå på toalettet når man virkelig er nødt. For det er ting som er livsnødvendige eller avgjørende for trivselen. Hvis slike primære behover dekket så er det få ting som slår virkelig god sex med noen kjemien virkelig stemmer med etter min mening.

Kjærlighet med alt det innebærer er jo en bedre, men da er gjerne sexen fortsatt en faktor, så det teller ikke :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Å få barn.

Endret av Berentsens
Gjest Applecore
Skrevet

Når man holder på med sin elskede hobby og havner i en "groove".

Dvs, hvis man f.eks tegner og man kjenner at man virker får det til akkurat nå og er full av inspirasjon og sitter i timesvis og tegner og tegner med digg musikk i bakgrunnen til hånda blir sår og stiv og ryggen omtrent ødelagt men det betyr ingenting fordi man er nesten i en slags rus og man vet at det er ingenting man liker bedre i hele verden enn å holde på med akkurat dette :hjerte:

Skrevet

Når jeg må så enormt mye på do at det er rett før jeg tisser i buksen... og når jeg endelig får lettet på trykket:

AAAAAAAAAAHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...

Vil tro det er like orgasmisk som å stå på scenen foran en halv million mennesker o.l.

:fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...