Gjest *Maja* Skrevet 22. juli 2011 #1 Del Skrevet 22. juli 2011 Til minne om de som gikk bort 22.07.2011 Jeg kjente deg ikke Men du vil bli savnet Jeg har ikke noe ansikt til et minne som aldri ble skapt men allikevel ser jeg deg klart for meg Jeg sørger over ditt liv som aldri fikk tildelt nok tid blandt oss Jeg kan føle smerten som ble etterlatt da du dro Salte tårer og sorg blandet med sinne Jeg kan ikke tro at du er borte Tatt fra oss så brått Vit at vi er mange som sørger over deg Håper du har det bra der du er nå... 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 22. juli 2011 #2 Del Skrevet 22. juli 2011 *grøss* Nydelig skrevet. Jeg kan bare ikke fatte at noen kan gjøre noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 22. juli 2011 #3 Del Skrevet 22. juli 2011 Jeg er helt i sjokk...trodde ikke at noe slikt skulle skje her...det er bare så ufattelig tragisk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^KinderMaxi^ Skrevet 22. juli 2011 #4 Del Skrevet 22. juli 2011 Kondolerer så mye til pårørende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarhann Skrevet 22. juli 2011 #5 Del Skrevet 22. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 23. juli 2011 #6 Del Skrevet 23. juli 2011 Jeg måtte bare stjele denne til Facebook jeg. Den setter ord på de følelsene mange av oss sitter med nå. Takk for at du delte dette nydelige diktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #7 Del Skrevet 23. juli 2011 Mine dypeste kondolanser til alle.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bootylicious Skrevet 23. juli 2011 #8 Del Skrevet 23. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 23. juli 2011 #9 Del Skrevet 23. juli 2011 KJEMPEFINT skrevet kjære Maja! Jeg kjennte tårene ble presset frem da jeg leste det! Hvil I Fred kjære omkomne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjærestein Skrevet 23. juli 2011 #10 Del Skrevet 23. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 23. juli 2011 #11 Del Skrevet 23. juli 2011 (endret) Vi savner dere! Vi glemmer dere aldri! For evig og alltid skal dere være gjemt i hjertene våre. Do not stand at my grave and weep, I am not there, I do not sleep. I am in a thousand winds that blow, I am the softly falling snow. I am the gentle showers of rain, I am the fields of ripening grain. I am in the morning hush, I am in the graceful rush Of beautiful birds in circling flight, I am the starshine of the night. I am in the flowers that bloom, I am in a quiet room. I am in the birds that sing, I am in each lovely thing. Do not stand at my grave and cry, I am not there. I do not die. - Mary Frye Endret 23. juli 2011 av Alyah 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærjenta Skrevet 24. juli 2011 #12 Del Skrevet 24. juli 2011 Stop all the clocks, cut off the telephone, Prevent the dog from barking with a juicy bone, Silence the pianos and with muffled drum Bring out the coffin, let the mourners come. Let aeroplanes circle moaning overhead Scribbling on the sky the message He Is Dead, Put crepe bows round the white necks of the public doves, Let the traffic policemen wear black cotton gloves. He was my North, my South, my East and West, My working week and my Sunday rest, My noon, my midnight, my talk, my song; I thought that love would last for ever: I was wrong. The stars are not wanted now: put out every one; Pack up the moon and dismantle the sun; Pour away the ocean and sweep up the wood. For nothing now can ever come to any good. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå