Gå til innhold

Provoserende!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle kanskje ikke gitt denne kjerringa noe oppmerksomhet, men jeg har virkelig ikke vært så provosert på lang lang tid! Hvordan kan man sitte å skrive noe sånt som det her når så mange har mistet noen?!

http://cristinawaldorf.com/

Jeg har ikke ord! Skulle tro hun var 14 år gammel uten begrep om hva verden var utenom i den rosa lille bobla hun lever i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La nå ikke dette monsteret få flere treff på bloggen sin.

• Liker 4
Skrevet

Vær vennlig å ikke klikk på bloggen hennes. Vær gang noen trykker på den knappen tjener hun en ekstra lapp på reklamen sin og spydighetene hun skriver.

Bloggere er de beste skuespillerne.

AnonymBruker
Skrevet

Sjeldent jeg sier dette, men hun fortjener virkelig å få all den dritten slengt i trynet. I morgen kommer det nok et innlegg der hun syter over hvor slemme folk er mot henne... Men du har rett, hun gjør vel dette for å provosere, men det finnes grenser!

Gjest Bjørn82
Skrevet

Skulle kanskje ikke gitt denne kjerringa noe oppmerksomhet, men jeg har virkelig ikke vært så provosert på lang lang tid! Hvordan kan man sitte å skrive noe sånt som det her når så mange har mistet noen?!

http://cristinawaldorf.com/

Jeg har ikke ord! Skulle tro hun var 14 år gammel uten begrep om hva verden var utenom i den rosa lille bobla hun lever i...

Skulle tro hun var 14.. Hun så jo forsåvidt ut som hun var 14år. Og hun har tilsynelatende ingen peiling på hva som skjer utenfor den vakuumerte rosa boblen hun lever i.

Man er ikke nødt å ha et gitt utseende for å være tilbakestående ser det ut som.

Skrevet

Takk for hint - jeg holder meg unna bloggen.

Men kan noen som har lest den fortelle meg hva hun har skrevet?

(Nysgjerrig...)

AnonymBruker
Skrevet

Hun mener at Norge fortjener terror-handling (det var før man visste det var en nordmann som gjorde dette) fordi hun vet hvordan det er å bli sett ned på fordi hun har blondt, hår, pga øyne og lepper, så hun kjente seg visst veldig godt igjen i at folk så ned på henne og derfor kunne ha forståelse om hvordan flyktninger hadde det. Så hun synes det var "QLT" at mange mennesker døde. Hele innlegget er skrevet på en slik barnslig og provoserende måte at jeg blir kvalm! Hun har det ikke greit med seg selv, men drømmen hennes må jo være å komme på topplisten slik at hun slipper å løfte på ræva si og komme seg ut blandt folk og vite hvordan ting virkelig henger sammen. En 20 åring burde ha litt mer vett i hodet!

Skrevet

Hun mener at Norge fortjener terror-handling (det var før man visste det var en nordmann som gjorde dette) fordi hun vet hvordan det er å bli sett ned på fordi hun har blondt, hår, pga øyne og lepper, så hun kjente seg visst veldig godt igjen i at folk så ned på henne og derfor kunne ha forståelse om hvordan flyktninger hadde det. Så hun synes det var "QLT" at mange mennesker døde. Hele innlegget er skrevet på en slik barnslig og provoserende måte at jeg blir kvalm! Hun har det ikke greit med seg selv, men drømmen hennes må jo være å komme på topplisten slik at hun slipper å løfte på ræva si og komme seg ut blandt folk og vite hvordan ting virkelig henger sammen. En 20 åring burde ha litt mer vett i hodet!

20 åring?! :hakeslepp:

Skrevet

Skjemmes over enkelte mennesker i dette landet... Heldigvis er det få som tar jenter som det der alvorlig. Det eneste måtte være andre, like dumme jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte bare lese innlegger. :klaske: Men jeg dro ikke før jeg hadde skrevet en veeeeeldig stygg kommentar til henne.

• Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Kan noen gi meg et kort sammendrag om hva dette innlegget handler om? Vil nemlig ikke gi flere klikk til bloggen hennes om hun virkelig er så fæl som dere sier...

Gjest BabyBlue
Skrevet

Glem det. Fikk det opp da jeg oppdaterte dette innlegget =)

Gjest BabyBlue
Skrevet

Provoserende innlegg lokker til seg lesere, noe denne kua har forstått. Gidder verken klikke på bloggen eller lese innlegget, for hun kommer nok til å bli slått ned på åpen gate en eller annen gang uansett. Å komme med provoserende utsagn som det der er som regel ikke ustraffet...

Skrevet

Hun er helt gal! Hun har vært sammen med en kompis av samboeren min og han sier hun er helt idiot. Oppfører seg som en på 14 år og er en skikkelig dramaqueen. Huff er ikke akkurat sjokkert over hva hun skriver på bloggen sin. Så typisk henne!

Men ikke klikk dere inn på bloggen. Hun vil kun ha oppmerksomhet og provosere.

Gjest Linda sofie
Skrevet (endret)

Herregud! Synes ikke noe om folk som skriver slike ting som dette. Ærlig talt! Spiller ingen rolle om hun kun skrev dette for å provosere. Dette er ikke greit uansett! :nei: Vis litt respekt. Wannabe Kissie.

Endret av Linda sofie
  • Liker 1
Gjest Rosemor
Skrevet

Hun mener at Norge fortjener terror-handling (det var før man visste det var en nordmann som gjorde dette) fordi hun vet hvordan det er å bli sett ned på fordi hun har blondt, hår, pga øyne og lepper, så hun kjente seg visst veldig godt igjen i at folk så ned på henne og derfor kunne ha forståelse om hvordan flyktninger hadde det. Så hun synes det var "QLT" at mange mennesker døde.

Jeg klikket meg dessverre inn på bloggen da samme link ble lagt ut i en annen tråd.

Hun hadde fått en del kommentarer om innlegget sitt, og prøvde å komme med et slags forsvar, som egentlig gjorde det hele enda verre.

Det var i tillegg til hva som er beskrevet i innlegget jeg siterer, kommentarer om hvor stygt kledd ofre og redningsmenn etter bombingen var.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte bare lese innlegger. :klaske: Men jeg dro ikke før jeg hadde skrevet en veeeeeldig stygg kommentar til henne.

Ja, hun damen som eier bloggen, er ganske oppblåst og helt vill - MEN du trenger ikke synke ned til hennes nivå og å slenge skrive et langt og stygt innlegg. Greit nok at man blir jævlig provosert av henne, for det blir jeg og inkl. mange andre, men da bør du også kunne oppføre deg voksent nok til å heller legge igjen en SAKLIG kommentar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...