Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #361 Skrevet 22. juli 2011 Bra desperadoen på Utøya er tatt i live! Lettere å få svar da. Godt jobbet av politiet
sequin Skrevet 22. juli 2011 #362 Skrevet 22. juli 2011 Jeg håper alle i Norge får sett ansiktet hans. 6
Mann 42 Skrevet 22. juli 2011 #363 Skrevet 22. juli 2011 Ja, du kan huffe deg så mye du vil, men faktum er at dette er en dråpe i havet i forhold all den ødeleggelse og lidelse som Norge, med Arbeiderpartiet i spissen, har stått bak mot mennesker som ikke har gjort oss noen verdens ting. Ja, det har du forsåvidt rett i, det er en dråpe i havet, en fjert i en storm, og så trist som det er for de som personlig er rammet, så er det et temmelig uvesentlig og impotent slag mot vårt samfunn. Det kommer ikke til å ha konsekvenser for andre enn gjerningsmennene. Negative konsekvenser. Om det skulle være slik at det var islamister som har gjort dette: I 10-15 år har de knurret og bjeffet som gale hunder om den grusomme hevnen de skulle ta for dette og hint. Enten det var militære engasjement, eller tegninger i dagspressen. Nå har de endelig klart å smelle av en mindre bombe, og en mann ved våpen klarte å ta seg inn på AUF-campen på Utøya. Hvis dette var dem, har de, med et trylleslag, klart å fremmedgjøre hele nasjonen mot sine folk, og hvis du vil se hva sånne aksjoner avstedkommer i liberale land, kan du se på hva som nå skjer i Nederland. Før var de easy-go-lucky supertolerante nederlenderne villige til å ta mot nesten hvem som helst, og la dem gjøre greia si. Nå kan de ikke bli fremmedfiendtlige NOK. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #364 Skrevet 22. juli 2011 Dette er bare...nei, jeg har ikke ord... Dere som bor i Oslo; kommer dere til å holde dere hjemme i kveld? Nei. Dro til sentrum litt før kl. 16, etter å ha hørt drønnet og sett røyken. Så på nært hold kaoset, knust glass og blodige personer. Er hjemme igjen nå, men skal ut igjen litt senere for å få meg litt mat og en pils.
Gjest Chevy Skrevet 22. juli 2011 #365 Skrevet 22. juli 2011 jeg bor ikke engang i oslo, og jeg er livredd. hva blir det neste? håper inderlig det ikke blir noe neste.. dette er helt forferdelig
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #366 Skrevet 22. juli 2011 Ja, det er det jeg og tenker. Som fan av serier som CSI går tankene mine fort til at det er en "gærning" som har sett en mulighet for å utagere.. Han hadde falsk politiuniform så det virker noe som har vært planlagt en stund, men man vet aldri.Nå har de tatt han ihvertfall så da får vi noen svar etterhvert.
Rotehøna_21 Skrevet 22. juli 2011 #367 Skrevet 22. juli 2011 VG: Foreløpig er det ingen som vet noe om hvem som står bak terrorangrepet, men på Al-Qaidas forum Al-Shmukh, skriver brukeren Amir Gharozny følgende: - Dette er en advarsel til den norske statsministeren. Dere har kun kort tid på dere til å forlate Afghanistan, en grav for deres soldater. Ellers vil blodet renne i deres gater, skriver han. Ja, er det ikke å bare få ut fingern og sende de norske hjem da??????
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #368 Skrevet 22. juli 2011 jeg bor ikke engang i oslo, og jeg er livredd. hva blir det neste? håper inderlig det ikke blir noe neste.. dette er helt forferdelig Er ingen grunn til å være redd. Er en redd så er en terroristenes lydige hjelper.
Gjest Chevy Skrevet 22. juli 2011 #369 Skrevet 22. juli 2011 Er ingen grunn til å være redd. Er en redd så er en terroristenes lydige hjelper. det er sant..
Anglofil Skrevet 22. juli 2011 #371 Skrevet 22. juli 2011 I en slik tid kan vi ikke være redde. Jeg er forbannet. Og joda, jeg er vettskremt pga rapportene jeg har fått fra mine nære og kjære. MEN, vi kan ikke la terroristene få overtaket og mure oss inne. Da vinner de. Mvh Yvonne 4
Harlekin Skrevet 22. juli 2011 #372 Skrevet 22. juli 2011 (endret) Er ingen grunn til å være redd. Er en redd så er en terroristenes lydige hjelper. Klart det er grunn til å være redd! Men jeg er enig i at å spre frykt nettopp er hele poenget med terrorangrep. Jeg er redd og samtidig sint. Endret 22. juli 2011 av Harlekin
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #373 Skrevet 22. juli 2011 er vi i krig? Norge har vært i Krig siden 2001 3
PepsiMax Skrevet 22. juli 2011 #374 Skrevet 22. juli 2011 jeg bor ikke engang i oslo, og jeg er livredd. hva blir det neste? håper inderlig det ikke blir noe neste.. dette er helt forferdelig samme her!!
Niennas Skrevet 22. juli 2011 #377 Skrevet 22. juli 2011 På dagbladet.no : 7 døde og 2 hardt skadd AV TERRORBOMBA.
Niennas Skrevet 22. juli 2011 #379 Skrevet 22. juli 2011 Syv er døde og to hardt skadet på Utøa Tror det er mye feilinformasjon ute å går nå. Virker ikke særlig sannsynlig at det er samme tall på både terrorbomba og utøya. Mest sannsynlig har vel db.no skrevet feil. http://www.dagbladet.no/2011/07/22/nyheter/innenriks/terror/17416850/
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #380 Skrevet 22. juli 2011 7 døde på utøya.. herregud. Det var vel i regjerningsbygget det er bekreftet 7 døde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå