Gå til innhold

Reservert/uinteressert/snill eller hva?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å gi opp?

Vel.. Nå har han uttrykt (skriftlig) at han liker meg. Så da syns jeg ikke det er grunn til å gi opp. Mulig han bare er sjenert? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Nå har han uttrykt (skriftlig) at han liker meg. Så da syns jeg ikke det er grunn til å gi opp. Mulig han bare er sjenert? :sjenert:

Umulig for meg å si noe om.

Men jeg skal gi deg et meget godt råd. Husk at det betyr lite hva som skrives og sies. Det eneste som betyr noe er hva som gjøres ut av det i praksis.

AnonymBruker
Skrevet

Umulig for meg å si noe om.

Men jeg skal gi deg et meget godt råd. Husk at det betyr lite hva som skrives og sies. Det eneste som betyr noe er hva som gjøres ut av det i praksis.

Og det er jeg selvfølgelig fullstendig klar over selv... : P

Gjest MorAase
Skrevet

Om de virkelig vil ha denne unge mannen så får de vise mer hud. Menn er enkle slik sett :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Om de virkelig vil ha denne unge mannen så får de vise mer hud. Menn er enkle slik sett :roll:

Jeg ønsker ikke å bruke slike enkle triks for å få i gang noe. Vil han ha meg får han ta meg akkurat som jeg er, verken mer eller mindre påkledd... Det der syns jeg var et dårlig råd :P

Skrevet

Og det er jeg selvfølgelig fullstendig klar over selv... : P

Ja, det gjør du sikkert, men jeg vet av egen erfaring at det er mulig å "glemme" det.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre ham rett ut om han er interessert i deg? Det enkle er ofte det beste :)og gutter er jo ikke alltid så god på signaler. Gleder meg til å høre hvordan det går.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare spørre ham rett ut om han er interessert i deg? Det enkle er ofte det beste :)og gutter er jo ikke alltid så god på signaler. Gleder meg til å høre hvordan det går.

Joda, update kommer her :) Det ble så jeg tok initiativet og nå er ett eller annet på gang. Så da gjenstår å se hva som blir ut av det til slutt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...