Gå til innhold

Sensur av sanger man laster ned?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg laster sanger - så virker de bare i begynnelsen- deretter kommer det en forferdelig u-lyd !! Og jeg må slette sangen. Dette er skikkelig irriterende - det er akkurat som om noen har sensurert sangen. Huff. Bruker tid på å finne andre versjoner - men så skjer det samme ofte med de også.

Hva er dette egentlig? laster med kazaa lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det som kan ha skjedd, er at noko faktisk HAR sensurert songen... Det er kjent at folk tilsett av plateselskapa sender ut falske mp3-filer, som kan innehelda det du omtalar, eller berre tomme lydfiler, eller støy, skjennepreken, osv. Og det vert spreidd på dei populære nettverka, som t.d. Kazaanettverket.

Men det finst jo filer som kort og godt er dårlege òg då - men slike filer (dårlege/uekte) vert sletta fort av brukararne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster titt og ofte musikk ned ifra nettet (Kazaa, Direct Connect, WinMX, Aimster, Napster, Audio galaxy, Overnet) - men jeg har aldri vært borti noe som du beskriver her. Jeg ville, hvis jeg hadde vært deg, sjekket driverne til skjermkortet eller eventuelt andre ting som kan forårsake dette.

Det kan selvfølgelig ha noe med programmet du spiller musikken med også. Hva bruker du? Spilleren som er med Kazaa? Eller noe annet?

Den som kommer med Kazaa ville jeg uansett ikke stolt helt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd det du beskriver når jeg har lastet ned noen sanger fra kazaa, så det er nok ikke noe i veien med datan din nei!!

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er litt merkelig. Fornekter det ikke! Men jeg synes allikevel det er litt merkelig. For etter fire og et halvt tusen mp3'er så har jeg fremdeles til gode å oppleve dette.

Hvilket program er det dere bruker for spilling av musikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dette er litt merkelig. Fornekter det ikke! Men jeg synes allikevel det er litt merkelig. For etter fire og et halvt tusen mp3'er så har jeg fremdeles til gode å oppleve dette.

Kan kanskje ha noko med kva artistar de likar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig. Men det undrer meg hvorfor jeg aldri har kommet borti dette problemet. Det virker jo som dette er noe ostengi og virgo opplever ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette ! Skulle laste ned No Doubt - It`s my life , for en venninne - hva vi fikk var et vanvittig bråk. (dette var før sangen kom på CD singel)

Nå, et par uker etter, går det helt fint å laste ned sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laster du også musikken din ned ifra Kazaa, Alanya?

(... manji lurer på om dette er noe som er forbeholdt kazaa alene... )

Nei, jeg bruker imesh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å laste White Flag med Dido .........DEN har jeg prøvd ørten ganger - og hver gang så kommer den grusomme lyden når jeg har hørt introen .... :-?

Hender med andre artister også ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har dere noen gang prøvd å viske personlige meldinger i sanger dere legger ut på kaaza? Uansett så er det vel en enkel måte å distribuere informasjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette når jeg laster ned ny musikk fra Kazaa Lite og bruker spilleren i programmet. Fryktelig irriterende. Like irriterende som når plateselskapet (eller hvem det er) legger ut må "snutter" av sangen som spilles igjen og igjen og igjen... Men dette er vel kanskje noe vi må leve med? Det er jo faktisk vi som gjør noe ulovlig...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan det ha noe å si hvilke sanger man laster ned?

uansett så synes jeg det er merkelig for det kan hende når jeg laster ned både nye og gamle sanger - det er ikke sånn at det bare er nye sanger liksom .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...