Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De sa på tv2nyhetene at det var bekreftet 7 skutt og drept på utøya.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! :tristbla:

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Så er det bare å håpe at folk klarer å holde hodet kaldt, og ikke ender opp med å forby lipsyl på buss.

Gjest Chevy
Skrevet

fra dagbladet: frykter at det er eksplosiver på utøya..

herrejesus...!!

Skrevet (endret)

Det var bare fra terrorbomben... at det var 7 til sammen var en feilmelding.

Endret av Plutseliten
Skrevet

Nei! :tristbla:

Har du hørt noe fra dine Yvonne??

Skrevet

EN ting er forbannet sikkert. Vi skal ikke la oss skremme fra å stå for meningene våre eller skremmes til å endre de. Vi trykker de tegningene og den teksten vi vil! Vi er så demokratiske og liberale som vi vil. Vi kan ikke skremmes til å bli redd for hverandre. Vi skal ikke la oss skremmes til å frykte eller hate ærlige innvandrere. Vi skal ikke la oss skremme fra å gå fritt i våre gater. Vi skal ikke la oss skremmes fra å delta i de krigene VI mener er riktige å delta i.

Det vi skal er å ta de jævlene som har gjort dette, koste hva det koste vil.

• Liker 9
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende uttalelser og avsporinger. Minner om oppfordringen vår om å være høflige, vise god folkeskikk, og opptre lignende som dere ville gjort i diskusjoner ansikt til ansikt.

Det er mange som reagerer sterkt på det som skjer nå. Vis hensyn.

Phaedra,mod

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

7 drept av terrorbomben, ikke utøya.

Det er et sammenslått tall. 7 til sammen.. ikke 7 på utøya, men heller ikke 7 av terrorbomben.

Skrevet

Hvis dette var dem, har de, med et trylleslag, klart å fremmedgjøre hele nasjonen mot sine folk, og hvis du vil se hva sånne aksjoner avstedkommer i liberale land, kan du se på hva som nå skjer i Nederland. Før var de easy-go-lucky supertolerante nederlenderne villige til å ta mot nesten hvem som helst, og la dem gjøre greia si. Nå kan de ikke bli fremmedfiendtlige NOK.

Dét er vel å ta noe hardt i. Nederlendere er fremdeles godt i gang med å overlate landet sitt til fremmede.

Forøvrig enig. Ingenting kommer til å skje. Annet enn at vi får nok et påskudd til å bombe tilfeldige land i midtøsten :)

Nå ser det dog ut som at det ikke er muslimer som står bak...

• Liker 2
Skrevet

7 døde til sammen, har løpende kontakt med en som jobber i en av landets største dagsaviser. Men han er litt oppatt.

Tragisk og uvirkelig.

Skrevet

Har du hørt noe fra dine Yvonne??

Noen er i live, andre får jeg ikke i kontakt med. Uansett, det er så tragisk fordi jeg kjenner/kjente veldig mange på Utøya, jeg har jobbet der selv og vært veldig aktiv, så dette rammer hardt.

AnonymBruker
Skrevet

Noen er i live, andre får jeg ikke i kontakt med. Uansett, det er så tragisk fordi jeg kjenner/kjente veldig mange på Utøya, jeg har jobbet der selv og vært veldig aktiv, så dette rammer hardt.

Skytinga er kanskje over, men er vel ikke lurt å ringe noen hvis du da avslører posisjonen deres?

Gjest Gjest
Skrevet

EN ting er forbannet sikkert. Vi skal ikke la oss skremme fra å stå for meningene våre eller skremmes til å endre de. Vi trykker de tegningene og den teksten vi vil! Vi er så demokratiske og liberale som vi vil. Vi kan ikke skremmes til å bli redd for hverandre. Vi skal ikke la oss skremmes til å frykte eller hate ærlige innvandrere. Vi skal ikke la oss skremme fra å gå fritt i våre gater. Vi skal ikke la oss skremmes fra å delta i de krigene VI mener er riktige å delta i.

Det vi skal er å ta de jævlene som har gjort dette, koste hva det koste vil.

"De krigene VI mener er rett å delta i"? Du snakker ikke for hele befolkningen her.

Og er du villig til amerikanske tilstander når det gjelder overvåkning? Det er, igjen, noe som er dine ord og ikke mine. Blir det Amerikanske tilstander her, så mister Norge det ørlille plusset det har hatt for min del.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

7 døde på utøya.. herregud.

neei? 7 døde i oslo! men at utøya ikke er med i den statestikken!

Endret av NozMonster
Skrevet

Skytinga er kanskje over, men er vel ikke lurt å ringe noen hvis du da avslører posisjonen deres?

Nei, det har jeg ikke gjort, men sendt meldinger.

Skrevet

Dét er vel å ta noe hardt i. Nederlendere er fremdeles godt i gang med å overlate landet sitt til fremmede.

Forøvrig enig. Ingenting kommer til å skje. Annet enn at vi får nok et påskudd til å bombe tilfeldige land i midtøsten :)

Nå ser det dog ut som at det ikke er muslimer som står bak...

Hvem som står bak, vil vel etterforskningen vise.

Og så er det duket for en grundig rævkjøring.

Gjest Gjest
Skrevet

Det er et sammenslått tall. 7 til sammen.. ikke 7 på utøya, men heller ikke 7 av terrorbomben.

Hvor leste du at det er et sammenslått tall? Slik jeg har forstått det så betyr ''Sju døde og to hardt skadd av terrorbomba'' at dette bare gjelder terrorbomben.

Skrevet

"Av 294 terroraksjoner i Europa i fjor sto islamister bak ett"

- Dagbladet 2010

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...