sebastianen Skrevet 22. juli 2011 #181 Del Skrevet 22. juli 2011 Noen som vet noe mer om politiaksjonen på flyplassen? Flyplassen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KikiEco Skrevet 22. juli 2011 #182 Del Skrevet 22. juli 2011 Gjett om Hans Rustad og co får vann på mølla nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 22. juli 2011 #183 Del Skrevet 22. juli 2011 De har stoppet en mistenkelig bil på vei mot Gardermoen etter hva jeg har hørt. 3 menn skal være arrestert. De har også en del politi på Gardermoen for å følge med på reisende i tilfelle noen som har vært innblandet skal rømme landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #184 Del Skrevet 22. juli 2011 Dette er utrolig trist. Vi trenger ikke enda mere mistenksomhet og splid mellom folk. Jeg regner med at FrP vant valget nå. Hvorfor det? Er de for at vi trekker oss ut fra krigsdeltakelse? Om FrP skulle vinne valget pga en terrorhandling, sier det virkelig mye om nordmenns evne til å resonere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. juli 2011 #185 Del Skrevet 22. juli 2011 Det blir en dum logik. Ingen fortjener å bli bombet. øøøø, det var jo det jeg mente da , retorisk spørsmål og så videre . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2011 #186 Del Skrevet 22. juli 2011 "Ut i fra det jeg har hørt av mennesker til stede var det mye verre enn det blir fremstilt på TV, det lå kroppsdeler overalt og folk løp rundt uten armer og med enorme skader. De ansvarlige må dømmes til døden, dette er en krigshandling og da kan man ikke benytte seg av det vanlige lovverket." 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #187 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor det? Er de for at vi trekker oss ut fra krigsdeltakelse? Om FrP skulle vinne valget pga en terrorhandling, sier det virkelig mye om nordmenns evne til å resonere. Personlig har jeg ikke høyere tanker om den jevne nordmann og vedkommendes evne til å resonere. Jeg venter på et veldig hatefullt utspill fra Siv Jensen hvert øyeblikk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sebastianen Skrevet 22. juli 2011 #188 Del Skrevet 22. juli 2011 Hvorfor det? Er de for at vi trekker oss ut fra krigsdeltakelse? Om FrP skulle vinne valget pga en terrorhandling, sier det virkelig mye om nordmenns evne til å resonere. Det er ikke måten FrP ønsker å vinne valget . Men er din løsning at dersom terroren er knyttet til krigen i Afghanistan så skal vi trekke oss ut av Afghanistan ? Så kjekt for terrorister da . neste gang de ønsker noe av norge så bare bomber de litt ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. juli 2011 #189 Del Skrevet 22. juli 2011 Det var vel et tidsspørsmål før noe som dette ville ramme også her til lands. Verden er blitt for liten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juli 2011 #190 Del Skrevet 22. juli 2011 Oppfordring: alle som er i Oslo bør poste en facebookstatus som sier at de er ok, og prøve å begrense mobilbruken mest mulig. Redningsarbeidet tåler ikke et nettsammenbrudd nå. Ikke alle i Oslo har nett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #191 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er ikke måten FrP ønsker å vinne valget . Men er din løsning at dersom terroren er knyttet til krigen i Afghanistan så skal vi trekke oss ut av Afghanistan ? Så kjekt for terrorister da . neste gang de ønsker noe av norge så bare bomber de litt ... FrP, som alle andre partier, griper begjærlig hva som helst som gir dem makt. Forøvrig enig i resten du skriver der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #192 Del Skrevet 22. juli 2011 Personlig har jeg ikke høyere tanker om den jevne nordmann og vedkommendes evne til å resonere. Jeg venter på et veldig hatefullt utspill fra Siv Jensen hvert øyeblikk. Siv Jensen kan ikke gi seg til å spekulere og slenge ut av seg i en slik situasjon. Det ville være totalt uprofesjonelt av henne. Det vil også være ufattelig trist hvis