Gå til innhold

Hva skal fitte egentlig smake?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Fikk slikke fitte for første gang i helga;) Men ble litt overrasket over smaken. Trodde det skulle smake salt, eller at det egentlig ikke skulle smake noe. Men det var en smak av den, man merket smaken liksom. Var digg fordi;) Men er det normalt? Luktet ingenting der nede, så hun var frisk og ren. Hva skal det egentlig smake?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når hun er så våt at det drypper så smaker det saltliknende ja. Men når du har slikket en liten stund så er skjedevesken borte og det er bare glatt. Du blir fremdeles kåt av å se hvordan hun nyter det da

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har aldri smakt på det selv, men jeg regner med at absolutt alle jenter i hele verden smaker forskjellig.. Noen litt salt, noen litt surere, kanskje noen tilåmed litt bittert?

både smak og lukt endrer seg litt etter hvilken syklus jenta er i, og ikke minst hva slags kosthold hun har!

• Liker 1
Skrevet

Rekeaktig er jo den klassiske beskrivelsen, og det er jo noe i det. Litt salt/søtt/umami.

Stikker man tungen inn i skjeden kan man ofte kjenne at det smaker intenst surt, omtrent som en sitron. På grunn av melkesyrebakteriene antar jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Fikk slikke fitte for første gang i helga;) Men ble litt overrasket over smaken. Trodde det skulle smake salt, eller at det egentlig ikke skulle smake noe. Men det var en smak av den, man merket smaken liksom. Var digg fordi;) Men er det normalt? Luktet ingenting der nede, så hun var frisk og ren. Hva skal det egentlig smake?

Som regel er erfaringene at det smaker reker og skalldyr, og surt og salt.

Selv om de er aldri så rene og nydusjet med god helse osv.

• Liker 1
Skrevet

De med rekesmak må enten være nypult eller ikke helt friske?

Jeg smaker surt/søtt, ikke så salt.

Skrevet

Hm.. "Salt mynt".

Jeg klarer ikke å komme på noe nærmere.. vi har jo alle hatt en mynt i munnen som barn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smaker iallefall ganske så salt. Og så lukter det litt muggost når jeg er skitten. :sjenert: Men da har jeg ikke sex da! Da vasker jeg meg først! :takke:

Skrevet

Som regel er erfaringene at det smaker reker og skalldyr, og surt og salt.

Da er det jo bare å ta med seg ei stor tube med majones og nyte måltidet? :skratte:
  • Liker 1
Skrevet

Det smaker roast beef, andre ganger mer som sjømat :jepp: .

Jeg elsker å slikke mus, det er jævlig godt. Spesielt hvis jenta er glattbarbert.

AnonymBruker
Skrevet

Frosne reker fra butikken, eller reker som har vært i kjøleskapet i et par dager.

• Liker 1
Skrevet

Hm.. "Salt mynt".

Jeg klarer ikke å komme på noe nærmere.. vi har jo alle hatt en mynt i munnen som barn.

Interessant...

Min farmor pleide å si at jeg ikke skulle putte mynter i munden på grund av "alle mannfolkene som hadde tatt seg på tissen først". Burde jeg heller være bekymret for hva kvinner gjør.....?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg smaker egentlig ikke så mye, men en usmak er det iallefall ikke.

Skrevet

Jeg syns det smaker veldig lite... Litt som jærn på en måte, eller bittelitt blodsmak. Vanskelig å forklare.

AnonymBruker
Skrevet

De med rekesmak må enten være nypult eller ikke helt friske?

Jeg smaker surt.

Nope. Rekesmak er helt vanlig.

• Liker 1
Skrevet

Gubben min mener at jeg smaker søtt på en litt syrlig måte :gjeiper:

Skrevet

Smaker også forskjellig, alt etter når i syklusen det er.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Litt vanskelig å beskrive, men det smaker ikke vondt ihvertfall!

Gjest Gjest
Skrevet

Smaker roast beef. De som smaker reke kan ikke vaere frisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...