Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Aliyyah
Skrevet

Er en antifanpage av ham på Fb nå. Teller 1660 personer nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

Meldinger i media sier at han identifiserer seg selv som kristen, samt at han tilhører høyreekstreme miljøer.

Nei det stemmer ikke. Alle på KG hevder hardnakket at dette er snakk om islamistisk terrorgruppe og da er det slik. KG-folka tar aldri feil...

• Liker 4
Gjest Silvermist
Skrevet

Dette er så forbannet meningsløst. Alle livene kastet bort som søppel. Har ikke ord for ondskapen.

Gjest Gjest
Skrevet

Er en antifanpage av ham på Fb nå. Teller 1660 personer nå.

link please

Skrevet
TV2 melder at han er en nasjonalist. Kan vi nå avlyse alle teorier om islamisme og mullaer?

Slapp av. Jeg sier ikke at alle kristne er terrorister eller at han er terrorist fordi han er kristen, hvis det er det du tror.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er helt paff. Tragedien på Utøya var ille :( Jeg håper tallene jeg har lest ikke stemmer :(

Gjest Rosemor
Skrevet

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110723/mystisk-twittermelding-fire-dager-terroraksjonen

«One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests» heter det i twittermeldingen fra den pågrepne nordmannen som mistenkes for å stå bak terroraksjonene i Oslo fredag.

Twittermeldingen ble publisert 17. juli og er den eneste meldingen 32-åringen har publisert på det populære nettsamfunnet.

Gjest Lizette
Skrevet

Dere som lurer på navn, det er jo bare å Google noen strategisk utvalgte engelske ord i en string så finner dere det.

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Antifanpagen sitger med flere hundre medlemmer for hver gang jeg oppdaterer. Er nå oppe i over 3200 meldemmer.

Gjest Aliyyah
Skrevet

Meldinger i media sier at han identifiserer seg selv som kristen, samt at han tilhører høyreekstreme miljøer.

Errhhh. MYE man kan lese ut fra profilen hans. SKREMMENDE.

Han er kristen og konservativ. Han liker å jakte... Blant annet så liker han Max Manus. Etc.

Skrevet

Tråden er igjen ryddet. Det er naturlig at det blir spekulasjoner i en sak som denne, men vi ber igjen om at det ikke lenkes til sider/bilder som identifiserer gjerningsmannen utover det som er referert til i norske medier.

Gjest Silvermist
Skrevet

Armin van Buuren - Sound Of Goodbye (Official Music Video)

En av mange lignende soundtrack publisert på fb-side hans, jeg grøsser..

Han ble medlem 17.juli, har ikke 1 venn, og la ut alt han har på siden sin den dagen.

Skrevet

Inntil det er offisielt bekreftet så bør man være ekstremt forsiktig med å komme med navn på den antatte gjerningsmannen.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har fyren til og med fått en artikkel på Wikipedia...

Gjest Silvermist
Skrevet

Inntil det er offisielt bekreftet så bør man være ekstremt forsiktig med å komme med navn på den antatte gjerningsmannen.

Det sladdede bildet publisert på bl.a. TV2 i kveld er hentet fra vedkommendes fb-profil...

AnonymBruker
Skrevet

Usladdete bilder ute nå. I norske medier.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jepp, der er jævelen. På forsiden av VgNett!

AnonymBruker
Skrevet

Errhhh. MYE man kan lese ut fra profilen hans. SKREMMENDE.

Han er kristen og konservativ. Han liker å jakte... Blant annet så liker han Max Manus. Etc.

Er noen av de tingene skremmende? Bortsett fra jakten, stemmer alt det der på meg også. Og jeg sprenger ikke regjeringskvartalet eller plaffer ned ungdommer av den grunn.

• Liker 4
Gjest Lizette
Skrevet

Unødvendig å fjerne kommentaren min, navnet er jo offentliggjort bl.a på VGnett

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...