et politisk parti skal benytte seg av en terrorhandling for å vinne velgere. Dette må jo være tiden for å stå samlet, både politisk og medmenneskelig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #193 Del Skrevet 22. juli 2011 "Ut i fra det jeg har hørt av mennesker til stede var det mye verre enn det blir fremstilt på TV, det lå kroppsdeler overalt og folk løp rundt uten armer og med enorme skader. De ansvarlige må dømmes til døden, dette er en krigshandling og da kan man ikke benytte seg av det vanlige lovverket." Og så har man i bakhodet av menneskhernen trekker inn paraleller til det den kjenner. Her? Film. Om du spør folk som ser noen bli skutt, så vil de nesten uten unntak si at vedkommende ble slynget bakover. Dette skjer ikke, men har vært stereotypen på film så lenge at hodet "fyller" inn ting som ikke er der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #194 Del Skrevet 22. juli 2011 Det var vel et tidsspørsmål før noe som dette ville ramme også her til lands. Verden er blitt for liten. Eller vi blander oss i ting vi kke har noe med... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Apis Skrevet 22. juli 2011 #195 Del Skrevet 22. juli 2011 øøøø, det var jo det jeg mente da , retorisk spørsmål og så videre . Okay. Orker ikke å begynne å krangle nå. Det jeg prøvde å si er at både al qaida og gadaffi ikke mangler argumenter for å bombe. Uten at jeg sier jeg er enig i de argumentene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. juli 2011 #196 Del Skrevet 22. juli 2011 Det er ikke måten FrP ønsker å vinne valget . Men er din løsning at dersom terroren er knyttet til krigen i Afghanistan så skal vi trekke oss ut av Afghanistan ? Så kjekt for terrorister da . neste gang de ønsker noe av norge så bare bomber de litt ... Jeg har ikke sagt noe om mitt syn på Norges deltakelse i krigen i Afgahnistan. Her går du langt over streken og tillegger meg meninger jeg overhodet ikke har gitt uttrykk for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2011 #197 Del Skrevet 22. juli 2011 Siv Jensen kan ikke gi seg til å spekulere og slenge ut av seg i en slik situasjon. Det ville være totalt uprofesjonelt av henne. Det vil også være ufattelig trist hvis et politisk parti skal benytte seg av en terrorhandling for å vinne velgere. Dette må jo være tiden for å stå samlet, både politisk og medmenneskelig. Nei, det vil være politisk smart av henne. Se deg rundt, er det noen større tragedier som ikke har blitt brukt til å kaste politisk mynt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 22. juli 2011 #198 Del Skrevet 22. juli 2011 De har stoppet en mistenkelig bil på vei mot Gardermoen etter hva jeg har hørt. 3 menn skal være arrestert. De har også en del politi på Gardermoen for å følge med på reisende i tilfelle noen som har vært innblandet skal rømme landet Om det stemmer syntes jeg det lukter enda mindre av Al Qaida. De har vel hatt for vane å bruke folk som allerede er etabler i landet, eller kommer og sprenger seg selv i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. juli 2011 #199 Del Skrevet 22. juli 2011 Ja, vi kan gjerne slutte å blande oss i ting vi ikke har noe med. La folk klare seg sjøl og rydde opp i dritten i sine egne land. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 22. juli 2011 #200 Del Skrevet 22. juli 2011 Siv Jensen kan ikke gi seg til å spekulere og slenge ut av seg i en slik situasjon. Det ville være totalt uprofesjonelt av henne. Det vil også være ufattelig trist hvis et politisk parti skal benytte seg av en terrorhandling for å vinne velgere. Dette må jo være tiden for å stå samlet, både politisk og medmenneskelig. Det vil være uprofesjonelt ja. Men med tanke på hvordan ting behandles i det partiet, Birkelan-saken f.eks., så er det ingen grunn til å forvente så mye mer fra frøken Jensen. Jensen har litt Bush over seg, enten er du for oss eller så er du mot oss. Slik defineres samhold der i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå