waco Skrevet 24. juli 2011 #1461 Skrevet 24. juli 2011 Og efedrin og koffein for å holde seg våken. Breivik skriver selv at han er en antifeminist, antiislamist og sionist. Anders har noen rare ligninger, han spør seg selv siden islam betyr underkastelse og det er flere kvinner enn menn som konverterer til islam, - betyr det at kvinner har større hang til underkastelse enn menn?
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1462 Skrevet 24. juli 2011 Og så? Du har ingen interesse av å vite noe om gjerningsmannens abnormale liv? Neivel. 1
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1463 Skrevet 24. juli 2011 Og efedrin og koffein for å holde seg våken. Breivik skriver selv at han er en antifeminist, antiislamist og sionist. Anders har noen rare ligninger, han spør seg selv siden islam betyr underkastelse og det er flere kvinner enn menn som konverterer til islam, - betyr det at kvinner har større hang til underkastelse enn menn? Hvor mange flere kvinner enn menn er det som konverterer til islam. Hva er ratioen? Hvorfor skal spørsmålet avgjøres av hvem som i størt antall konverterer? Det avgjørende å isåfall være hvor mange kvinnelige kontra mannlige muslimer man finner på verdensbasis. Det er også flere menn enn kvinner som er tilhengere av islamisme og som utøver terrorhandlinger ift. islamisme. Det må jo bety at menn har større trang til underkastelse enn kvinner, siden de er villig til å ofre seg selv og så mange andre mennesker for islam (siden islam betyr underkastelse).
hulaboer Skrevet 24. juli 2011 #1464 Skrevet 24. juli 2011 Du har ingen interesse av å vite noe om gjerningsmannens abnormale liv? Neivel. Jeg vet en del om det siden jeg har lest mye i manifestet hans. Jeg skjønner ikke bare hva kommentaren var ment å være relevant for.
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1465 Skrevet 24. juli 2011 Jeg vet en del om det siden jeg har lest mye i manifestet hans. Jeg skjønner ikke bare hva kommentaren var ment å være relevant for. Det var en opplysning hentet fra drapsmannens manifest, og hvordan drapsmannen innordnet livet sitt er vel relevant for alle som søker å forstå litt om hvem og hvordan han er.
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1466 Skrevet 24. juli 2011 "Noticing that the testo withdrawal is contributing to increased aggressiveness. As I'm now continuing with 50mg it will most likely pass. I wish it would be possible to somehow manipulate this effect to my advantage later on when it is needed. Because the state seems to very efficiently suppress fear. I wonder if it is possible to acquire specialized "aggressiveness" pills on the market. It would probably be extremely useful in select military operations, especially when combined with steroids and ECA stack...! It would turn you into a superhuman one-man-army for 2 hours!<3"
Gjest pastablasta Skrevet 24. juli 2011 #1467 Skrevet 24. juli 2011 Jævelen er detaljert, det skal han ha. Han har skrevet mange innlegg på document.no Jeg fatter ikke at en tilsynelatende normal mann, kan massakrere nær innpå 100 mennesker. Det er helt uvirkelig.
hulaboer Skrevet 24. juli 2011 #1468 Skrevet 24. juli 2011 Det var en opplysning hentet fra drapsmannens manifest, og hvordan drapsmannen innordnet livet sitt er vel relevant for alle som søker å forstå litt om hvem og hvordan han er. Da burde du kanskje ta med litt mer informasjon og sette det i en eller annen sammenheng, eller hva?
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1469 Skrevet 24. juli 2011 Da burde du kanskje ta med litt mer informasjon og sette det i en eller annen sammenheng, eller hva? Hvorfor burde jeg det? Tror du ikke folk allerede har mer enn nok sammenheng å sette det inn i ut ifra mediaomtalen? Han var en avviker på mange plan. De fleste har fått med seg dette nå. Bruken av steroider var bare ett av flere avvik. Gå og legg deg du. 1
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1470 Skrevet 24. juli 2011 Han har skrevet mange innlegg på document.no Jeg fatter ikke at en tilsynelatende normal mann, kan massakrere nær innpå 100 mennesker. Det er helt uvirkelig. Innleggene på document.no er bare barnematen sammenlignet med manifestet. Jeg har ikke ord som er i nærheten av å kunne beskrive manifestet. Hat, et vanvittig vell av detaljer, en fullstendig uthenging av egen familie (med fulle navn), mer hat, oppskrifter på hvordan man skal lage bomber og gjennomføre terror... ja... hva kan man egentlig si?
