Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

fader så forsiktige tv nyhetene skal være da!

nå har jeg akkuratt prata med pappa igjen, som har bistått politiet i hele kveld på utøya. pappan min er sterkt preget av alle likene som fløyt rundt øya og som lå på stranden.

bekreftet 10 døde my ass!!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Consensio
Skrevet

FORDI DET ER DET MEST SANNSYNLIGE VEL!!!!!!!!!!

Følger du med på nyhetene? All informasjon som har kommet frem til nå, tyder på at det IKKE er sannsynlig.

Og hva er det med caps? Jeg klarer å lese når man skriver normalt også

• Liker 1
Gjest Vampen
Skrevet

Hvem har denne nordiske mannen i ryggen? Han kan da umulig være alene om disse ødeleggelsene. Klart en mentalt syk person kan utføre disse handlingene, spesielt disse handlingene på Utøya. Massakrer og skyteepisoder er jo noe vi kjenner fra andre steder i utlandet som er utført av psykisk syke mennesker, men alt dette angrepet var jo nøye planlagt. Det er klart at denne personen mangler noe essensielt i topplokket som vi andre har, empati og den slags, men jeg nekter å tro at han er alene om dette. Planlegge hele bombingen, ikke minst skaffe og bygge bombe, plante bomben, dra til Utøya, skaffe våpen, skyte rundt seg der osv. - det er for mye styr for en person som kanskje ikke har kontroll på eget sinn.

Enig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må det utelukkende være muslimer som gjør dette? Er det virkelig helt utenkelig at det er noen andre enn muslimer som gjør dette?

Flere terroreksperter har faktisk gått og sagt at det mest sannsynlige er Al Qaida eller ekstremister fra Libya, så vi sitter jo ikke her og vaser i mørke.

• Liker 2
Gjest Aliyyah
Skrevet

Venninnen min var på Utøya. Hun er i trygghet. Hun har noen skrubbsår, og skal operere ut en kule, men er uten for fare! Har aldri vært så glad.

Så fint at venninnen din er i trygghet! :)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Det er ikke muslimer som står bak. Siste nytt er at den er en mann fra Østlandet som sto bak angrepene begge stedene. Han er observert begge plassene. Det virker som mennesker ønsket at det skulle være muslimer bare pga. hat.

Det er sansynligvis snakk om MANGE kilo sprengstoff. En mann må ha brukt lang tid på å laste inn dette selv om det er heis i byggningen.

Men det skulle ikke forundre meg om de som virkelig står bak får det til å se ut som om det er en gærning som har gjort dette alene.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gråter faktisk!! Husker jeg syns amerikanerne var litt vel patriotiske etter 11/9, men gud så godt jeg forstår dem nå!! Mitt hjerte blør for de etterlatte og pårørende. Dette er bare helt forferdelig tragisk. Men la oss ikke bli forblindet og la hatet gro i oss!

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Gjest Consensio
Skrevet

Flere terroreksperter har faktisk gått og sagt at det mest sannsynlige er Al Qaida eller ekstremister fra Libya, så vi sitter jo ikke her og vaser i mørke.

Jøss, jeg hørte på nyhetene for litt siden av en terrorekspert som sa at dette umulig kunne være Al Qaida.

Kanskje man skal ta ting med en klype salt

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Beklager om jeg stiller spørsmål som allerede er besvart..noen som har hørt noen nevnt noe om kongefamilien? Og bli det landesorg?

AnonymBruker
Skrevet

Følger du med på nyhetene? All informasjon som har kommet frem til nå, tyder på at det IKKE er sannsynlig.

Og hva er det med caps? Jeg klarer å lese når man skriver normalt også

Jeg gjentar:

Jeg har hørt flere intervjuer på NRKp1 der eksperter sier det + sett intervjuer på tv der eksperter sier det.

Det er ikke så jævla unaturlig at folk kanskje tenker i desse baner.

• Liker 2
Gjest Armitage
Skrevet

“Let every nation know, whether it wishes us well or ill, we shall pay any price, bear any burden, meet any hardship, support any friend, oppose any foe, to assure the survival and success of liberty.”

-John Fitzgerald Kennedy

Skrevet

At noe er mest sannsynlig betyr ikke at det er ensbetyende med noe.. Jeg utelukker ikke at det er muslimer, men jeg utelukker ikke heller at det kan være noen andre!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg stiller spørsmål som allerede er besvart..noen som har hørt noen nevnt noe om kongefamilien? Og bli det landesorg?

Ingenting om kongefamilien og selvsagt blir det landesorg.

Gjest Gjest
Skrevet

nå har jeg akkuratt prata med pappa igjen, som har bistått politiet i hele kveld på utøya. pappan min er sterkt preget av alle likene som fløyt rundt øya og som lå på stranden.

Uff, ut i fra det du skrev om faren din tidligere så håper jeg det går bra for han. Håper du klare å støtte han.

• Liker 1
Gjest Consensio
Skrevet

Det er sansynligvis snakk om MANGE kilo sprengstoff. En mann må ha brukt lang tid på å laste inn dette selv om det er heis i byggningen.

Men det skulle ikke forundre meg om de som virkelig står bak får det til å se ut som om det er en gærning som har gjort dette alene.

Han trenger ikke laste det inn i bygningene.

Han kan fylle hele bilen med det. Mest sannsynlig er den ene bilen som lå midt i kvartalet der den bilen som ble brukt.

Vinduene ble blåst innover, bilen er totalt smadret, alt tyder på det.

Ikke noe problem å lage en bombe heller, med kunstgjødsel, diesel og mer.

Gjest Gjest
Skrevet

Kongefamilien er i trygghet.

Gjest Applecore
Skrevet

Kongefamilien er visst i sikkerhet, det hørte jeg på NRK-nyhetene i hvert fall.

Skrevet

De som ligger i vannet er vel ikke bekreftet enda da.

Jeg kommer meg ikke over hvor fryktelig dette er.

AnonymBruker
Skrevet

At noe er mest sannsynlig betyr ikke at det er ensbetyende med noe.. Jeg utelukker ikke at det er muslimer, men jeg utelukker ikke heller at det kan være noen andre!

Men da skjønner du vel at veldig mange tenker på islamister. Det er helt naturlig.

• Liker 2
Gjest Armitage
Skrevet

Ingenting om kongefamilien og selvsagt blir det landesorg.

De har sagt at de har flyttet kongefamilien til et sikkert sted sammen med regjeringsmedlemmer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...