BodyComplex Skrevet 22. juli 2011 #1 Skrevet 22. juli 2011 (endret) *SLETT* Endret 28. juli 2011 av BodyComplex
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #3 Skrevet 22. juli 2011 Hadde pult deg. Synes tattisene var kjipe da
BodyComplex Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Hahaha, jeg har ingen tattis!!! Jeg syntes det er blodharry. Det du ser på benet var en pose tror jeg... Redbull; hm, ikke helt enig, men takk likevel! =) Endret 22. juli 2011 av BodyComplex
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #5 Skrevet 22. juli 2011 Heisann! Jeg går rett på sak. Er ei jente som rett og slett har komplekser med kroppen min. Det hele startet på barneskolen - da utviklet jeg spiseforstyrrelser (bulimi). Fikk hjelp, og kom ut av SP'en i 9'ende klasse, og en liten stund etter, havnet jeg dessverre inn i den onde sirkelen igjen. Har blitt bedre nå, men sliter fortsatt med mitt forhold til mat, og da spesielt psykisk. Men nå har jeg fått nok. Jeg har bestemt meg for å trene, og da tenker jeg hovedsaklig på hjemmetrening. Har hørt dette kan være ganske effektiv, så lenge man utfører øvelsene riktig... Ok - spørsmålet er; hvordan i helsikke kan jeg få trent mest mulig effektiv? Hvilke resultater kan jeg forvente å oppnå - og hvor mye er i det hele tatt mulig? Kan forskjellen bli stor etter en stund? Ønsker først og fremst å stramme opp den jævla rompa mi med cellulitter på sidene som ikke syntes på bildene, og baksiden av lårene som også har litt appelsinhud som heller ikke syntes (men HVORDAN?! Noen som har bra tips?) :hm: Håper på seriøse svar fra erfarne brukere! Jeg er litt usikker på hva slags trening du mener hvis du skal bli i form til årets sesong. Isåfall kan du jo vurdere operasjoner. Du har jo en ganske pen kropp, men hvis noe absolutt må fikses på så kan du jo f.eks forstørre puppene. Bare et forslag.
BodyComplex Skrevet 22. juli 2011 Forfatter #6 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg er litt usikker på hva slags trening du mener hvis du skal bli i form til årets sesong. Isåfall kan du jo vurdere operasjoner. Du har jo en ganske pen kropp, men hvis noe absolutt må fikses på så kan du jo f.eks forstørre puppene. Bare et forslag. nei, jeg kommer aldri til å ty til plastiske operasjoner bare så det er sagt. Endret 28. juli 2011 av Kråkesaks 5
nettvenninnen Skrevet 22. juli 2011 #7 Skrevet 22. juli 2011 Ta en tur på youtube, så søker du for eksempel på ordet: "Fit transformation" Der finner du mange med din kroppsbygging som har brukt tid på å trene, forme og stramme opp. De har dokumentert endringene og klippet det sammen. Det er temmelig fasinerende å se på kroppslige endringer over tid. Og hvis du trenger tips, så kan sikkert noen av brukerne der inne svare litt på hvordan de har gått frem.
PepsiMax Skrevet 22. juli 2011 #10 Skrevet 22. juli 2011 Du har en kjempe fin kropp!! Skulle gitt MYE for en sånn kropp!!!!!
Thorn Skrevet 22. juli 2011 #11 Skrevet 22. juli 2011 Det ser jo ikke akkurat ut som om du trenger å stramme opp noe som helst, jeg skulle ønske jeg hadde kropp som lignet din! Men hvis du vil trene hjemme vil jeg anbefale deg å gå til innkjøp av håndvekter, gjerne slike som du kan legge på vekter etterhvert som du blir sterkere. Så går du på google eller youtube og søker på kettlebell exercises eller kettlebell workout. Jeg kan anbefale knebøy og utfall med vekter på det sterkeste! Tror det må være den beste måten å trene både rumpe og lår på, kan ikke skjønne noe annet. I tillegg er det viktig å trene mage og rygg, jeg syns dette er best å trene med treningsball, men det er jo smakssans.
