Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sagt noe om mitt syn på Norges deltakelse i krigen i Afgahnistan. Her går du langt over streken og tillegger meg meninger jeg overhodet ikke har gitt uttrykk for.

Jeg tillegger ikke , jeg spør om det er det du mener ?

Gjest Gjest
Skrevet

Blir livredd jeg.

Det er akkurat dette svina vil! Vi må bli sinte og forbannet, ikke redde. Ikke la svina vinne dette. Pokker heller, nå må vi nordmenn våkne opp og få gjort noe!!

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei, det vil være politisk smart av henne. Se deg rundt, er det noen større tragedier som ikke har blitt brukt til å kaste politisk mynt?

Da vil hun i så fall falle så langt ned i gjørma at jeg får enda mer avsmak for henne enn jeg allerede har. Smart? Vel, det er jeg helt uenig i.

• Liker 2
Skrevet

Det vil være uprofesjonelt ja. Men med tanke på hvordan ting behandles i det partiet, Birkelan-saken f.eks., så er det ingen grunn til å forvente så mye mer fra frøken Jensen. Jensen har litt Bush over seg, enten er du for oss eller så er du mot oss. Slik defineres samhold der i gården.

Snakk om å røre mye rart sammen .

• Liker 1
Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg tillegger ikke , jeg spør om det er det du mener ?

Det spiller forsåvidt ingen rolle hva jeg mener. Det som er helt klart, er at kampen mot terror er den viktigste oppgaven på global basis nå.

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet (endret)

Har ikke fulgt tråden.

Jeg tror det er en bombe. Håpet det skulle være lekkasje.

Håpet også ingen flere enn èn skulle dø.

Det er ikke lenger lille søte uskyldige "pottitlandet" vårt lenger, nå tror jeg at vi kan regne med å oppleve mer liknende i fremtiden.

Endret av Heloise
Gjest MorAase
Skrevet

Snakk om å røre mye rart sammen .

Det er da FrP i ett nøtteskall...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har helt vondt inne i meg. Synes det er grusomt å være helsepersonell og sitte i USA uten å kunnebidra med noe som helst av hjelp der hjemme. Mine tanker går til skadde og deres pårørende, samt alle som bidrar i redningsarbeidet!

• Liker 2
Skrevet

Jeg forventer at ikke politiske partier i Norge prøver å slå politisk mynt på at Uskyldige nordmenn av alle farger og politisk tilhørighet blir offere for en terrorhandlig. Jeg tror vel at alle proffesjonelle politikkere har nok vett og folkeskikk til at de lar være å gjøre noe slik.

De som gikk forbi på gata da det smalt kunne like godt være Ali fra Groruddalen som Esben fra Røa. Det er smakløst å komme med uttalelser om hvem som skal ha skyld i dette enda. Om det er en Islamistisk terrororganisasjon så har ikke lovlydige borgere med utenlandsk opphav noen skyld eller ansvar, bare fordi de er muslimer.

• Liker 10
Skrevet

Det er da FrP i ett nøtteskall...

Bare for å klargjøre, det er ikke FrP som står bak terroren , og Siv Jensen har ikke uttalt noe som helst enda . Så hvorfor du angriper FrP er ubegripelig .

• Liker 7
Skrevet

Politiet har sikret aktuelle personer og oppfordrer folk til å reise ut av sentrum

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke fulgt tråden.

Jeg tror det er en bombe. Håpet det skulle være lekkasje.

Håpet også ingen flere enn èn skulle dø.

det er bekreftet at det er en bombe.

Skrevet

Hentet fra Nrk:

"Flere vitner melder om skyting på Utøya.

Ifølge ubekreftede meldinger er luftambulanse og flere ambulanser på vei til stedet.

En tipser til til NRK at en person skyter vilt rundt seg med håndvåpen.

Det er foreløpig uklart om noen er drept eller skadd.

En bekymret mor sier til NRK at hun har fått en teksmelding fra sønnen som har gått i dekning.

Deltagerne skal ha rømt bak klipper ved vannet for å komme i sikkerhet"

Jeg skulle dit i dag, men droppet det pga været. Herregud. Jeg sender mine tanker til venner på Utøya.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Politikerne har i tiår diltet etter USA og ved sitt egansjement, deltagelse i kriger på USAs side i muslimske land, har de klart å få terroren hit. Overaskende? Nei, vi sees med rette på som USA-lakeier i manges øyne og vi var enkle å angripe, hevne seg mot.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er stum. Jeg er sjokkert. Jeg kunne vært på Utøya akkurat nå. Eneste grunnen til at jeg ikke dro dit var pga været.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Er de for at vi trekker oss ut fra krigsdeltakelse? Om FrP skulle vinne valget pga en terrorhandling, sier det virkelig mye om nordmenns evne til å resonere.

Jeg har ingen som helst tiltro til nordmenns evne til å resonnere ;)

FrP er partiet for de som lider av fremmedfrykt, og neste meningsmåling kommer til å vise at oppslutningen deres har steget. Det er trist, både for oss og nye landsmenn, at noen få ødelegger for så mange.

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

Da vil hun i så fall falle så langt ned i gjørma at jeg får enda mer avsmak for henne enn jeg allerede har. Smart? Vel, det er jeg helt uenig i.

Les hva du selv skriver ;)

Hun har aldri hatt din stemme, så for din del har hun ingenting å tape. Så ser du over til de som er lettere å skremme, eller få rasende i tilfeldige retninger.

Dama er uspiselig, men hun er smart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...