Hilde Skrevet 22. juli 2011 #761 Skrevet 22. juli 2011 Bildet av mannen vises gang på gang i TV2s nyhetssending som pågår i dette øyeblikk. Dette er ikke rykter og sladder, bildet publiseres som sagt i pågående sending. Det sladdede bildet er nå offentlig ute, og vi fjerner ikke linker til dette. Innleggene som er fjernet har inneholdt usladdede bilder, navn på angivelig gjerningsmann, i tillegg til referanser til angivelige tidligere dommer. Ytterligere spørsmål om moderering kan tas per PM.
antibac Skrevet 22. juli 2011 #762 Skrevet 22. juli 2011 Bekreftet på TV2 at mannen tilhører et høyreekstremistisk miljø.
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2011 #763 Skrevet 22. juli 2011 Det sladdede bildet er nå offentlig ute, og vi fjerner ikke linker til dette. Innleggene som er fjernet har inneholdt usladdede bilder, navn på angivelig gjerningsmann, i tillegg til referanser til angivelige tidligere dommer. Ytterligere spørsmål om moderering kan tas per PM. Ikke reaksjon på moderering, vil bare nevne at ihvertfall to engelske aviser er ute med navn på gjerningsmann. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #764 Skrevet 22. juli 2011 Det er litt fælt å være enig i at jeg også håper på at det er en av dere, for hvis det faktisk viser seg at det kun er EN som har stått bak begge angrepene, så er det snakk om en enkelthendelse. Internasjonal terror er noe annet for da hadde det vært en varig trussel som hadde medført større varige endringer. Ikke at det ene er noe bedre enn det andre. Jeg klarer ennå ikke helt å ta det inn- jeg satt tross alt hjemme og så på tv. Det var uvirkelig. Jeg håper også det er "en av oss". Ikke at jeg i så fall føler jeg har mer til felles med ham enn statsborgerskapet, men uansett. De fleste muslimene her i landet er hyggelige folk som bare ønsker å ha det bra og skape et godt liv for seg og sin familie, akkurat som de fleste andre i landet. Jeg håper vi kan leve godt sammen og ikke være skilt i "de" og "oss". Dette er fryktelig for alle i landet vårt, og jeg stoler på at de fleste av oss tenker på, og har medfølelse for, alle som har opplevd et mareritt i dag. 4
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #765 Skrevet 22. juli 2011 Identifikasjonen er nok ganske safe. Ikke bare er han navngitt i engelsk media, norsk media sender et sladda bilde av samme mann med jevne mellomrom.
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #766 Skrevet 22. juli 2011 Uansett hva han måtte hete, måtte han brenne hardt og lenge i helvete! 1
Larsern Skrevet 22. juli 2011 #767 Skrevet 22. juli 2011 Nei, men Israel hadde sikkert ikke hatt noe imot om de kunne få vinklet det til at det er høyreekstremister som står bak dette dersom Israel skulle være involvert. Det er mange som ikke hadde hatt noe mot dette, men ikke Israel. Det får være måte på å legge jødene for hat.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #768 Skrevet 22. juli 2011 Ikke reaksjon på moderering, vil bare nevne at ihvertfall to engelske aviser er ute med navn på gjerningsmann. hvilke? finner ikke jeg...
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #769 Skrevet 22. juli 2011 Fant en link på et annet forum hvor mannen diskuterer politikk. Noen som blir sjokkert om jeg sier at han er svært "konservativ" og sterk motstander av multikulturalisme?
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #770 Skrevet 22. juli 2011 Dailymail og sky har ihvertfall publisert det. 2
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #771 Skrevet 22. juli 2011 hvilke? finner ikke jeg... Det er vel kanskje ikke lov til å skrive det her inne?
hulaboer Skrevet 22. juli 2011 #772 Skrevet 22. juli 2011 Nei, men Israel hadde sikkert ikke hatt noe imot om de kunne få vinklet det til at det er høyreekstremister som står bak dette dersom Israel skulle være involvert. Det får da være måte på tåpelige konspirasjonsteorier. Hvorfor skulle en som hater Israel la seg bruke av Israel? 2
Porcelain Skrevet 22. juli 2011 #773 Skrevet 22. juli 2011 Er jo bare å se på hva som trender på twitter..
Gjest Aliyyah Skrevet 22. juli 2011 #774 Skrevet 22. juli 2011 Uansett hva han måtte hete, måtte han brenne hardt og lenge i helvete! DET er jeg faktisk enig i- at han må brenne i helvete! Avskum er det han er. Jeg synes faktisk at han er et unntakstilfelle og burde få dødsstraff. 21 år er altfor lite, selv om man kan få forvaring. Det er altfor bra for ham. 2
Gjest hogwash Skrevet 22. juli 2011 #775 Skrevet 22. juli 2011 hvilke? finner ikke jeg... Det er vel kanskje ikke lov til å skrive det her inne? Det var det jeg var usikker på, derfor jeg ville få frem at det begynner å bli offentlig kjent først.
hulaboer Skrevet 22. juli 2011 #776 Skrevet 22. juli 2011 Fant en link på et annet forum hvor mannen diskuterer politikk. Noen som blir sjokkert om jeg sier at han er svært "konservativ" og sterk motstander av multikulturalisme? Og han er kristen, blir det rapportert. Ikke glem det. 2
Phaedra Skrevet 22. juli 2011 #777 Skrevet 22. juli 2011 Tråden er ryddet for informasjon som ikke kan verifiseres, av hensyn til pårørende og de som har vært utsatt for tragedien. Vennligst ikke referer til informasjon som ikke kan bekreftes i media. Phaedra,mod
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #778 Skrevet 22. juli 2011 Og han er kristen, blir det rapportert. Ikke glem det. What?
hulaboer Skrevet 22. juli 2011 #779 Skrevet 22. juli 2011 What? Meldinger i media sier at han identifiserer seg selv som kristen, samt at han tilhører høyreekstreme miljøer.
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #780 Skrevet 22. juli 2011 TV2 melder at han er en nasjonalist. Kan vi nå avlyse alle teorier om islamisme og mullaer? 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå