Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ednelig, etter mange timers arbeid har jeg fått kontakt med alle jeg kjenner i AUF, de fleste er i god behold, men en nabo ble hardt såret. Utrolig sliten nå, men det var absolutt verdt det.

Hodet kaldt, hjertet varmt! <3

Mine tanker går til min kjøre nabo :klemmer:

Har du meldt de inn på https://www.facebook.com/groups/243954442294905 ?

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Ok, jeg skal prøve å forklare:

Du skrev at det er nok av folk som ikke sliter med å drepe. Det er for så vidt ikke riktig isolert sett engang, men det kan vi la ligge.

Men når du skriver noe sånt i en tråd som handler om angrepene som har funnet sted i dag, oppfatter jeg det som at du mener at det finnes mange som kunne ha gjort noe sånt. Og det er i så fall bare sprøyt.

Du må tenke globalt her... Hvor mange mennesker er det ikke i verden som dreper hvet eneste år uten å slite noe nevneverdig?

Kan hende jeg tolket feil, men jeg tolket det som at det finnes mange der ute som kunne drept Anders Behring Breivik uten å ha slitt nevneverdig med dette, ikke at det finnes mange der ute som kunne ha gjort det han gjorde...

Du er inne på noe. Gitt den rette situasjon så kan veldig mange mennsker begå drap uten nevneverdige problemer.

Gjest Vampen
Skrevet

Er det bare meg som er fascinert av de nøtteskallene på FB som hakker i vei som om ingen ting har skjedd?

"Vært på trilletur i dag, håper på sol i morgen!<3"

"Middag.... mmmmmmm!"

"Vært på shopping" *bilder av nye klær*

"Kosekveld med jentene mine!<3"

Jævla hengehuer! :kjefte:

• Liker 9
Gjest Vampen
Skrevet

Er det noen som skjønner noe av motivet her?

Jeg vet ikke, men jeg tipper at det er et angrep på norsk innvandringspolitikk/flerkultur ect.

• Liker 1
Skrevet

Er det bare meg som er fascinert av de nøtteskallene på FB som hakker i vei som om ingen ting har skjedd?

"Middag.... mmmmmmm!"

Ja fy faen, i byen her er det festival for øyeblikket og venninnen min skrev "skjønner ikke hvorfor de avlyser hele festivalen pga dette, er det for å ikke samle folk?"

øh...

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Nei, har ikke meldt det inn, men mammaen hennes gjorde det :)

Flott! :)

Gjest Silvermist
Skrevet

"Middag.... mmmmmmm!"

Makan til nek. Har takk og lov ikke sett en sånn status på min FB i dag.

Gjest Aliyyah
Skrevet

"Middag.... mmmmmmm!"

For noen så er det en kanskje måte å ikke ta det som har hendt så inn over seg, slik at de snakker om helt vanlige ting. Skal jo ikke utelukke at det er mange som tydeligvis ikke evner til å ha noe som helst empati med andre eller som bare er "nøtteskaller".

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Ja fy faen, i byen her er det festival for øyeblikket og venninnen min skrev "skjønner ikke hvorfor de avlyser hele festivalen pga dette, er det for å ikke samle folk?"

øh...

Heh, Norge har nettopp blitt utsatt for det verste terrorangrepet siden andre verdenskrig.. Nei huff, kan du skjønner at festivaler blir avlyst?

Skrevet

"Middag.... mmmmmmm!"

Eller "NACH!!! YEH!" .....

Jeg vet ikke, men jeg tipper at det er et angrep på norsk innvandringspolitikk/flerkultur ect.

Ja, jeg tolker det på den måten jeg også. Derfor det har vært AP og AUF som har vært hovedfokus, fordi de har en positiv innstilling til flerkultur.

• Liker 2
Skrevet

"Middag.... mmmmmmm!"

Ja, gjett om!

Ser en som nettopp la ut denne statusen:

"Magisk kveld på byen m go gutta" :angry:

Vurderer sterkt å slette vedkommende som venn på facebook.

Gjest Vampen
Skrevet

Makan til nek. Har takk og lov ikke sett en sånn status på min FB i dag.

Hvorfor har ikke fb en har-lyst-til-å-filleriste-knapp? jeg blir stadig forundret over hvor mange dumme mennesker det finnes.

• Liker 1
Skrevet

Heh, Norge har nettopp blitt utsatt for det verste terrorangrepet siden andre verdenskrig.. Nei huff, kan du skjønner at festivaler blir avlyst?

Nei kan ikke skjønne det altså!

jeg svarte bare "kanskje fordi folk har respekt for det som har skjedd?" og da fikk jeg bare til svar "men kjente du noen som bodde på øya?".....

Gjest Vampen
Skrevet

Nei kan ikke skjønne det altså!

jeg svarte bare "kanskje fordi folk har respekt for det som har skjedd?" og da fikk jeg bare til svar "men kjente du noen som bodde på øya?".....

BAH! :snurt:

Skrevet

Du må tenke globalt her... Hvor mange mennesker er det ikke i verden som dreper hvet eneste år uten å slite noe nevneverdig?

For det første: Hva vet du om det? Hvis du kan gi meg et skikkelig svar på det, skal jeg vurdere å ta deg seriøst.

For det andre: Hvilken betydning har det for det som skjedde i Norge i dag?

Det virker som du har et standpunkt som du er for feig til å presentere rett frem. Hva er det egentlig du mener Mor?

• Liker 2
Skrevet
Jo, for alle skal dø.

Nei, lille venn. Dødsstraff er en spesiell form for død. At noen dør betyr ikke at det er dødsstraff.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...