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2011 #1471 Skrevet 24. juli 2011 Det syke er at denne personen er så intelligent og så ressurssterk at han kunne fått et liv i overklassen om han ville. Han skrev i en post at han tjente sin første million som 24-åring, helt syke greier dette...
Gjest pastablasta Skrevet 24. juli 2011 #1472 Skrevet 24. juli 2011 Innleggene på document.no er bare barnematen sammenlignet med manifestet. Jeg har ikke ord som er i nærheten av å kunne beskrive manifestet. Hat, et vanvittig vell av detaljer, en fullstendig uthenging av egen familie (med fulle navn), mer hat, oppskrifter på hvordan man skal lage bomber og gjennomføre terror... ja... hva kan man egentlig si? Har lest om dette manifestet. Får gå gjennom det når jeg orker..
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1473 Skrevet 24. juli 2011 Det syke er at denne personen er så intelligent og så ressurssterk at han kunne fått et liv i overklassen om han ville. Han skrev i en post at han tjente sin første million som 24-åring, helt syke greier dette... De som har orket å finlese rablinga hans (det har ikke jeg) påstår også at han har mange feil i manifestet sitt, f. eks i forhold til historie ect. Men joda, en person med intelligens på lik linje med en loff ville ikke ha klart å gjennomføre noe slikt.. Det er iskald og ond presisjon og detaljert planlegging. 1
NuckingFutz Skrevet 24. juli 2011 #1474 Skrevet 24. juli 2011 Det syke er at denne personen er så intelligent og så ressurssterk at han kunne fått et liv i overklassen om han ville. Han skrev i en post at han tjente sin første million som 24-åring, helt syke greier dette... Spiller fint liten rolle om man er intelligent og ressurssterk så lenge IQ'en og ressursene går med til å planlegge drap og utføre drap. IQ i seg selv er overvurdert. Refleksjonsevne og empati er derimot svært verdifullt. Man kan være intelligent uten nevneverdig intellektuell fleksibilitet. Et menneske som ABB med en slik emosjonell orientering og fiksert og rigid kognitiv stil kunne nok aldri etablert et normalt liv, enten som normal "overklassemann" eller den vanlige mannen i gata. ABB var for tjukk i hue til å kunne leve noe annet en et hatefullt liv. So much for intelligence.. 1
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1475 Skrevet 24. juli 2011 Har lest om dette manifestet. Får gå gjennom det når jeg orker.. Lykke til, det er ikke akkurat koselesing og på toppen av det hele er det 1500 tettpakka sider. Hele manifestet er i grunn bare skremmende og deprimerende.
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1476 Skrevet 24. juli 2011 Selv om jeg på generell basis er en motstander av å brenne litteratur, så begynner jeg nesten å få et behov for å printe ut hele det jævla manifestet, bare for å kunne sette fyr på det. 3
antibac Skrevet 24. juli 2011 #1477 Skrevet 24. juli 2011 Jeg synes manifestet er farlig. Det burde ikke være ute for offentligheten. Det er jo en utrolig detaljert oppskrift for hvordan man utfører en terrorhandling som den Breivik utførte i går. Håper virkelig ikke det manifestet ender opp i feil hender, vi trenger ikke copy cats.
antibac Skrevet 24. juli 2011 #1478 Skrevet 24. juli 2011 Selv om jeg på generell basis er en motstander av å brenne litteratur, så begynner jeg nesten å få et behov for å printe ut hele det jævla manifestet, bare for å kunne sette fyr på det. Samme her, men det innebærer å bruke penger på 1500 ark, og det er det virkelig ikke verdt. 1
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1479 Skrevet 24. juli 2011 Samme her, men det innebærer å bruke penger på 1500 ark, og det er det virkelig ikke verdt. Nettopp, det er det som har stoppet meg også.. Den symbolske handlingen hadde kanskje vært verdt det, men ikke om prisen er å bruke penger på et så tragisk dokument.
Gjest Vampen Skrevet 24. juli 2011 #1480 Skrevet 24. juli 2011 (endret) Og med det sender jeg noen medfølende tanker til politiet.. jeg blir såpass uvel av manifestet, tenk på politiet som har måttet høre på rablingen i time etter time. Endret 24. juli 2011 av Vampen 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå