AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Når jeg kjæresten har sex i doggy style er det alltid vondt for meg. Ikke så sterke smerter at jeg vi må stoppe, men det er fortsatt vondt, akkurat som at det stikker opp til navelen. Det er også ubehagelig og litt vondt for han også. Han sier at det er akkurat som penisen dytter i noe, og nesten som den blir litt "bøyd" når han kommer helt inn. Bruker også (ikke alltid) å blø litt etter doggy. Ikke helt klar mørk mensen farge, men akkurat som om den er litt utvasket. Noen som har en ide om hva dette kan være? Liker jo doggy veldig godt, så vil jo ikke at vi må droppe denne stillingen helt fra sexlivet vårt
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Ts her, kan gjerne nevne at det også svir litt for meg i ettertid også, rett etter sexen i doggy. Aldri etter andre stillinger.
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 (endret) Når jeg kjæresten har sex i doggy style er det alltid vondt for meg. Ikke så sterke smerter at jeg vi må stoppe, men det er fortsatt vondt, akkurat som at det stikker opp til navelen. Det er også ubehagelig og litt vondt for han også. Han sier at det er akkurat som penisen dytter i noe, og nesten som den blir litt "bøyd" når han kommer helt inn. Bruker også (ikke alltid) å blø litt etter doggy. Ikke helt klar mørk mensen farge, men akkurat som om den er litt utvasket. Noen som har en ide om hva dette kan være? Liker jo doggy veldig godt, så vil jo ikke at vi må droppe denne stillingen helt fra sexlivet vårt Bakfrastillinger kan varieres på mange måter. Du trenger ikke nødvendigvis stå på knærne med hodet i puten og baken i været hvis det er du pleier å gjøre, når det gjør vondt. Dere får eksperimentere dere frem til mer behagelige stillinger. Endret 24. juli 2011 av Belladonna
Gjest Iah Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Det er nok det at livmorhalsen din som får litt juling i den stillingen, og mange synes dette er vondt. Prøv å ligge på magen, mange synes det fungerer bedre.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Bakfrastillinger kan varieres på mange måter. Du trenger ikke nødvendigvis stå på knærne med hodet i puten og baken i været hvis det er du pleier å gjøre, når det gjør vondt. Dere får eksperimentere dere frem til mer behagelige stillinger. Det pleier vi ikke gjøre, heller. Jeg pleier å stå helt normalt på alle fire. Hvis han treffer livmorhalsen min da, er det slikt at vi ikke kan bruke den stillingen mer? Burde jeg ringe lege siden det bruker å begynne å blø litt etterpå? Det er jo en veldig god stilling, så har jo virkelig ikke lyst å slutte med den, men vi kan jo ikke fortsette å ha vondt under samleie heller. Vil jo ikke gjøre noe som kan være farlig for livmoren heller
Gjest Eurodice Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 (endret) Det pleier vi ikke gjøre, heller. Jeg pleier å stå helt normalt på alle fire. Hvis han treffer livmorhalsen min da, er det slikt at vi ikke kan bruke den stillingen mer? Burde jeg ringe lege siden det bruker å begynne å blø litt etterpå? Det er jo en veldig god stilling, så har jo virkelig ikke lyst å slutte med den, men vi kan jo ikke fortsette å ha vondt under samleie heller. Vil jo ikke gjøre noe som kan være farlig for livmoren heller Jeg vet ikke om det er så farlig, men hvis stillingen er ubehagelig og det gjør vondt, er det best å unngå den. En mildere variant, vil jeg tro, er at du står på knærne og lener overkroppen på sengen, på sofaen eller hvor det måtte passe. Ellers kan jeg anbefale deg å kjøpe en hendig liten bok av Anne Hooper: Kama Sutra, samleiestillinger for henne og for ham. Det er en liten, erotisk skattkiste . Endret 25. juli 2011 av Belladonna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå