Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

" Det lå døde menensker på gata....."

Skrevet

Det er ikke bekreftet at det er terror enda. Er også nevnt gasseksplosjon

Det er bekreftet at det er flere bomber og bilbomber. Er rimelig å anta at dette er terror...

• Liker 4
Skrevet

Det er ikke bekreftet at det er terror enda. Er også nevnt gasseksplosjon

Dette er ikke en gasseksplosjon...altfor kraftig til det.

• Liker 4
Skrevet

Så dere den jævelen som sto og gliste bak tv2 reporteren?

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det er terror. Det var jo bare et spørsmål om når det kom til Norge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

JEg er helt enig. Jeg bor mot Bærums verk og her ristet det i vinduene!

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det er terror. Det var jo bare et spørsmål om når det kom til Norge. Og som nevnt, det er bekreftet at det var (minst) en bombe.

Skrevet

Ser det jeg også nå. Også bilvrak

Gjest Gjest
Skrevet

Wohooo... Jeg håper inderlig det er gass el, ellers får vi vel snart de "kjære" TSA rundtomkring i Norge også.

Gjest Hard Ride
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det er terror. Det var jo bare et spørsmål om når det kom til Norge.

Norge er jo forholdvist et ganske lett mål med tanke på at vi ikke har så veldig strenge sikkerhetstiltak for å hindre slikt, i forhold til andre land.

Synd å si det, men Norge er et ypperlig terrormål.

• Liker 2
Skrevet

Norge er jo forholdvist et ganske lett mål med tanke på at vi ikke har så veldig strenge sikkerhetstiltak for å hindre slikt, i forhold til andre land.

Synd å si det, men Norge er et ypperlig terrormål.

I alle fall om de ønsker å komme inn i landet vårt.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Så dere den jævelen som sto og gliste bak tv2 reporteren?

Svært mange flirer av stress/adrenalinrush. Nå har ikke jeg sett dette opptaket, men det kan like gjerne være det, som av glede.

• Liker 4
Skrevet

Det bilvraket som ble filmet av NRK nå for litt siden gjør at det ser veldig ut som en bilbombe.

Gjest sequin-ikkeinnlo
Skrevet

Jeg er redd... Herregud...

(litt morsomt at ordet i challengeboksen som kom da jeg skulle poste som gjest var "Missile")

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke snakk om kantinen i regjeringsbygget?

Skrevet

Dagbladet melder om tildekkede kropper i området, så sansynligvis er det flere omkomne. Og ja, Norge er dessverre et ypperlig terrormål. Over en time siden eksplosjonen, og fremdeles vet man ikke noe som helst, ikke engang hvor bomben(e) gikk av. Totalt kaos, ingen vet noe som helst, ingen vet hva de skal gjøre eller noe.

• Liker 2
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg ser mange nevner Krekar, men jeg er ikke helt sikker på om jeg tror han er istand til å gjennomføre noe slikt.. Mentalt? Sikkert. Praktisk? Ikke helt overbevist..

• Liker 1
Skrevet

Det bilvraket som ble filmet av NRK nå for litt siden gjør at det ser veldig ut som en bilbombe.

Det tror jeg også er bilbombe. Tror det er flere bomber

Skrevet

Jeg ser mange nevner Krekar, men jeg er ikke helt sikker på om jeg tror han er istand til å gjennomføre noe slikt.. Mentalt? Sikkert. Praktisk? Ikke helt overbevist..

Han tror jeg de har såpass kontroll på at det ikke er han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...