Gå til innhold

deilig å få mail om suging

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Har en elsker som er glad i å bli sugd - og jeg suger han gjerne og prøver å få han til å bli litt avhengig av meg - også utover sex.

Nå blir det eventuelt jeg som tar kontakt 2 ganger på rad - og det liker jeg ikke, da jeg som regel venter på han og vil la han jakte. Men nå har jeg ferie, er kåt og vil treffe han. Vi hadde sex i helga, så håper jeg ikke maser... Men er det ok å skrive en mail (mindre påtrengende enn sms) hvor jeg skriver noe ala:(kom gjerne med mer pirrende forslag, men vil være anstendig frekk!)

"Skal jeg komme innom deg på kontoret, sette meg foran deg,suge store, deilige deg til du kommer pulserende i munnen min mens du ser?"

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Eventuelt: "jeg ligger naken og kåt i senga og tenker på deg! Kom gjerne på besøk!"

Skrevet

Jeg hadde nok definitivt falt for den der....

Men jeg tror ikke du skal forvente at han blir mere "avhengig" av deg pga. noe slikt. (Mener du egentlig forelsket?)

Gjest Gjest
Skrevet

Håper å få han til kjæreste, ja. Ikke turt ennå, men i morgen gjør jeg det!

Skrevet

Slikt funker fint her i huset... :ler:

Skrevet

Fortell hvordan det går! Er i en lignendes situasjon.. :)

Skrevet

Mmm - synes det er bra og smart av deg å si hva du vil. Digger det og tenner mkeg veldig når dete er tiltak i damene!

Skrevet

Ikke vær så direkte. Skjul det litt.

Skrevet

Huff, gikk ikke så bra. Visste egentlig at han var noe opptatt i dag, men håpet å friste han likevel. Skrev noe ala: Jeg har masse energi og vil bruke den på deg, kom! Så var han "dessverre" opptatt....

Nå får han ta initiativ neste gang, så får jeg ta den mer direkte varianten etter det... stay tune :)

Skrevet

Jeg hadde nok likt dette! Digg at dama kan si ting rett ut, uten å være forsiktig ;)

Skrevet

Slik funker fint her også, men jeg lar være om jeg vet han har det travelt. Blir ikke godt for noen om initiativet må nedprioriteres for andre gjøremål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...