AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har vært sammen med kjæresten min i et par måneder nå. Når vi skal ha sex, er det samme greia hver gang: Han pøser på med glidemiddel på og i skjeden min, og tøyer meg ut med fingrene sine helt til jeg er glatt og stor der nede. Han har en kort (10-11 cm?) og veldig tynn penis, og den tar han veldig sakte inn og ut av meg.... jeg kjenner jo ingenting! Hvis jeg bruker musklene for å prøve å kjenne noe, ber han meg slappe av i underlivet. Så, ja, sex for oss er altså at jeg ligger og slapper av i skjeden, som også er utvidet av fingre, og veldig glatt av glidemiddelet, mens han fører en tynn og kort penis sakte inn og ut. Når jeg spør hvorfor han vil gjøre det på den måten, sier han at det er fordi han ikke vil at jeg skal få vondt, fordi han synes jeg er "trang" og fordi han er stor! I virkeligheten er jo jeg kanskje litt større enn gjennomsnittet der nede, og i tillegg går jeg gjennom alle disse forberedelsene hans med strekking og glidemiddel. I tillegg er han veldig kort og tynn som tommelen min. Jeg vet ikke hva jeg skal svare ham! Kan ikke akkurat si til ham at han har lite utstyr heller? Jeg blir helt satt ut av dette, hjelp meg!
Havtorn Skrevet 23. juli 2011 #2 Skrevet 23. juli 2011 Enten a) Si til ham at du liker å vides ut under selve økta b) Sett deg oppå og ri løs uten oppvarming og hint til at det var deilig uten å vides ut ? :gjeiper:
Daniel84 Skrevet 23. juli 2011 #3 Skrevet 23. juli 2011 Enten a) Si til ham at du liker å vides ut under selve økta b) Sett deg oppå og ri løs uten oppvarming og hint til at det var deilig uten å vides ut ? :gjeiper: stemmer for b! 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #4 Skrevet 23. juli 2011 Kommunikasjon! Hvorfor ikke enkelt fortelle ham at du ikke får noe ut av denne måten, og forslå så at dere gjør det på din måte. 2
Pastill Skrevet 23. juli 2011 #5 Skrevet 23. juli 2011 Er denne fyren helt fantastisk på alle andre måter, hadde jeg satt meg ned - hvis jeg var deg - og snakket grundig igjennom dette, uten å legge to fingre imellom om hva jeg mente om hans fremgangsmåte. Du får det ikke som du vil ha det ved å hinte! Er det imidlertid andre ting som skurrer også, så hadde jeg simpelthen forlatt fyren. Livet er for kort til å leve sammen med dårlig sex... 3
spinnwild Skrevet 23. juli 2011 #6 Skrevet 23. juli 2011 Snakk med han om dette! Om du ikke forklarer at dette gjør at du kjenner lite under sex, så vil jo ikke du få så mye utav sexen... Kanskje han er über-følsom på penis? Prøv å ta kontrollen selv, og vis han hvordan du vil ha det.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2011 #7 Skrevet 24. juli 2011 Han har ihvertfall stor dose selvtillit da.... 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. juli 2011 #8 Skrevet 24. juli 2011 Spør han om du kan få ta kontrollen en gang, evt bare gjør det uten å spørre først.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #9 Skrevet 24. juli 2011 Jeg har vært sammen med kjæresten min i et par måneder nå. Når vi skal ha sex, er det samme greia hver gang: Han pøser på med glidemiddel på og i skjeden min, og tøyer meg ut med fingrene sine helt til jeg er glatt og stor der nede. Han har en kort (10-11 cm?) og veldig tynn penis, og den tar han veldig sakte inn og ut av meg.... jeg kjenner jo ingenting! Hvis jeg bruker musklene for å prøve å kjenne noe, ber han meg slappe av i underlivet. Så, ja, sex for oss er altså at jeg ligger og slapper av i skjeden, som også er utvidet av fingre, og veldig glatt av glidemiddelet, mens han fører en tynn og kort penis sakte inn og ut. Når jeg spør hvorfor han vil gjøre det på den måten, sier han at det er fordi han ikke vil at jeg skal få vondt, fordi han synes jeg er "trang" og fordi han er stor! I virkeligheten er jo jeg kanskje litt større enn gjennomsnittet der nede, og i tillegg går jeg gjennom alle disse forberedelsene hans med strekking og glidemiddel. I tillegg er han veldig kort og tynn som tommelen min. Jeg vet ikke hva jeg skal svare ham! Kan ikke akkurat si til ham at han har lite utstyr heller? Jeg blir helt satt ut av dette, hjelp meg! 1
Erotisk Flukt Skrevet 24. juli 2011 #10 Skrevet 24. juli 2011 Må først av alt si at han fyren der har et meget oppblåst ego, nesten så jeg må le av nettopp det. Men er enig med de fleste andre, prat med han om det. Si at du ikke får noe nytelse av det han holder på med, og be han slutte med det. Punktum. Finale. -Domino
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå