Gå til innhold

Hvem setter du deg ved på bussen?

Hvem setter du deg sammen med på bussen?  

1 stemme

1. 1. Hvem setter du deg sammen med på bussen?

• jenter/damer
      18
    • gutter/menn
      0
    • kjekke gutter/menn
      3
    • eldre damer
      4
    • eldre menn
      0
    • setter meg ikke dersom det ikke er et dobbelsete ledig
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører mye buss, og lurer litt på om dere vurderer dem dere setter dere sammen med på bussen. Har lagt merke til at jeg nesten alltid setter meg sammen med jenter på min egen alder. Kanskje det er tilfeldig, eller ubevisst... Noen som har tanker om det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt spørsmål, det har jeg også fundert over, hva som gjør at folk setter seg en bestemt plass.

Ser man an klærne/stilen/utseendet/alder/kjønn, eller bare tar man første og beste sete som er ledig ?

Jeg har ikke funnet noe mønster hos meg selv.

Skrevet

der det er ledig - men er var på lukt, så har jeg mistanker om lukt, står jeg heller.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

he he... etter noen glass vin leste jeg "hvem setter du deg på på bussen"...

på tide å korke flaska! :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet
:o Der det er ledig, så klart :wink:

:enig: dermed kunne jeg ikke stemme :wink:

Skrevet

Eg har òg tenkt ein del på dette, men trur ikkje eg kan finne noko typisk mønster hjå meg sjølv. Einaste eg kjem på er at eg ikkje set meg ved 'fjortisar' (=litt kule ungdomar mellom 14 og 16. ca.) viss det ser ut som at dei sit saman ein heil gjeng. Det vert så slitsamt...

Har dessutan observert at eldre damer vert kjempestressa dersom det ledige setet i nærleiken er ved sida av ein ung gut...

Gjest Anonymous
Skrevet

Også der det er ledig , men det hender at hvis jeg ser noen jeg absolutt ikke orker å snakke med kan det hende at jeg ungår denne personnen og finner meg et annent sted eller står.

Skrevet

Uhm... Jeg tipper at det som er ment er hvis du har scenarioet hvor det sitter et menneske på hvert dobbeltsete og du ikke har noe valg annet enn å sette deg ved siden av noen. Altså: Normalt ville du satt deg der hvor begge setene er ledige, men nå er det altså ingen tomme dobbeltseter og du må dele med noen.

Skrevet

Setter meg ved siden av damer. Menn har en tendens til å breie se og skreve så mye med bena at det nesten ikke er plass på setet ved siden av.

Som mellom er jeg også var på lukt, har jeg mistanke om at personen er en stinkbombe, står jeg heller.

Gjest India Gyllenhaal
Skrevet

Jeg setter meg ved siden av de som ser ut som om har normal personlig hygiene.

Skrevet

Setter meg stort sett sammen med de som det ser ut som det er minst problem for. Mao ikke de med masse bæreposer eller unger i nabosetet. Jeg setter meg heller ikke sammen med folk som snakker i mobiltelefonen, leser eller ser opptatte ut på andre måter. Kjønn og alder er ganske tilfeldig tror jeg.

Skrevet
Setter meg stort sett sammen med de som det ser ut som det er minst problem for. Mao ikke de med masse bæreposer eller unger i nabosetet. Jeg setter meg heller ikke sammen med folk som snakker i mobiltelefonen' date=' leser eller ser opptatte ut på andre måter. Kjønn og alder er ganske tilfeldig tror jeg.[/quote']

Jeg også, bortsett fra det med kjønn. Setter meg oftest ved siden av damer/jenter.

Skrevet

Setter meg der det er plass til vogn, altså gir jeg blanke i hvem som sitter der.

Skrevet

Setter meg der det er ledig, men ser an om det er en stor, breiende mann, en dame med 1000 bæreposer, han "frekke" HVPU-klienten som alltid krangler med sjåføren, han med skjegget som lukter vondt eller den av fjortis-gjengen som måtte sitte alene og derfor vil sitte og snu seg og gaule osv. hele turen..

Og så unngår jeg sånne sure kjerringer som meg selv.. :ler:

Skrevet

Setter meg der det er ledig, men jeg er faktisk en av de siste med ledig plass ved siden av meg når jeg tar bussen (tar fra første holdeplass, så alt er stort sett ledig når jeg setter meg) :klø: kanskje jeg skal begynne å vaske meg to ganger i året i stedenfor en :ler::wink:

Skrevet

Jeg setter med der det er ledig. Skrepper, eldre damer, yngre gutter eller eldre menn spiller ingen rolle. Bare så lenge personen ikke ser shitty ut.

Skrevet

Jeg unngår selvsagt å sette meg ved siden av en sjabbis...som ser skittet ut og lukter guano...men kjører buss sjeldent...skal kjøre buss i kveld jeg :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...