Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg skulle ønske vi gjorde et unntak.

Nei, vi skal aldri synke til samme nivå som disse krypene. Ingen har rett til å ta liv, det er ikke mer riktig om staten gjør det.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ekkelt, skremmende.

Jeg vet hva creepy betyr, men jeg skjønte ikke hva det hadde med dette å gjøre. hvem er han? Hva er skremmende med at han skrev "war" torsdagkveld?

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg vet hva creepy betyr, men jeg skjønte ikke hva det hadde med dette å gjøre. hvem er han? Hva er skremmende med at han skrev "war" torsdagkveld?

Sistemann som kommenterte spurte i godslig tone om det var han som hadde blåst opp oslo i dag..creepy.

Skrevet

Etterhvert så kommer vi jo til å få høre fra Anders selv. Det kommer til å bli baluba. Jeg "gleder meg" til å høre hva slags dritt han finner på å si.

Jeg fatter ikke hvordan en fyr kan gå rolig rundt og skyte 15-16-17åringer, mest sannsynlig fordi de stemmer AP?

AnonymBruker
Skrevet

Varg Vikernes er dømt for kirkebrann og mordbrann.

Gjest Consensio
Skrevet

Sistemann som kommenterte spurte i godslig tone om det var han som hadde blåst opp oslo i dag..creepy.

Haha det spurte jeg en kompis om også da jeg visste han skulle til oslo i dag. Galgenhumor kalles det

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Haha det spurte jeg en kompis om også da jeg visste han skulle til oslo i dag. Galgenhumor kalles det

For all del, galgenhumor er en god ting. Men når det står på siden til Varg, well then it's just creepy.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

For all del, galgenhumor er en god ting. Men når det står på siden til Varg, well then it's just creepy.

Har ikke sett på siden hans, men han bruker et gammelt bilde, i dag har han trukket seg tilbake, jeg vil tro det er noen andre som har laget denne siden.

Gjest Aliyyah
Skrevet

Nei, vi skal aldri synke til samme nivå som disse krypene. Ingen har rett til å ta liv, det er ikke mer riktig om staten gjør det.

Jeg synes ikke jeg synker til hans nivå om jeg sier at jeg synes han burde bli pint til døde for deretter å BRENNE.

Med tanke på alle dem som ble skutt, ble sterkt såret eller lettere såret- han burde få KJENNE smerten det har påført- og den smerten får han ikke ved fengselsstraff!

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes ikke jeg synker til hans nivå om jeg sier at jeg synes han burde bli pint til døde for deretter å BRENNE.

Med tanke på alle dem som ble skutt, ble sterkt såret eller lettere såret- han burde få KJENNE smerten det har påført- og den smerten får han ikke ved fengselsstraff!

Vel, da får vi bare være uenig. Drap rettferdiggjør ikke drap, vi må vise oss bedre enn det.

• Liker 7
Gjest Gjest
Skrevet

Beklager at jeg kanskje spør om noe som allerede har blitt diskutert, men er det noen nye tall eller informasjon om Utøya?

Gjest Silvermist
Skrevet

Beklager at jeg kanskje spør om noe som allerede har blitt diskutert, men er det noen nye tall eller informasjon om Utøya?

Uoffisielle tall som vi ikke har lov å diskutere.

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen offisielle tall. Men det kan nok bli mange flere enn 10 stk. :(

AnonymBruker
Skrevet

Har hørt at tekstene på alle sangene han har postet de siste dagene kan kobles opp mot idag? Noen som kan bekrefte dette, evt på hvilken måte?

Skrevet

Neppe. Det finnes nok av mennesker som ikke sliter med å drepe mennesker.

Men det er ingen andre som har gjort noe lignende i norsk etterkrigshistorie. Hvorfor er det så viktig for deg å alminneliggjøre det denne fyren har gjort?

Skrevet

Har hørt at tekstene på alle sangene han har postet de siste dagene kan kobles opp mot idag? Noen som kan bekrefte dette, evt på hvilken måte?

Det hadde vel egentlig ikke forundret meg, siden både facebooksiden og twittersiden er laget for at "vi" skal finne den, og se den. Han hadde tydeligvis planer om å bli tatt, og gjøre seg til en slags helt, virker det som.

Gjest Silvermist
Skrevet

Sangtitler som Frreworks og Sound of Goodbye sier vel sitt. FB-siden hans er åpen, bare å sjekke ut.

Skrevet

Jeg skjønte ikke denne,hva er creepy, hva betyr det?

Han skrev tilsynelatende dette før bombeeksplosjonen.

Gjest Gjest
Skrevet

vi talte jo 5 stk selv på ett bilde så det må være langt mer enn 10 stk

• Liker 1
Skrevet
Jeg skulle ønske vi gjorde et unntak.

Da er vi ikke bedre selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...