AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1401 Skrevet 23. juli 2011 To barn på 7 år som hadde sommerjobb på Utøya (samle flasker) skal visstnok være drept. Har ikke ord!
Gjest Cosette Skrevet 23. juli 2011 #1402 Skrevet 23. juli 2011 Han er nok ganske unik ja... http://en.wikipedia.org/wiki/Spree_killer Her til lands har vi ikke opplevd noe som engang kan minne om dette til tross for tidligere utfordringer med høyreekstreme miljøer, så han er absolutt ganske unik.
Hilde Skrevet 23. juli 2011 #1403 Skrevet 23. juli 2011 Tråden er ryddet for lenker da vi ikke ønsker å bidra til videre spredning av manifestet.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1404 Skrevet 23. juli 2011 To barn på 7 år som hadde sommerjobb på Utøya (samle flasker) skal visstnok være drept. fy faen.... seriøst, sleng han i et hull og la han bli spist levende av MARK!!!! Han fortjener faen meg ikke noe bedre!!! Jeg klikker hvis han får bo i ett av de hotellrommene.... Jævla idiot. Sku gjerne ha sparka han så hardt i balla at de falt av!!!!
nettvenninnen Skrevet 23. juli 2011 #1405 Skrevet 23. juli 2011 igjen, er det noen som har link til manifestet????? Ja, jeg la det ut til deg. Men av en eller annen grunn sletter kvinneguiden det. Uten at det engang står at innlegget er moderert. Jeg fant det i hvertfall ikke igjen det jeg skrev i tråden. Sender deg en PM, jeg
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1406 Skrevet 23. juli 2011 Å skrive et dokument på 1500 sider for å rettferdiggjøre den perverse ugjerningen sin, er AKKURAT det en oppmerksomhetssugen narsissistist ville gjøre. 1500 sider er MYE tekst, tilsvarende anslagsvis 6-7 doktorgrader. Kan være men på det jeg har lest så langt virker det som han oppriktig tror han kjemper for en "sak". 1
Hilde Skrevet 23. juli 2011 #1407 Skrevet 23. juli 2011 Ja, jeg la det ut til deg. Men av en eller annen grunn sletter kvinneguiden det. Uten at det engang står at innlegget er moderert. Jeg fant det i hvertfall ikke igjen det jeg skrev i tråden. Sender deg en PM, jeg Det tar litt tid fra vi rydder til vi rekker å legge inn ryddemelding, som du ser er det lagt til nå. Minner om at det som ryddes i forumet heller ikke er tillatt spredd per pm. Ytterligere spørsmål om moderering tas per PM.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1408 Skrevet 23. juli 2011 Med tanke på den utbredte fascinasjon for vold som gjenspeiles bl.a gjennom en gigantisk voldsindustri, filmer, bøker, og hvordan mange folk er som ofte kommer frem ved f.eks alkoholpåvirkning er det egentlig underlig at ikke flere ender opp som massemordere. F.eks i Tyskland hvordan majoriteten av befolkningen hyllet og støttet en ideologi bygget på hat og folkemord bare forholdene lå til rette for det.
Gjest hogwash Skrevet 23. juli 2011 #1409 Skrevet 23. juli 2011 Her til lands har vi ikke opplevd noe som engang kan minne om dette til tross for tidligere utfordringer med høyreekstreme miljøer, så han er absolutt ganske unik. Jeg tror muligens du misforstod meg, jeg var enig med deg. Poenget med linken var å vise hvor mange han tok livet av sammenlignet med andre store tragedier som Columbine og Virginia Tech.
Gjest Cosette Skrevet 23. juli 2011 #1410 Skrevet 23. juli 2011 Jeg tror muligens du misforstod meg, jeg var enig med deg. Poenget med linken var å vise hvor mange han tok livet av sammenlignet med andre store tragedier som Columbine og Virginia Tech. Skjønner
Gjest RM Skrevet 23. juli 2011 #1411 Skrevet 23. juli 2011 To barn på 7 år som hadde sommerjobb på Utøya (samle flasker) skal visstnok være drept. Ber om at dette bare er et rykte, og ikke har rot i virkeligheten. Omfanget av denne mannens handlinger er for grufulle til å fatte. I natt vil mine tanker være hos de etterlatte og alle berørte. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1412 Skrevet 23. juli 2011 Med tanke på den utbredte fascinasjon for vold som gjenspeiles bl.a gjennom en gigantisk voldsindustri, filmer, bøker, og hvordan mange folk er som ofte kommer frem ved f.eks alkoholpåvirkning er det egentlig underlig at ikke flere ender opp som massemordere. F.eks i Tyskland hvordan majoriteten av befolkningen hyllet og støttet en ideologi bygget på hat og folkemord bare forholdene lå til rette for det. Virker som han prøvde å spre sine meninger. Han trodde vel at det var et stort 'marked' for hans meninger. Med hans snakk om å lage et sånt magasin som skulle bli solgt i Norge. Og dette magasinet skulle han og hans venner bidra med å lage fra sine egne lommer.... Men det var visst kun han som hadde interesse av det bladet. Så folk er vel smarte nok nå om dagen til å ikke tro på sånne ting. Folk var vel litt mindre opplyst før i tiden, og fikk ikke så mange inntrykk fra forskjellige kanter. Virker ikke som at denne Anders var så veldig opplyst. Men personlig tror jeg det var noe som sa klikk....
Mann 42 Skrevet 23. juli 2011 #1413 Skrevet 23. juli 2011 Kan være men på det jeg har lest så langt virker det som han oppriktig tror han kjemper for en "sak". Det tror han nok sikkert. Men se på galskapen i handlingene hans. Han smeller av en bombe i tjukkeste Oslo, og skyter ned nærmere 100 ungdommer i kaldt blod. Dette er altså kulminasjonen av hans "kamp" for en "sak". Men det er bare sludder og bullshit alt sammen. En mann som påstår seg å kjempe for demokratiet og vestens verdier, "forsvarer" dem gjennom et angrep på landets lovlig valgte myndigheter, og på uskyldige ungdommer som skytes ned med kaldt blod. Det gir ingen som helst mening.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1414 Skrevet 23. juli 2011 Det er helt forskrudd ja, ikke noe annet å si.
antibac Skrevet 23. juli 2011 #1415 Skrevet 23. juli 2011 Sitter og leser i manifestet nå. Det er jo helt vanvittig hva han lirer av seg. Forstyrret mann.
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #1416 Skrevet 23. juli 2011 Det tror han nok sikkert. Men se på galskapen i handlingene hans. Han smeller av en bombe i tjukkeste Oslo, og skyter ned nærmere 100 ungdommer i kaldt blod. Dette er altså kulminasjonen av hans "kamp" for en "sak". Men det er bare sludder og bullshit alt sammen. En mann som påstår seg å kjempe for demokratiet og vestens verdier, "forsvarer" dem gjennom et angrep på landets lovlig valgte myndigheter, og på uskyldige ungdommer som skytes ned med kaldt blod. Det gir ingen som helst mening. Tror nok han er mentalt syk altså. Og når man er mentalt syk kan mn virkelig tro veldig mye rart. Virker som om han ser på seg selv som en helt, og at hans handlinger blir starten på en ny revolusjon... Noe slags absurde narsissistiske tvangshandlinger, i tillegg til at han er blitt hjernevaska av disse høyre ekstreminitiske ideologiene... Han ønsker vel å bli sett på som en historisk helt.. siden han har sammenlignet seg med akuratt historiske personer...
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #1417 Skrevet 23. juli 2011 Så det var derfor dere blokkerte mailen min???? Er sjokkert. Visste ikke noe om at dette ikke var lov. Og er rimelig sjokkert over at dere kan gå inn på min mail/PM og blokkere meldinger, slik helt uten videre. Glemte å skrive at jeg er nettvenninnen er på vei til senga, så gadd ikke å logge meg på.
Hilde Skrevet 23. juli 2011 #1418 Skrevet 23. juli 2011 Så det var derfor dere blokkerte mailen min???? Er sjokkert. Visste ikke noe om at dette ikke var lov. Og er rimelig sjokkert over at dere kan gå inn på min mail/PM og blokkere meldinger, slik helt uten videre. Vi har ikke blokkert verken mailer eller PM'er ifm denne tråden/saken, du kan evt kontakt meg per mail dersom du lurer på noe. Mailadressen finnes her: http://www.kvinneguiden.no/artikler/kontaktinformasjon/28687.
antibac Skrevet 23. juli 2011 #1419 Skrevet 23. juli 2011 (endret) Han skriver jo rett ut om hvordan Geofarm er et cover-up for å være i stand til å lage bomber! Regner med det ikke er lov å kopiere fra manifestet og inn på forumet her? Endret 23. juli 2011 av antibac
nettvenninnen Skrevet 23. juli 2011 #1420 Skrevet 23. juli 2011 Vi har ikke blokkert verken mailer eller PM'er ifm denne tråden/saken, du kan evt kontakt meg per mail dersom du lurer på noe. Mailadressen finnes her: http://www.kvinneguiden.no/artikler/kontaktinformasjon/28687. Testet det ut via ei venninne som sitter ved siden av meg. Det fungerte å sende meldinger derfra. Og, nei. Det var ikke linken jeg sendte. Har ingen spørsmål. Natti natt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå