Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Vampen
Skrevet

Eller "NACH!!! YEH!" .....

Ja, jeg tolker det på den måten jeg også. Derfor det har vært AP og AUF som har vært hovedfokus, fordi de har en positiv innstilling til flerkultur.

Egentlig underlig at han ikke gikk etter SV sånn sett, AP har jo stramma inn, det er vel SV som er det mest innvandrings- og flerkulturvennlige regjeringspartiet. Mulig de ikke er store og viktige nok?

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

For det første: Hva vet du om det? Hvis du kan gi meg et skikkelig svar på det, skal jeg vurdere å ta deg seriøst.

For det andre: Hvilken betydning har det for det som skjedde i Norge i dag?

Det virker som du har et standpunkt som du er for feig til å presentere rett frem. Hva er det egentlig du mener Mor?

Ok, hvis du er så treig, eller konspiratorisk, at du ikke fatter at det går fint an å drepe uten å være ruset så er det ikke så mye jeg kan gjøre for deg. Er det budskapet for enkelt for deg eller?

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Er det noen som skjønner noe av motivet her?

Kanskje en av de jævla idiotene vi alle har diskutert med på kommentarfeltet på dagbladet etc som skylder ALT fra voldtekter til sisteplass i alpint på den rødgrønne regjering

• Liker 3
Skrevet

Han skal ha vært aktiv debattant på document.no. Av en eller annen grunn virker det som document.no har skrudd av kommentarfeltet sitt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje en av de jævla idiotene vi alle har diskutert med på kommentarfeltet på dagbladet etc som skylder ALT fra voldtekter til sisteplass i alpint på den rødgrønne regjering

Spot on! :klappe:

• Liker 2
Gjest Aliyyah
Skrevet

Nordmenn har levd i verdens lykkeligste lille, rosa boble lenge. Det skal tydeligvis mer til enn et "aldri så lite" terrorangrep for å sjokke oss inn i virkeligheten.

Mange vil fortsette å leve i sin lille rosa boble såfremt noe ikke skjer med dem selv. Tror jeg.

• Liker 1
Skrevet

Kan hende jeg tolket feil, men jeg tolket det som at det finnes mange der ute som kunne drept Anders Behring Breivik uten å ha slitt nevneverdig med dette, ikke at det finnes mange der ute som kunne ha gjort det han gjorde...

Svært få faktisk. Å smelle av en bombe man på forhånd har montert i en bil er ikke noe problem. Men å skulle skyte ungdommer på utøya er en mer krevende øvelse som krever evne til disasossiasjon kombinert med svært gode skyteferdigheter, trening på ild mot mål i bevegelse, ildhåndgrep og taktisk forflytning.

Denne mannen har mye mye mer trening enn det man tilegner seg gjennom verneplikten i Norge. Dette er en veltrent soldat med erfaring. Med tanke på den seleksjon forsvaret gjør og løpende kontroll så er det mindre sannsynlig at han har sine ferdigheter fra det norske forsvaret.

• Liker 2
Skrevet

Ok, hvis du er så treig, eller konspiratorisk, at du ikke fatter at det går fint an å drepe uten å være ruset så er det ikke så mye jeg kan gjøre for deg. Er det budskapet for enkelt for deg eller?

Naturligvis må jeg være treig eller konspiratorisk som ikke kjøper de vage argumentene dine. Det jeg reagerte på, var at du fremstilte det som at det finnes mange edru, åndsfriske folk som kan sprenge regjeringskvartalet og massakrere masse barn. Det er tull. Begynner å mistenke deg for enten å være kverulant eller å ha litt begrenset mental kapasitet.

• Liker 4
Skrevet

Jeg lurer på hva de mener med "Det er nå klart at hendelsene har et større omfang enn tidligere antatt".

Flere gjerningsmenn? Eller flere døde? :(

Kanskje det vil vise seg at vi faktisk har en statsminister igjen..

vi får se...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på hva de mener med "Det er nå klart at hendelsene har et større omfang enn tidligere antatt".

Flere gjerningsmenn? Eller flere døde? :(

Flere døde. Mange flere :(

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det vil vise seg at vi faktisk har en statsminister igjen..

vi får se...

???????

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er full fest andre steder i landet også...

http://www.aftenbladet.no/krigenmotterror/Gladmat-fortsetter-2840089.html

Forbanna nek! :kjefte:

det er forskjelleg hvordan folk takler slike situasjoner.

om noen trenger å stikke hodet i sanden å late som ingenting, synes jeg man skal respektere det.

noen blir det sikkert for virklighesfjert for også. har venner som aldri har vært i nærheten av oslo, ikke kjenner et eneste menneske verken fra oslo eller som kunne vært på utøya, noen av de har hatt trilletur/feste-statuser.

tror bare at de enten ikke har fått med seg serlig av situasjonen eller at de ser på oslo, akkurat som "land-langt-borte", som noe helt fjernt, siden de ikke har reist mer enn 5mil fra hvor de har vokst opp.

selv er jeg en av de som bevist går inn for å ikke få med meg nyheter. i dag er første gang siden 9/11 at jeg har sett på nyheter på nett/tv. for meg ødelegger det bare min tilværelse uten at jeg har noen som helst mulighet til å hjelpe. i dag har jeg gråte - uten stans siden i 17-tida. kan jo ikke få hjulpet noe i dag heller, men ville få det med meg i dag for å få større forståelse av det som kommer til å bli historie.

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Naturligvis må jeg være treig eller konspiratorisk som ikke kjøper de vage argumentene dine. Det jeg reagerte på, var at du fremstilte det som at det finnes mange edru, åndsfriske folk som kan sprenge regjeringskvartalet og massakrere masse barn. Det er tull. Begynner å mistenke deg for enten å være kverulant eller å ha litt begrenset mental kapasitet.

Satt under nok press (som kan komme fra de merkeligeste steder), kan stort sett alle drepe. Det som stopper vil være mangel på kompetanse, ikke vilje.

Gjest Silvermist
Skrevet

Minst 80 drepte på utøya. Pressekonferanse nå.

Gjest Aliyyah
Skrevet (endret)

Omkomne på Utøya: Minst 80 drepte.

Samtidig ja.

Endret av Aliyyah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...