Gjest *Maja* Skrevet 22. juli 2011 #12 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Jeg har fått super resultater bare av å løpe...startet med powerwalking med små joggeintervaller og økte etterhvert som kroppen ble sterkere...i dag løper jeg 5 km 6 dager i uka...Har blitt superdefinert og stram i kroppen... Her er før og etter jeg begynte å jogge... Edit skrivfeil Endret 28. juli 2011 av *Maja*
Næjøss Skrevet 22. juli 2011 #13 Skrevet 22. juli 2011 Du har en flott kropp. Du er heldig med den! Men prøv dette for å stramme opp baken og lårene. Stå rett og og ned, med bena litt i fra hverandre, så sitter du deg sakte ned på huk, fortsatt med bena litt spredd. Så sitter du i noen sekunder, så røyser du deg sakte. Repeter flere ganger. Husk å holde ryggen rett, og prøv gjerne å holde noen store flasker med vann slik at det blir litt mer vekt. Utenom så kan du jo sjekke hun dære Kari som brukte å være på go morgen norge. Hun har noen gode knep for å stramme rumpe og lår. Det finnes også mange fine øvelser på internett. Du kan jo prøve å google litt å se om du finner noen "sett" med øvelser du kan gjøre hver dag. Lykke til :D
Gjest Ylva Virvla Skrevet 23. juli 2011 #14 Skrevet 23. juli 2011 Jeg har fått super resultater bare av å løpe...startet med powerwalking med små joggeintervaller og økte etterhvert som kroppen ble sterkere...i dag løper jeg 5 mil 6 dager i uka... Du mener nok kilometer?
Gjest *Maja* Skrevet 23. juli 2011 #15 Skrevet 23. juli 2011 Du mener nok kilometer? Lol...ja SÅ sprek er jeg ikke... :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2011 #16 Skrevet 28. juli 2011 Vi har nesten lik kropp tror jeg. Skjønner hvorfor du vil stramme opp, men jeg ser at DU ikke trenger det. Men det har noe med selvfølelsen og gjøre, og jeg er som deg, lysten til å bli "fit", som gjør at jeg føler meg mer vel. Vil ikke bli sånn senete, men mer fit enn jeg er nå. Følte meg mye mer vel da jeg var trent.. Har du fått den magen av å bare løpe????? Shit.. Ting må jo være litt kroppsrelatert også? Ser noen har jo den kanon kroppen av yoga, dette kan da ikke gjelde alle??
Supraspinatus Skrevet 28. juli 2011 #17 Skrevet 28. juli 2011 Finnes det noe idrett du liker? Hva med å melde deg inn i et lag? Idrettsprestasjonsmål er mye artigere enn endring av kroppsammensetning!
Gjest *Maja* Skrevet 28. juli 2011 #18 Skrevet 28. juli 2011 (endret) Vi har nesten lik kropp tror jeg. Skjønner hvorfor du vil stramme opp, men jeg ser at DU ikke trenger det. Men det har noe med selvfølelsen og gjøre, og jeg er som deg, lysten til å bli "fit", som gjør at jeg føler meg mer vel. Vil ikke bli sånn senete, men mer fit enn jeg er nå. Følte meg mye mer vel da jeg var trent.. Har du fått den magen av å bare løpe????? Shit.. Ting må jo være litt kroppsrelatert også? Ser noen har jo den kanon kroppen av yoga, dette kan da ikke gjelde alle?? Sikter du til meg om løpingen? Iallefall ja; Har kun løpt...trener aldri mage. Begynte å klatre for noen uker siden, men føler det mer har påvirket armer, rygg og ben.... Ingen har lik kropp eller er likt genetisk, noen vil f.eks aldri kunne få "Sixpack"...men det fleste kan forme kroppen slik de vil ved å trene på den rette måten...jeg spiser godt i tillegg til løpingen, og det har gjort at jeg ikke har blitt tynn og senete...har bra muskelmasse, men ikke noe bulker... Endret 28. juli 2011 av *Maja*
Kråkesaks Skrevet 28. juli 2011 #19 Skrevet 28. juli 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kråkesaks, moderator.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2011 #20 Skrevet 29. juli 2011 Var deg jeg siktet til ja. Jeg er normalt slank og blir trent, så jeg troooor jeg kan ha anlegg for å bli seende fint trent ut om jeg får nok og jevnt trening. Jeg har ikke mye tid lengre, og hadde vært supert og brukt det på jogging. Jeg h a t e r å løpe og skal innrømme det. Jeg klarer å løpe lengre enn jeg vil innse, for jeg har det store problemet med at jeg psykisk stopper meg selv før jeg egentlig er sliten. Tips? Og jeg vil ha din kropp, så da får jeg vel jogge da. Rir i tillegg, samt forsøker å trene ashtanga yoga to ganger i uka, helst mer... Var tidligere sterk og trent, men etter en stygg kur her, ble jeg dvask (i mine øyne) igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå