AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #1 Skrevet 24. juli 2011 Syns det er utrolig vanskelig å tolke enkelte mennesker... Fyren jeg har i tankene nå vet jeg ikke helt hvor jeg har hen. Han prater med meg, inviterer meg bortom og kan gjerne bruke tid i hagen på prating/slækking. Men gjør han det fordi han skal vøre "snill"? (Han vet jeg ikke kjenner særlig mange her) Han spør ikke om noenting ved meg som person (uinteressert?) Men prater veldig gjerne om løst og fast. Han flørter ikke, ihvertfall ikke noe veldig direkte som jeg har merket. Men han er vennlig, smiler og setter seg ikke LENGST vekk i sofan heller.. Han snakker om ting fremover, f.eks "Vi får vel gjøre xxxx en dag da" eller "vi får ta en tur og gjøre xxxx". Men vet fremdeles ikke om det er for å være "snill".
trudelu Skrevet 24. juli 2011 #2 Skrevet 24. juli 2011 Det er vel bare å ta det som det kommer? Du merker nok etterhvert om det er noe der eller ikke
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #3 Skrevet 24. juli 2011 Det er vel bare å ta det som det kommer? Du merker nok etterhvert om det er noe der eller ikke Ja jeg må jo bare det. Prøver så godt jeg kan å være meg selv, men jeg kan ikke noe for at jeg prøver å lese signaler som best jeg kan for det..
Steinar40 Skrevet 24. juli 2011 #4 Skrevet 24. juli 2011 Syns det er utrolig vanskelig å tolke enkelte mennesker... Fyren jeg har i tankene nå vet jeg ikke helt hvor jeg har hen. Han prater med meg, inviterer meg bortom og kan gjerne bruke tid i hagen på prating/slækking. Men gjør han det fordi han skal vøre "snill"? (Han vet jeg ikke kjenner særlig mange her) Han spør ikke om noenting ved meg som person (uinteressert?) Men prater veldig gjerne om løst og fast. Han flørter ikke, ihvertfall ikke noe veldig direkte som jeg har merket. Men han er vennlig, smiler og setter seg ikke LENGST vekk i sofan heller.. Han snakker om ting fremover, f.eks "Vi får vel gjøre xxxx en dag da" eller "vi får ta en tur og gjøre xxxx". Men vet fremdeles ikke om det er for å være "snill". Hvordan fikk dere kontakt?
Kamikatze Skrevet 24. juli 2011 #5 Skrevet 24. juli 2011 Ja jeg må jo bare det. Prøver så godt jeg kan å være meg selv, men jeg kan ikke noe for at jeg prøver å lese signaler som best jeg kan for det.. Konsentrer deg heller om å sende ut signaler, enn å prøve å tolke dem...
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #6 Skrevet 24. juli 2011 Konsentrer deg heller om å sende ut signaler, enn å prøve å tolke dem... Hvordan sender man ut signaler da? Syns dette er litt vanskelig uten å måtte direkte kaste seg over han, jeg... Og det er vel ikke så smart. Jeg er imidlertid blid og åpen, holder blikket, prater om løst og fast, slenger inn komplimenter (har skjedd et par ganger) for ting han kan/virker flink til i ei bisetning, vender jo kroppen mot han når jeg snakker (sitter ikke med armene og beina i kors), jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre for å gi signaler egentlig? Tips?
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Hvordan fikk dere kontakt? Han bor i samme blokk som meg.
Steinar40 Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 Han bor i samme blokk som meg. Okei, altså ikke noe typisk sjekke-scenario. Da er det selvfølgelig mulig at han bare ser på deg som ei hyggelig dame, og at han ikke er ute etter noe mer. Du må nok smøre deg med tålmodighet og se hvordan det hele utvikler seg. Skjer det ikke noe mer så er han sannsynligvis ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Han virker tafatt. TS her...Tja...Kanskje tafatt...men jeg innser jo at han kanskje faktisk ikke finner meg tiltrekkende heller da
lulle Skrevet 24. juli 2011 #11 Skrevet 24. juli 2011 Jeg syns denne mannen virker ordentlig. Tenker at han er interessert i deg som menneske, og interessert i å være sammen med deg. Tror nok dette er et godt utgangspunkt for å bli kjent med hverandre før man blir forelsket. Ikke alle som hiver seg over en ny bekjent med en gang, selv om man er interessert.
Cho Kon It Skrevet 24. juli 2011 #12 Skrevet 24. juli 2011 Ja jeg må jo bare det. Prøver så godt jeg kan å være meg selv, men jeg kan ikke noe for at jeg prøver å lese signaler som best jeg kan for det.. Jo, det kan du faktisk noe for. Du kommer til å bli veldig paranoid hvis du hele tiden skal analysere og "lese signaler". Jeg synes forresten dette høres ut som en fin mann.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #13 Skrevet 27. juli 2011 I kveld var vi sååå nære i sofaen, men det skjedde ingenting. Men i nattachatten etterpå skreiv jeg god natt kjekken til han da, så nå bør han jo i hvertfall vite hvor jeg står! (Hvor mer tydelig enn det kan man være liksom?)
Gjest MorAase Skrevet 27. juli 2011 #14 Skrevet 27. juli 2011 I kveld var vi sååå nære i sofaen, men det skjedde ingenting. Men i nattachatten etterpå skreiv jeg god natt kjekken til han da, så nå bør han jo i hvertfall vite hvor jeg står! (Hvor mer tydelig enn det kan man være liksom?) Du har meget å gå på i forhold til tydelighet for å si det slik.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2011 #15 Skrevet 27. juli 2011 Du har meget å gå på i forhold til tydelighet for å si det slik. Hva mener du med det egentlig? /TS
Gjest MorAase Skrevet 27. juli 2011 #16 Skrevet 27. juli 2011 Hva mener du med det egentlig? /TS La meg si det slik, det spørsmålet kan jeg stille rett tilbake til deg! Det er INGENTING i det du sier og gjør som går utover et hyggelig vennskap.
Gjest Katten. Skrevet 27. juli 2011 #17 Skrevet 27. juli 2011 Han virker a) som en rolig mann, som liker å bygge opp et forhold på den dype måten (vennskap -> seksuelt) eller b) som en venn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #19 Skrevet 28. juli 2011 Ok, så jeg har mer å gå på, er det det som menes her? at jeg må være tydeligere på mine signaler utover et vennskap? Hva mer kan jeg i så fall gjøre, bortsett fra å sette meg inntil han og gi han et kyss? Jeg ser virkelig ikke hva mer jeg kan gjøre her... Tips mottas!
Steinar40 Skrevet 28. juli 2011 #20 Skrevet 28. juli 2011 Ok, så jeg har mer å gå på, er det det som menes her? at jeg må være tydeligere på mine signaler utover et vennskap? Hva mer kan jeg i så fall gjøre, bortsett fra å sette meg inntil han og gi han et kyss? Jeg ser virkelig ikke hva mer jeg kan gjøre her... Tips mottas! Hva med å gi opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå