Gå til innhold

vil jeg gå i sparemodus ved bare 1300kcal om dagen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har jo lest en del om dette med sparemodus her om dagene. Jeg lurer på om jeg ligger på 1300-1500kcal i hverdagen, går jeg i sparemodus da? Så når jeg på "spisedagen" min på lørdager spiser mer enn jeg bruker, så fører det bare til at jeg legger enda mer på meg siden forbrenningen min er så lav?

Hva kan man gjøre for å holde forbrenningen oppe da? Jeg spiser alltid mange og små måltider. Tar meg alltid en banan eller noe annet lett mellom måltidene slik at kroppen alltid har noe å jobbe med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo lest en del om dette med sparemodus her om dagene. Jeg lurer på om jeg ligger på 1300-1500kcal i hverdagen, går jeg i sparemodus da? Så når jeg på "spisedagen" min på lørdager spiser mer enn jeg bruker, så fører det bare til at jeg legger enda mer på meg siden forbrenningen min er så lav?

Hva kan man gjøre for å holde forbrenningen oppe da? Jeg spiser alltid mange og små måltider. Tar meg alltid en banan eller noe annet lett mellom måltidene slik at kroppen alltid har noe å jobbe med.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=576689

Les denne tråden her, så får du en litt bedre forståelse for hva dette "sparebluss"-greiene er for noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...