Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Takken for et bedritent samfunn hvor alle bare tenker på seg selv og hvor den som ikke passer inn blir tråkket på. Blir nok mer slike episoder fremover , copycats osv.

Hva mener du??????

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takken for et bedritent samfunn hvor alle bare tenker på seg selv og hvor den som ikke passer inn blir tråkket på. Blir nok mer slike episoder fremover , copycats osv.

Kan du nevne ett eneste annet land i verden som du heller ville ha bodd i? Eller som er bedre til å passe på de som faller utenfor?

Forbanna gjøk!

• Liker 10
Gjest Gjest
Skrevet

Fant en link på et annet forum hvor mannen diskuterer politikk. Noen som blir sjokkert om jeg sier at han er svært "konservativ" og sterk motstander av multikulturalisme?

Ain't that shit...?

Tydeligvis finnes det andre farlige folk her i Norge enn de "brune skumle muslimene". Og de statusene folk kom opp med som lød noe som; "stakkars lille naive Norge,dette måtte skje før eller senere" virker enda mer tafatte now. Og alle de Norges-flaggene virker kanskje litt ironiske, iom at det var en nasjonalist som gjorde dettte...

At det kan være en av 'oss' gjør det på en måte enda verre. Håper alle de muslim-haterne på forumet her kan stikke halen mellom beinga og gå og skamme seg, og spesielt de som har plaget mørkhudede på gata (som det går så mange rykter av), og de her inne som prøver å unnskylde hva dette syke mennesket har gjort.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Ain't that shit...?

Tydeligvis finnes det andre farlige folk her i Norge enn de "brune skumle muslimene". Og de statusene folk kom opp med som lød noe som; "stakkars lille naive Norge,dette måtte skje før eller senere" virker enda mer tafatte now. Og alle de Norges-flaggene virker kanskje litt ironiske, iom at det var en nasjonalist som gjorde dettte...

At det kan være en av 'oss' gjør det på en måte enda verre. Håper alle de muslim-haterne på forumet her kan stikke halen mellom beinga og gå og skamme seg, og spesielt de som har plaget mørkhudede på gata (som det går så mange rykter av), og de her inne som prøver å unnskylde hva dette syke mennesket har gjort.

*Norges-flaggene på FB-profilene mente jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Ain't that shit...?

*Norges-flaggene på FB-profilene mente jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Og alle de Norges-flaggene virker kanskje litt ironiske, iom at det var en nasjonalist som gjorde dettte...

Ekstremist. Stor forskjell.

Skrevet

Helt ekstremt!

Denne mannen må jo være psykopat til fingerspissene.

Det jeg ikke klarer å skjønne er hvordan han kom seg over på utøya med så mange våpen.

Han må jo ha hatt med seg minst tusen skudd + en hel haug av våpen som for selv den minst uinvidde vakt ikke kan ha sett ut som noe politiet til vanlig bruker.

Hvordan har han kunne klart å skaffe seg flere typer fullautomatiske våpen?

Slikt er ikke lett tilgjengelig i Norge, ikke engang på det svarte markedet.

AG3 er stort, tungt og et magasin tar kun 20 skudd, samt at politiet ikke bruker det våpenet.

Så mest sansynligvis har han brukt MP5 - den maskinpistolen du som oftest ser politiet med.

Eller han har brukt den nye HK-416 som forsvaret nettopp har begynt å bruke, noe som burde tilsi at dette våpenet er relativt vanskelig å få tak i.

Utrolig at dette har kunnet gått PST hus forbi.

Det er ikke stort mye annet man kan gjøre enn å komme med den dypeste sypati for de som er rammet av denne tragedien.

Håper gjærningsmannen eller gjærningsmennene får maksimal fengselsstraff med sikkring for resten av livet.

Gjest måtte skje
Skrevet

har man $$$ så får man jo tak i det meste , selv på det kriminelle markedet...samt tollen stopper ikke alt.

AnonymBruker
Skrevet

og de her inne som prøver å unnskylde hva dette syke mennesket har gjort.

Hvem har prøvd å unnskylde hva dette udyret har gjort? Jeg har ikke sett noen.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Hvem har prøvd å unnskylde hva dette udyret har gjort? Jeg har ikke sett noen.

Det ble moderert vekk i natt.

Gjest Gjest
Skrevet

Ekstremist. Stor forskjell.

Ja det er bra vi kan skille mellom de.

Om det var en muslim hadde man neppe sett forskjell på ekstremist, nsjonalist eller vanlige muslimen i gata. Just sayin'

For en ufattelig tragisk sak. Håpet på at tallene ikke ville stige mer enn 30-40, men over 80? Helt ufattelig trist.

Kondolerer til alle pårørende...

• Liker 1
Skrevet

Jeg er opprørt over at det er en nordmann.

Og "letta" for da slipper vi all den rasistiske dritten.

Jeg tenker så på alle berørte.

Alle som har noen de ikke vet om vil overleve.

Alle som fremdeles savner noen.

Alle som nå må forberede en begavelse.

Men tankene mine går nå og til gjerningsmannens familie.

Siden han var norsk må jo noen kjenne ham.

Kjenne familien hans.

Noen må være naboen til foreldrene hans.

Kan noen værsåsnill ta vare på disse menneskene også?

Det er vel nok av dem som vil hevne seg og ta det ut på dem nå.

De er like uskyldige i det hele som oss andre.

• Liker 12
Skrevet

Jeg tenker også på familien hans. Må være helt grusomt å være mor, far og søsken til denne mannen. Men enda mer går tankene mine til alle de som har vært glad i en eller flere av de over 80 stakkars, livredde, uskyldige, livsglade og engasjerte ungdommene... :(

• Liker 2
Skrevet

Dette med familien hans har jeg også tenkt på. Stakkars stakkars familien. Tenk at sønnen/broren/fetteren el gjorde noe slik. Kan ikke tenke meg sjokket engang.

Men mest av alt går tankene til alle de som er rammet av denne tragedien. Skadde, drepte, pårørende og de som har hjulpet til både frivillig og gjennom politi/helsevesen. Jeg kan ikke tenke meg hvordan de har det nå. Å få vite at barnet ditt er skutt og drept eller såret må være det absolutt verste som kan skje. Så at en far som hadde alle tre barna sine i god behold sa at "jeg er den rikeste mannen i hele verden". Tror vi alle kan være enige om at han har rett.

Har, som antakelig mange av dere andre her, gitt opp å sove. Jeg har felt tårer og er kvalm. Dette skal ikke være mulig!

• Liker 2
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg er så forbannet på denne usle mannen som har tatt seg retten til å ødelegge livet til så mange mennesker! Han er den laveste form for liv som finnes, et jordens avskum!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Og alle de Norges-flaggene virker kanskje litt ironiske, iom at det var en nasjonalist som gjorde dettte...

Og hva vet du om at det var en nasjonalist? Det var en ensom, norsk mann eller?

Gjest Silvermist
Skrevet

Et lite utdrag av en av en av hans kommentarer på documnet.no:

"Det ligger i kortene at moderate tilhengere av hat-ideologier, på et senere tidspunkt kan velge konservatisme.

Islam(isme) har historisk ført til 300 millioner dødsfall

Kommunisme har historisk ført til 100 millioner dødsfall

Nazisme har historisk ført til 6-20 millioner dødsfall

ALLE hat-ideologier bør behandles likt."

Sitat Anders Behring Breivik. Mannen er blind av sin egen høyreekstreme overbevisning. Han burde blitt fanget opp av myndighetene med de mengder av tekst han har etterlatt seg på nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Det ble brukte maskingevær, hagle og håndvåpen.

Maskingevær?

Sist jeg leste (en stund siden) var det et automatvåpen.

Er du sikker på at det var en maskingevær? Fordi det er faktisk en vesentlig forskjell på et maskingevær og en automatisk rifle f. eks.

Gjest Silvermist
Skrevet

"Jeg har selv jobbet flere år for FrP og kan garantere deg at FrP hadde hatt mindre enn 10% oppslutning om de ikke hadde valgt Vienna School of Thought som ideologisk grunnlag.

Ja, vi skal beseire multikulturalisme/kulturmarxisme til slutt (da denne er svært diskriminerende og rasistisk). Men vi må gjøre det på riktig ideologisk grunnlag."

Sitat Anders Behring Breivik, link http://www.document.no/anders-behring-breivik/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...