Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase
Skrevet

Bra desperadoen på Utøya er tatt i live! Lettere å få svar da. Godt jobbet av politiet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper alle i Norge får sett ansiktet hans.

• Liker 6
Skrevet

Ja, du kan huffe deg så mye du vil, men faktum er at dette er en dråpe i havet i forhold all den ødeleggelse og lidelse som Norge, med Arbeiderpartiet i spissen, har stått bak mot mennesker som ikke har gjort oss noen verdens ting.

Ja, det har du forsåvidt rett i, det er en dråpe i havet, en fjert i en storm, og så trist som det er for de som personlig er rammet, så er det et temmelig uvesentlig og impotent slag mot vårt samfunn. Det kommer ikke til å ha konsekvenser for andre enn gjerningsmennene. Negative konsekvenser.

Om det skulle være slik at det var islamister som har gjort dette: I 10-15 år har de knurret og bjeffet som gale hunder om den grusomme hevnen de skulle ta for dette og hint. Enten det var militære engasjement, eller tegninger i dagspressen. Nå har de endelig klart å smelle av en mindre bombe, og en mann ved våpen klarte å ta seg inn på AUF-campen på Utøya.

Hvis dette var dem, har de, med et trylleslag, klart å fremmedgjøre hele nasjonen mot sine folk, og hvis du vil se hva sånne aksjoner avstedkommer i liberale land, kan du se på hva som nå skjer i Nederland. Før var de easy-go-lucky supertolerante nederlenderne villige til å ta mot nesten hvem som helst, og la dem gjøre greia si. Nå kan de ikke bli fremmedfiendtlige NOK.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare...nei, jeg har ikke ord...

Dere som bor i Oslo; kommer dere til å holde dere hjemme i kveld?

Nei.

Dro til sentrum litt før kl. 16, etter å ha hørt drønnet og sett røyken. Så på nært hold kaoset, knust glass og blodige personer. Er hjemme igjen nå, men skal ut igjen litt senere for å få meg litt mat og en pils.

Gjest Chevy
Skrevet

jeg bor ikke engang i oslo, og jeg er livredd. hva blir det neste? håper inderlig det ikke blir noe neste.. dette er helt forferdelig :(

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er det jeg og tenker. Som fan av serier som CSI går tankene mine fort til at det er en "gærning" som har sett en mulighet for å utagere..

Han hadde falsk politiuniform så det virker noe som har vært planlagt en stund, men man vet aldri.Nå har de tatt han ihvertfall så da får vi noen svar etterhvert.

Skrevet

VG: Foreløpig er det ingen som vet noe om hvem som står bak terrorangrepet, men på Al-Qaidas forum Al-Shmukh, skriver brukeren Amir Gharozny følgende:

- Dette er en advarsel til den norske statsministeren. Dere har kun kort tid på dere til å forlate Afghanistan, en grav for deres soldater. Ellers vil blodet renne i deres gater, skriver han.

Ja, er det ikke å bare få ut fingern og sende de norske hjem da??????

Gjest MorAase
Skrevet

jeg bor ikke engang i oslo, og jeg er livredd. hva blir det neste? håper inderlig det ikke blir noe neste.. dette er helt forferdelig :(

Er ingen grunn til å være redd. Er en redd så er en terroristenes lydige hjelper.

Gjest Chevy
Skrevet

Er ingen grunn til å være redd. Er en redd så er en terroristenes lydige hjelper.

det er sant..

Skrevet

Ikke redd. Lynende forbannet.

Skrevet

I en slik tid kan vi ikke være redde. Jeg er forbannet. Og joda, jeg er vettskremt pga rapportene jeg har fått fra mine nære og kjære. MEN, vi kan ikke la terroristene få overtaket og mure oss inne. Da vinner de.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 4
Skrevet (endret)

Klart det er grunn til å være redd! Men jeg er enig i at å spre frykt nettopp er hele poenget med terrorangrep.

Jeg er redd og samtidig sint.

Endret av Harlekin
Gjest Gjest
Skrevet

er vi i krig?

Norge har vært i Krig siden 2001

• Liker 3
Skrevet

samme her!!

AnonymBruker
Skrevet

7 døde på utøya.. herregud.

Skrevet

Syv er døde og to hardt skadet på Utøa :(

Skrevet

På dagbladet.no : 7 døde og 2 hardt skadd AV TERRORBOMBA.

Gjest MorAase
Skrevet

7 døde på utøya.. herregud.

Det var vel i regjerningsbygget det er bekreftet 7 døde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...