Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes det er noe som ikke rimer helt. Hvorfor bombe regjeringskvartalet etter arbeidstid i fellesferien. Da er det jo nesten ikke folk, og sannsynligheten for å drepte mange er liten.

Og i så dra på en øy hvor ingen kommer seg bort for å drive en massaker.

Jeg skjønner ikke.. Det rimer liksom ikke helt. Det må jo være godt planlagt, så han burde vel vite at staten har arbeidstid til 15.00 på sommen, og det kom til å være få i bygget...

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han var tidligere Frp medlem melder tv2 nå.

Har ikke hørt noen kommentarer fra en dyp sjokkert Siv enda om hendelsene.

Ser intervju med Siv nå på tv2..

Skrevet

Han var tidligere Frp medlem melder tv2 nå.

Har ikke hørt noen kommentarer fra en dyp sjokkert Siv enda om hendelsene.

Går på TV2 hele tiden. Hun var i studio i stad

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det vel på tide å skrive om straffeloven og få strengere straffer i dette landet? Ingen sak å drepe folk i hopetall når man sitter på "hotell" i 21 år og så slipper ut!

Det er da åpenbart at det her blir forvaring. Han kommer aldri til å bevege seg ute som en fri mann igjen. Pluss at han havner garantert nederst på rangstigen i fengselet, og antageligvis bør håpe inderlig på isolat.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er noe som ikke rimer helt. Hvorfor bombe regjeringskvartalet etter arbeidstid i fellesferien. Da er det jo nesten ikke folk, og sannsynligheten for å drepte mange er liten.

Jeg skjønner ikke.. Det rimer liksom ikke helt. Det må jo være godt planlagt, så han burde vel vite at staten har arbeidstid til 15.00 på sommen, og det kom til å være få i bygget...

Mye av dette handler ikke om å drepe flest mulig, men å skape frykt. Denne tullingen fikk begge deler. Skape frykt i sentrum, og samtidig få drept så mange som mulig.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Dette høres sikkert jævlig men jeg synes det rimer ganske bra.. Det gjør det så tydelig at han vare ute etter en bestemt gruppe, og hva er vel "bedre" en å ramme dem på en øde øy under deres årlige arrangement? Jeg tror massakeren på Utøya var hovedmålet, eksplosjonen i Oslo var mer som en avledningsmanøvre, holde hjelpen opptatt med noe der imens gjerningsmannen fikk holde på å fred på utøya en stund.

• Liker 6
Skrevet

Mye av dette handler ikke om å drepe flest mulig, men å skape frykt. Denne tullingen fikk begge deler. Skape frykt i sentrum, og samtidig få drept så mange som mulig.

Men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke gjorde alt i en og samme operasjon. Altså bombet regjeringskvartalet når det var fullt av folk!

Skrevet

Der tok de en til. Direkte på Tv2

En ung gutt med kniv... Er ikke sikkert det er en som har vært med på dette... Men kanskje...

AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080635

Dette er det sykeste jeg noen gang har lest!!! Er helt sjokkert!

Tanker og bønn går til de pårørende, og alle de nermeste!

Ta vare på hverandre!!

Den linken ble litt feil, får ikke helt til dette med link...

kopier heller og lim inn

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslobomben/artikkel.php?artid=10080635

AnonymBruker
Skrevet

Mann pågrepet på Sundvoll - live på tv2.

Er det denne antatte 2 gjerningsmannen som har gitt seg ut for å være ett offer?

Gjest Gjest
Skrevet

Der tok de en til. Direkte på Tv2

Han smilte da han ble satt i håndjern. Satan!

AnonymBruker
Skrevet

Men da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke gjorde alt i en og samme operasjon. Altså bombet regjeringskvartalet når det var fullt av folk!

Hvis bombeangrepet var en avledningsmanøver som det foreslås lenger opp, og det egentlig var AUF han ville ramme, så måtte han jo nødvendigvis gjøre det når det var folk på Utøya - og dermed havnet terroraksjonen i fellesferien, med mindre folk på kontorene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vet. Det er jo en syk, syk, person det er snakk om, og hvorfor han har bestemt seg for å gjøre det akkurat slik, er det ikke mulig å forstå.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg synes det rimer veldig. Han bombet muligens regjeringskvartalet for å skape avledning, slik at hjelpen ikke klarte å komme like rask til Utøya mens han massakrerte.

Skrevet

Han smilte da han ble satt i håndjern. Satan!

Da er du rimelig kald vis du gjemmer deg blandt dine egne ofre.

Er det noe oppegående nynazistisk miljø i Norge i dag?

Skrevet

Hvor ble edt av linken til den gruppa med ovelevende?? Jeg må sjekke opp en person for en i utlandet uten nett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...