Gjest Aliyyah Skrevet 23. juli 2011 #941 Skrevet 23. juli 2011 Jeg skjønner det ikke! Hva er det han (eller de) ville oppnå!!??? Syke folk kan man aldri skjønne hva vil oppnå. Dessverre. Det kommer til å bli tungt for mange av disse ungdommene til høsten også når de begynner på skolen. Mange skoleplasser som kommer til å være tomme.
Casa Pound Skrevet 23. juli 2011 #942 Skrevet 23. juli 2011 Kan ikke du fortelle hvorfor han skulle svette i bøtter og spann, og hva poenget ditt var? Fordi Stoltenberg forstår beskjeden, hvem den kommer fra, hvem den er til og innser at han nå må ta et valg. Være statsminister eller knehøne.. Jeg håper han velger å være statsminister, men det vil de nærmeste dagene vise.. 2
hulaboer Skrevet 23. juli 2011 #943 Skrevet 23. juli 2011 Fordi Stoltenberg forstår beskjeden, hvem den kommer fra, hvem den er til og innser at han nå må ta et valg. Være statsminister eller knehøne.. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du prøver å si. Kan du ikke være ærlig nok til å bare si det du mener i stedet for å vandre rundt grøten? Innlegget er endret som ledd i rydding. Phaedra,mod 4
Gjest Elyssa Skrevet 23. juli 2011 #944 Skrevet 23. juli 2011 Kjære vene, sakene til nrk er helt forferdelige.. Ser utsagnene til de som har hjulpet ungdommer inn på land.. Tror fortsatt dette er mye større og verre enn de gir inntrykk av.. Gråter..
antibac Skrevet 23. juli 2011 #945 Skrevet 23. juli 2011 (endret) HVOR er Jonas Gahr Støre?? Edit: Han har visst twitret. Endret 23. juli 2011 av antibac
Gjest uAnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #946 Skrevet 23. juli 2011 en del av de 80 er vel druknede tror dere ikke?
Gjest Gjest Skrevet 23. juli 2011 #947 Skrevet 23. juli 2011 en del av de 80 er vel druknede tror dere ikke? Vil tro det... Har ikke sett noe om at de har funnet døde i bygningene (har lett spesifikt etter dette, pga at siste livstegn fra en jeg kjenner fra at han hadde søkt dekning innendørs), og det meste ser ut til å være i vannkanten.
Gjest Anonym Skrevet 23. juli 2011 #948 Skrevet 23. juli 2011 If blood will flow when flesh and steel are one Drying in the colour of the evening sun Tomorrow's rain will wash the stains away But something in our minds will always stay Perhaps this final act was meant To clinch a lifetime's argument That nothing comes from violence and nothing ever could For all those born beneath an angry star Lest we forget how fragile we are 1
Gjest Vampen Skrevet 23. juli 2011 #949 Skrevet 23. juli 2011 HVOR er Jonas Gahr Støre?? Edit: Han har visst twitret. Støre er jo utenriksminister. Det er vel mer naturlig at denne saken kommenteres av statsminister og justisminister. Men Støre har kommentert både på twitter og FB.
Næjøss Skrevet 23. juli 2011 #950 Skrevet 23. juli 2011 De sier at mange har druknet, mange er skutt, og drept på stedet, og noen har sikkert blødd ihjel. Gjerningsmannen hadde visst løyve for våpen, og visste nok hvordan han skulle bruke det. Tidligere i dag sa de på nyhetene at det var brukt maskingevær. Kan hende at han har fyrt løs vilt rundt seg uten å sikte noe særlig. eller så var han vant med våpen. Gjorde ekstra vondt å lese om han gutten som løp for livet rett etter å ha sett kjæresten sin bli skutt. Gjør vondt å lese om alle de tragiske ofrene selfølgelig. men kjente at den stakk litt ekstra i hjertet håper de setter han på livstid i forvaring med daglig tortur! ;@ 4
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2011 #951 Skrevet 23. juli 2011 De sier at mange har druknet, mange er skutt, og drept på stedet, og noen har sikkert blødd ihjel. Gjerningsmannen hadde visst løyve for våpen, og visste nok hvordan han skulle bruke det. Tidligere i dag sa de på nyhetene at det var brukt maskingevær. Kan hende at han har fyrt løs vilt rundt seg uten å sikte noe særlig. eller så var han vant med våpen. Gjorde ekstra vondt å lese om han gutten som løp for livet rett etter å ha sett kjæresten sin bli skutt. Gjør vondt å lese om alle de tragiske ofrene selfølgelig. men kjente at den stakk litt ekstra i hjertet håper de setter han på livstid i forvaring med daglig tortur! ;@ Det ble brukte maskingevær, hagle og håndvåpen. 2
Casa Pound Skrevet 23. juli 2011 #953 Skrevet 23. juli 2011 håper de setter han på livstid i forvaring med daglig tortur! ;@ Jeg setter dette på konto for frustrasjonsutløp.. Ellers kan du se bort fra skyting vilt rundt seg med maskingevær. Du myrder ikke effektivt slik. Her har det foregått med høy presisjon!
Gjest Applecore Skrevet 23. juli 2011 #954 Skrevet 23. juli 2011 Jeg setter dette på konto for frustrasjonsutløp.. Ellers kan du se bort fra skyting vilt rundt seg med maskingevær. Du myrder ikke effektivt slik. Her har det foregått med høy presisjon! Ja, en av ungdommene som ble intervjuet sa at det så ut som om han siktet for å drepe.
antibac Skrevet 23. juli 2011 #955 Skrevet 23. juli 2011 Støre er jo utenriksminister. Det er vel mer naturlig at denne saken kommenteres av statsminister og justisminister. Men Støre har kommentert både på twitter og FB. Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg hørte at han var på Utøya i går, og skulle muligens overnatte. Mye rykter ute og går.
Fønix Skrevet 23. juli 2011 #956 Skrevet 23. juli 2011 Fordi Stoltenberg forstår beskjeden, hvem den kommer fra, hvem den er til og innser at han nå må ta et valg. Være statsminister eller knehøne.. Jeg håper han velger å være statsminister, men det vil de nærmeste dagene vise.. Jeg skjønner fortsatt ikke hva du prøver å si. Kan du ikke være ærlig nok til å bare si det du mener i stedet for å vandre rundt grøten? Enig med deg, hulaboer. Dette skjønner jeg fint lite av. Stoltenberg er jo statsminister. Det er for så vidt ikke noe å diskutere. Og det kommer han sannsynligvis til å være i drøye to år til. Regner med at Casa Pound siktet til noe annet, men aner ikke hva. 2
Gjest Silvermist Skrevet 23. juli 2011 #957 Skrevet 23. juli 2011 ....sliter med å ta dette innover meg. Stakkars, stakkars mennesker.
Anglofil Skrevet 23. juli 2011 #958 Skrevet 23. juli 2011 Nå har jeg kastet opp. Jeg har grått. Jeg er forbannet. Mvh Yvonne 2
Ego Skrevet 23. juli 2011 #959 Skrevet 23. juli 2011 Jeg drikker whisky... Hva skal man egentlig si eller gjøre nå? Fu**ed up!!! 2
Gjest nm Skrevet 23. juli 2011 #960 Skrevet 23. juli 2011 Takken for et bedritent samfunn hvor alle bare tenker på seg selv og hvor den som ikke passer inn blir tråkket på. Blir nok mer slike episoder fremover , copycats osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå